Liveseuranta: UMK 2026 ja Euroviisut

Ei lähtenyt takatukka.

Nyt voi tulla todella tylyä laulantaa.

Meikäläinen on enemmän rokkiukko :man_shrugging:t3:
Popeda ja Hanoi Rocks oli hyviä livebändejä :sweat_smile:

2 tykkäystä

Ärsyttävää, että näyttää siltä kuin kaikki muut artistit lähtisivät jo ennakolta luovuttamaan suuren ennakkosuosikin edessä sen sijaan, että laitettaisiin kaikki peliin.

Juu eri genreä. Mut genressään huippuja. Joo ja mä oon myös humppamies, mutta mulle kelpaa Popeda, Eput, Sabbath, Purple, Toto, Rush, Abba ja Carpenters. Kaikki genrensä huippuja. Mut aika skeidaa kaikki tähän asti kuullut.

2 tykkäystä

Tosi yllättynyt positiivisesti. Tanssija ihan nollalla laulukokemuksella vetää huomattavasti tähän saakka nähtyjä paremmin.

6 tykkäystä

Chachi olikin yllättävän hyvä! Nyt itsellä ykkösenä Kiki, toisena Chachi.

1 tykkäys

Hanurit soimaan ja sormet suuhun. Aika väsynyt juontopari.

1 tykkäys

Paras naisoletetuista esiintyjistä. :+1:

1 tykkäys

Eläkeläiset on kanssa hyvä :love_you_gesture:

1 tykkäys

Ja vielä ensimmäinen, joka lauloi ainakin jotenkin vireessä. Tähän saakka muuten kuulostanut ihan Pataässältä puoli viideltä aamulla.

2 tykkäystä

Lampenius & Parkkonen veretseisauttavaan voittoon on nyt kaikki ainekset, koska pääkilpailijat eivät ole kyenneet saavuttamaan lisäetua live-esiintymisellään.

Eikös tää lähetys tuu Pataässästä :face_with_raised_eyebrow::joy:

1 tykkäys

Käsikirjoitus juontoparillahan on tosi nerokas. Jorma latoo homovitsejä liukuhihnalta ja Sami hihittelee vieressä.

8 tykkäystä

Tää Monte paras tähän mennessä.

7 tykkäystä

Only in Finland :man_shrugging:t3::face_with_peeking_eye:

1 tykkäys

Tais Peten ja Lindan esitys syödä koko budjetin, kun on näin aneemista lavashowta tarjolla.

2 tykkäystä

Jos haluais oikeesti pärjätä niin tää pitäs viisuihin lähettää :face_with_raised_eyebrow:
Biisissä vähän sellasta 007 vibaa :thinking:

1 tykkäys

Kyllä, paras tähän mennessä.

2 tykkäystä

Ihan käsittämättömän hyvä laulaan

4 tykkäystä