Liveseuranta: Muu urheilu

(Kudit loppu) #690

Koira pudottamassa avauskiekkoa.

Olis ny ees paskonu jäälle :dog:

Tai virtsannut. :cat:

(Kudit loppu) #693

KeuPa rykäisi heti alkuun ylivoimalla 1-0.

Dumarit unessa. Ja pieni kahakka.

20’ 0-1

Puolessa välissä näytti siltä, että tämä menee ihan just nyrkkihipaksi mutta erän loppua kohden rauhoittui.

Kovasti on Marko Kiprusoffillaki parta ja hiukset harmaantunu jo, voi aikoja ku oli yks tyylikkäimpiä pakkeja aikanaan.

(Kudit loppu) #695

TUTO tullut toisen erän aikana tasoihin. Valtolalta ihan hyvää liikettä viivassa. Lehtonen vaikuttaa ihan luisteluvoimaiselta karvaajalta. Lucenius ollut aika flegmaattinen.

TUTO:n erä selkeästi

Kuulinko oikein, että Mestiksen puheenjohtaja on myös TuTon puheenjohtaja?

Kuulit oikein.

No eikös Toivakkakin ollut aikanaan kahdella pallilla kun Jukurit oli vielä mestiksessä?

Pakko myöntää, ettei mitään muistikuvaa. Hieman särähti vain korvaan ja tuntuu oudolta tuollainen tuplavirka.

(「LIVE IS LIFE」) #700

Ei tuo Lehtonen kyllä mikään Liiga-tason mies ole vielä.

(Kudit loppu) #701

Tässä pelissä ei ainakaan makoilusta pilli soi.

Se mitä olen näitä nyt seuraillut, niin Elomo & Kiprusoff ylipeluuttaa aika julmasti joukkojaan, joten tämä peli ei anna koko kuvaa.

Tuskin Lehtosta ja Valtolaa (jos nyt ylipäätään kumpikaan tänne osuu) kaavaillaan ensi kaudeksi kokoonpanoon. Kehittymään jne.

(「LIVE IS LIFE」) #703

Valtolahan oli Kouvolaan menossa.

Kumma juttu, että Elomo valmentaa näin korkealla tasolla ja joukkue menestyy näin hyvin. Ehkä mulla on vääränlaista otantaa TPS-ajalta?

(Kudit loppu) #704

Tämän pelin perusteella Lucekaan ei näytä liigapelaajalta. Tosiaan TUTO vetää välillä kahdella kentällä.

Jossain vaiheessa huhuttiin myös tänne.

TuTon Ahoniemi pelannut 27 ottelua KeuPassa. Saako siis mestaruuden jokatapauksessa?

Eipä Ilomäkikään saanut vaikka pelas puolet kaudesta Tapparas.

(Ile ) #708

Luulis että toi Jokinen kelpais johonkin liiga porukkaan?

Olin juuri tulossa kyselemään samaa. Korvanappiin saamani tiedon mukaan IPA ei tarjonnut edes jatkoja kauden 16-17 jälkeen.