Liveseuranta: NHL Entry Draft 23-24.06.2017

Nyt mennään jo 5. kierrosta. Jos Repo varataan se tapahtuu lähuaikoina.

Pöh… mulla loppu viafreen lähetys kesken, mutta löytyy näköjään Youtubesta Sportsnetin lähettämänä.

1 tykkäys

Round 5 pick 15 or never

1 tykkäys

Onko muka viimeinen sauma?

1 tykkäys

Ei.

Juu, seiskakiepillä on vielä pari saumaa.

1 tykkäys

Ainakin kaks Aasian sukusta varattu.

Suomalaisia varattu jo 2 enemmän kuin viime vuonna. 2016+2017 32 varausta tällä hetkellä.

2 tykkäystä

Sekin meni Sebastian Aholle, Skellefteå, minä lähen mettään kattelemaan kantarelleja.

2 tykkäystä

Taas joku Sebastian Aho :smile:

Oli ensimmäinen -96 varaus vissiin. Revon mahdollinen varaus lähenee.

Toinen. Sveitsiläinen -96 syntynyt maalivahti Gilles Senn varattiin Devilsiin numerolla 129.

Miten tämä kaveri saattoi mennä vasta nyt? Pelannut kovassa SHL:ssä ensimmäisiä pelejään jo 18-vuotiaana kaudella 2013-2014. Pakiksi tehnyt ok tehojakin ja EP-profiilin perusteella pojalla on peliälyä. Pieni kokoko tuon selittää?

Mahtaakohan Luoto saada varauksen? Revosta nyt on riittävästi foorumilla jo keskusteltukin.

1 tykkäys

Joo, mää luulin että Ruotsin Aho olisi ollut jo varattu. Ehkä siksi, että joskus olen naureskellut nimelle. Joten ei millään vahvalla pohjalla mennä.

Ruotsalaisia ja Suomalaisia nyt 17. varattu.

Ja noin meni Ruotsi ohi. Ruotsin juna kiihtyi kuin Tapparan mestaruusjuna ja kiri 17-9-> 17-19.

Todella hämmentävää, että Ruotsin Sebastian Ahoa ei ole varattu. Voi olla todellinen vitoskierroksen löytö Islandersille, vaikka taito on kaikkien tiedossa.

1 tykkäys

Suomella on näköjään ihan hyvä terävin kärki (TOP100) mutta toinen porukka paljon jäljessä.

Messillä ja mulla on varmaan sama “tietolähde”… mut vaikka siellä islanders onkin ollu Revon kans puheissa. Ni onhan vielä mahdollista, että joku muu kuitenkin varaa tai islanders tekee sopat ilman varausta…

1 tykkäys

Noni nyt meni Talvitie. #160 New Jerseyyn. A-SM:n lempipelaajia.

1 tykkäys