Loppuvuoden 2025 alennusmyynnit: 11.11., Black Friday, välipäivät jne

Tätä parempaa diiliä tuskin löydät valmispaketeista ja itse kasaamallakin tarjouksia kytäten voi olla vaikea samoja osia tällä hinnalla löytää:

https://www.proshop.fi/DUTZO-pelitietokone/DUTZO-Esport-Fire/8065430

Toimituksesta ei tietoa mutta eiköhän jouluksi tulisi?

Edit: tuossa voit muuten lisähinnasta muuttaa osia paremmiksi. Esim. Jos vilkkuvaloja haluaa niin +20€ on vilkkuvaloilla varustetut RAM muistipalikat.

3 tykkäystä

Joo näin mä kanssa mietin, että parempi pitäytyä ei-oledissa :+1:

Juuri noita Dutzoja oon kyttäillyt, että voisiko tulla vielä alennukseen… Osaatko muuten sanoa, jaksaako tuo virtalähde pyörittää näytönohjainta täysillä? Poika väittää, että pitäisi olla järeämpi virtalähde.

Prosessorin TDP on 65 W ja näytönohjaimen 145 W. 550 W:n virtalähde riittää aivan varmasti.

Tuolle kokoonpanolle tuo 550W varmaan vielä riittää, mutta näytönohjainta mahdollisesti päivittäessä kannattaa varautua vaihtamaan virtalähde samalla. Toki jos on tonnin budjetti ja ruuvari pysyy kädessä, voi tilata suoraan 750W virtalähteen tuon koneen mukana ja myydä tuon 550W:n käyttämättömänä.

@Mikki

Tai jos ei halua tehdä itse mitään niin klikkailee tuolta ”määritä” ja valitsee pienestä lisähinnasta suoraan paremman virtalähteen. Tuota buildia voi todella laajasti konfiguroida itse, kannattaa tsekata.

5 tykkäystä

Alkaakohan tämä puolilta öin vai vasta joskus myöhemmin?

Enpä katsonut, mutta toisaalta oikea Black Friday on vasta viikon päästä… tämä nykyinen kuukauden kestävä BF-hypetys on aika sekavaa aikaa :thinking:

Black Friday: perjantaina 28. marraskuuta 2025

1 tykkäys

Sivulla lukee, että alkaa jo huomenna

Starting from November 21 for a limited time*

Mutta ei kyllä taida jaksaa valvoa ja katsoa miten käy. Aamulla sitten kurkkaa onko tarjouksia vai onko jo kaikki mennyt.

1 tykkäys

Elisalla on iPhonet pikku alessa.

1 tykkäys
2 tykkäystä

Itseäkin kiinnostaisi tämä ja haussa vastaava.

Osaako kukaan sanoa, että onko Blizhandel24 luotettava verkkokauppa tai onko kokemuksia?

Notebooksbilliger on ainakin luotettava ja joskus tuolta pystyi tilaamaan softat koodina kunhan pisti tilausmaaksi Saksan.

https://www.notebooksbilliger.de/f+secure+safe+internet+security+inkl+freedome+vpn+276987

F-Secure taitaa myös olla usein BF-tarjouksissa ainakin osastolla Gigantti, Verkkokauppa, Kärkkäinen.

2 tykkäystä

Nyt kannattaa jatkaa pleikkarin vuositilausta - sain omani jatkosta muistaaksen joku -33% seuraavasta vuodesta (extra).

Muitakin alennuksia on julkaistu.

3 tykkäystä

Tästä tulleesta sähköpostin uutiskirjeestä jäi ihmetyttään tuo hammaslääkärimestan mainos. Oliko se siis vain mainos ilman mitään BF-tarjouksia? :sweat_smile:

Kiitti vinkistä. Sain itse kanssa 20% omasta Essential tilauksesta pois.

2 tykkäystä

Suurin yksittäinen etu koskee 12 kuukauden PlayStation Plus -jäsenyyksiä: Essential-, Extra- ja Premium-tasot ovat saatavilla jopa 33 prosentin alennuksella 5. joulukuuta asti. Lisäksi PlayStation Store tarjoaa alennuksia sadoista digitaalisista peleistä.

Sport Conradilla Salomonin laskettelusuksia tänään yli 40% alennuksessa.

Esim QST92 299€ ja QST106 399€. Nää on nähdäkseni aika hyviä hintoja.

Jotain muutakin löytyy White Week kampanjasta.

1 tykkäys

Noholla ravintolalahjakortit -20%.

Kassalla pitää syöttää koodi BLACK25.

Kampanja-aika 24. - 30.11. Lahjakortti on voimassa 01.01.2026 - 30.04.2026

Ihan hyvä diili, jos on aikeissa käydä Nohon ravintoloissa joka tapauksessa. Nohon ravintoloita mm. Stefans Steakhouse, Pons, Pyynikin Brewhouse, Roast, Pizzeria Luca, Salud, Hook, Sticky Wingers, American Diner, Masu, Salsallada, Tillikka, Hanko Aasia…

Voikohan noita käyttää Areenalla vai saako noita käytettyä ainoastaan ruokaan? :thinking: