Juuri noita Dutzoja oon kyttäillyt, että voisiko tulla vielä alennukseen… Osaatko muuten sanoa, jaksaako tuo virtalähde pyörittää näytönohjainta täysillä? Poika väittää, että pitäisi olla järeämpi virtalähde.
Tuolle kokoonpanolle tuo 550W varmaan vielä riittää, mutta näytönohjainta mahdollisesti päivittäessä kannattaa varautua vaihtamaan virtalähde samalla. Toki jos on tonnin budjetti ja ruuvari pysyy kädessä, voi tilata suoraan 750W virtalähteen tuon koneen mukana ja myydä tuon 550W:n käyttämättömänä.
Tai jos ei halua tehdä itse mitään niin klikkailee tuolta ”määritä” ja valitsee pienestä lisähinnasta suoraan paremman virtalähteen. Tuota buildia voi todella laajasti konfiguroida itse, kannattaa tsekata.
Suurin yksittäinen etu koskee 12 kuukauden PlayStation Plus -jäsenyyksiä: Essential-, Extra- ja Premium-tasot ovat saatavilla jopa 33 prosentin alennuksella 5. joulukuuta asti. Lisäksi PlayStation Store tarjoaa alennuksia sadoista digitaalisista peleistä.
Kampanja-aika 24. - 30.11. Lahjakortti on voimassa 01.01.2026 - 30.04.2026
Ihan hyvä diili, jos on aikeissa käydä Nohon ravintoloissa joka tapauksessa. Nohon ravintoloita mm. Stefans Steakhouse, Pons, Pyynikin Brewhouse, Roast, Pizzeria Luca, Salud, Hook, Sticky Wingers, American Diner, Masu, Salsallada, Tillikka, Hanko Aasia…