Jjust, kieltämättä.
e: Tuo “salainen tarjous” 150M 23,99 € 12kk, jatkot 29,99 €, avausmaksu 7,99 €
Jjust, kieltämättä.
e: Tuo “salainen tarjous” 150M 23,99 € 12kk, jatkot 29,99 €, avausmaksu 7,99 €
Taitaa olla liittymien kuumin päivä huomenna, sitten niitä win-backeja voi ehkä tulla myöhemmin. Nyt näyttää tosi ankealta tilanne ja mun 4kpl 200M 19,90kk vaikuttaisi olevan ihan ok. Oli viime vuoden winbackin jäljiltä 17,90/kk marraskuun -22 alkuun
Höh, Ramia ei ollenkaan alessa
Eiköhän siellä ole aina samat hinnat liikkeessä kuin netissä.
Jos netissä alhaisempi hinta, sano myyjälle ja myyjä päivittänee hinnan nettihinnaston mukaiseksi. Korkeammasta älä vinkkaa
Tartuin myös tuohon.
Jimms komponentit tulee myyntiin 3 erässä. Oli vähän mielessä kone kasailla mutta hankalaksi menee. Saakohan tilauksen Jimmsilla peruttua jos myöhemmistä eristä ei onnnistu hankkimaan sopivaa tavaraa tai hinnat jää korkeaksi? Näytönohjain kriittisin.
Mä kilpailutin viime vuonna. Totesin silloin etten halua vuosittaiseen ruljanssiin joten sain tingattua kahden vuoden sopparit kahdelle liittymälle 18,90€ per liittymä/kk. Jälkikäteen tuli tehtyä hyvin.
Ihan halvatusta kun piti alkaa liittymiä siirtään että sai winback-tarjoussoiton.
Vaimolla loppui määräaikaisuus Elisalla. Kysyi, että olisko mitään tarjoushintoja, niin tuli jotain höpöhöpöä. (Käytössä oli huoleton 200M, joka tarjouksen loputtua oli kolmenkympin päälle)
Sanoin, että tilaa Telialta liittymä, niin seuraavana päivänä alkaa tarjoushintoja löytymään. Näin teki, ja meniköhän 2vrk ja tuli elisalta tarjous, 200M 19,90/kk ja 50e lahjakortti. Vaimo jäi Elisalle.
Milloin tää tapahtui, hiljattain vai joskus aikoinaan?
Tämänhän se vain vaatii, itse sain vakuutuksista eri prosenttialennuksia 3 vuodeksi kun ilmoitin kilpailijan tarjouksen omalle yhtiölle. Ei vain aina itsekään jaksa sitä rumbaa.
Mutta ei ole tämän ketjun asiaa, jos vähän sivutaan, niin lapsellisille jesperjuniorin verkkokaupassa osa tuotteista -50%. Olen itse pitänyt laadukkaana kamana omilla muksuilla.
Onkohan max 2kk
Jos joku huomaa jossain hyvää näyttö tarjousta +42" niin mielelläni otan vihjeen vastaan. Näyttö tulisi puhtaasti työkäyttöön omalle etäpisteelle. Ei kestä silmä enään vanhaa 32" Samsungin telkaria. Ei se vaan oikein sovellu näyttökäyttöön. Ainakaan jos istuu lähellä.
49" Samsungin pelinäyttöä olisi kyllä tarjolla, mutta en ainakaan vielä tartu tuohon.
Kiitos tästä kävin ostamassa naamarasvat talveksi kuntoon-
Kyllä sitä itsessään tunnistaa markkinakoneiston uhrin. Sisäinen rumpu hakkaa niin, että tekisi mieli ostaa uusi tuuman isompi telkkari, SUP-lauta, euron kuulokkeet, suitsukkeita ja spandex-haalari. Ja millään en tekisi yhtään mitään. Nysseltäkään ei näytä tulevan mitään. Ilmeisesti pummilla matkustavia on liikaa.
Itsellä umpeutui kyseinen tarjous tällä viikolla, vaihdoin Elisaan ja Telialta tuli bumerangina vastatarjous 200M 19,90e/kk (kahdeksi vuodeksi ilman määräaikaa) ja vielä rapalana 30e lahjakortti Lidliin! Tartuin tähän, täytyyhän sitä nyt ruokakaupassakin käydä.
Nappasin Hesarin Digi 5,9€/kk tarjouksen (4kk). Lukee, että tarjoukset tulisi voimaan pe 25.11, mutta tuossa ne jo lepäävät ja sain tilattua. Peruin samantein tilauksen, niin ei lähde vahingossa tuolla 17,9€/kk laskuttamaan maaliskuusta.
Itse lähdin tähän BF:ään vähän sillä mielellä, ettei ole pakottavaa tarvetta hankkia mitään, niin vaan on tullut sulovileninä hankittua tabletti, työsuhdepyörä, hajuvesi ja huomenna haen toimivan hiiren vikovan tilalle.
Ostin Priman Black Fridaysta uuden Wilfan kahvinkeittimen 89e (139 prisman ovh) mielestäni kelpo hinta kun tuon keittimen hinta mennyt tuolla +120 vähintään mitä seurannut noin muuten
Kyllähän tässä Tammisen sanoin ns. winning principles on hyvissä ajoin ennen BF miettiä rauhassa, että mitäs tarpeita tässä nyt oikeasti on. Sen jälkeen kartoittaa vähän mistä noita voisi löytyä ja suunnitelman tinkimätöntä noudattamista.
Ei tähän viikkoon voi lähteä tuollaisella 95% keskittymisellä.
Oikeenko Hyllykallion rismassa kävit . Oliko S kortilla lunastettava tarjous? Mikroa pitäisi itselle kanssa katsella.