Liveseuranta: Leijonien kultajuhlat 1.6.2026, klo 18.00

Onko oikea ketju sanoa, että Nelli Matula & tää sidekick muija POHJAT!

Mikä helvetin järki oli tuoda nuo tissit heilumaan?

1 tykkäys

Oliko uusi versio kultamekosta? :grin::joy:

2 tykkäystä

Kaikkien pitää päästä ratsastaa mukana, on nää kyl semmosta myötä häpeetä aina.

Olis riittänyt Leijonat, Jvg, Kuosmanen, Hietanen muut voi olla baarissa.

1 tykkäys

Ilves saanut myös edustusta juhliin deejiin muodossa.

Eli selkeästi naapuri seuran kovin seppä.

Eli kultajuhlien pitäis olla miesten hommaa?

2 tykkäystä

Porukkaa riittää torilla, mutta ei yleisö oikein lämpene noille huudatuksille.

Tuo Puljujärvi on kyllä mainio ilmestys. (kuva presidentin linnasta, KUVA: VILLE-VEIKKO KAAKINEN / HS) Sanon tämän vain ja ainoastaan positiivisessa merkityksessä. Hän voisi siviilit päällä on kuin renki “Täällä Pohjantähden Alla” -elokuvasta tai Kauhavan kylätansseista. Niin aito ja juureva.

5 tykkäystä

Siis hetkinen. Eikö tämä tule mistään että telkkarista näkisi? Vai voinko olla näin kädetön. :smiley:

Laitoin kännykän hälyttämään siinä vaiheessa, kun Leijonat tulevat lavalle.

TV5

1 tykkäys

Myös HBO Max, ilman mainoksia.

Ai miten nii??? Vois siälä olla metri Helena myös vetämässä sininen ja valkonen, mut loppetti jo uransa.

1 tykkäys

Kiitos! Ajattelin että YLE tai Maikkari näyttää.:+1:

F*ck Elisa ja MTV! Tää näkyy kaikille!

1 tykkäys

Antais Akin juontaa.

On raskas nainen

Käärijä lavalle!

Lähetys tauolle.

Ja tissit.

3 tykkäystä

Kyllä lähtee!