Ei lähtenyt takatukka.
Nyt voi tulla todella tylyä laulantaa.
Meikäläinen on enemmän rokkiukko ![]()
Popeda ja Hanoi Rocks oli hyviä livebändejä ![]()
Ärsyttävää, että näyttää siltä kuin kaikki muut artistit lähtisivät jo ennakolta luovuttamaan suuren ennakkosuosikin edessä sen sijaan, että laitettaisiin kaikki peliin.
Juu eri genreä. Mut genressään huippuja. Joo ja mä oon myös humppamies, mutta mulle kelpaa Popeda, Eput, Sabbath, Purple, Toto, Rush, Abba ja Carpenters. Kaikki genrensä huippuja. Mut aika skeidaa kaikki tähän asti kuullut.
Tosi yllättynyt positiivisesti. Tanssija ihan nollalla laulukokemuksella vetää huomattavasti tähän saakka nähtyjä paremmin.
Chachi olikin yllättävän hyvä! Nyt itsellä ykkösenä Kiki, toisena Chachi.
Hanurit soimaan ja sormet suuhun. Aika väsynyt juontopari.
Paras naisoletetuista esiintyjistä. ![]()
Eläkeläiset on kanssa hyvä ![]()
Ja vielä ensimmäinen, joka lauloi ainakin jotenkin vireessä. Tähän saakka muuten kuulostanut ihan Pataässältä puoli viideltä aamulla.
Lampenius & Parkkonen veretseisauttavaan voittoon on nyt kaikki ainekset, koska pääkilpailijat eivät ole kyenneet saavuttamaan lisäetua live-esiintymisellään.
Eikös tää lähetys tuu Pataässästä ![]()
![]()
Käsikirjoitus juontoparillahan on tosi nerokas. Jorma latoo homovitsejä liukuhihnalta ja Sami hihittelee vieressä.
Tää Monte paras tähän mennessä.
Only in Finland ![]()
![]()
Tais Peten ja Lindan esitys syödä koko budjetin, kun on näin aneemista lavashowta tarjolla.
Jos haluais oikeesti pärjätä niin tää pitäs viisuihin lähettää ![]()
Biisissä vähän sellasta 007 vibaa ![]()
Kyllä, paras tähän mennessä.
Ihan käsittämättömän hyvä laulaan