Onko oikea ketju sanoa, että Nelli Matula & tää sidekick muija POHJAT!
Mikä helvetin järki oli tuoda nuo tissit heilumaan?
Oliko uusi versio kultamekosta? ![]()
![]()
Kaikkien pitää päästä ratsastaa mukana, on nää kyl semmosta myötä häpeetä aina.
Olis riittänyt Leijonat, Jvg, Kuosmanen, Hietanen muut voi olla baarissa.
Ilves saanut myös edustusta juhliin deejiin muodossa.
Eli selkeästi naapuri seuran kovin seppä.
Eli kultajuhlien pitäis olla miesten hommaa?
Porukkaa riittää torilla, mutta ei yleisö oikein lämpene noille huudatuksille.
Tuo Puljujärvi on kyllä mainio ilmestys. (kuva presidentin linnasta, KUVA: VILLE-VEIKKO KAAKINEN / HS) Sanon tämän vain ja ainoastaan positiivisessa merkityksessä. Hän voisi siviilit päällä on kuin renki “Täällä Pohjantähden Alla” -elokuvasta tai Kauhavan kylätansseista. Niin aito ja juureva.
Siis hetkinen. Eikö tämä tule mistään että telkkarista näkisi? Vai voinko olla näin kädetön. ![]()
Laitoin kännykän hälyttämään siinä vaiheessa, kun Leijonat tulevat lavalle.
TV5
Myös HBO Max, ilman mainoksia.
Ai miten nii??? Vois siälä olla metri Helena myös vetämässä sininen ja valkonen, mut loppetti jo uransa.
Kiitos! Ajattelin että YLE tai Maikkari näyttää.![]()
F*ck Elisa ja MTV! Tää näkyy kaikille!
Antais Akin juontaa.
On raskas nainen
Käärijä lavalle!
Lähetys tauolle.
Ja tissit.
Kyllä lähtee!
