Maailmanmestaruussauna 2019!

Okei. En yleensä tykkää, mutta tämä versio. On ihan ok.

Jessus tää Torikka on joka paikassa nii pateettine.

Tapparassa tehdään kaikki tyylillä. Sen osoitti taas tänään Kristian Kuusela, joka ei lähtenyt erittelemään tamperelaisia kiakkofaneja, kaikki on ny Suomen (ei Eemeli) puolella. Tyyliä ei saa rahalla.

7 tykkäystä

Miten Finlandiasta voi olla tykkäämättä? Yleensä olen hyvin suvaitsevainen tykkäämättömyyksien suhteen, mutta nyt en ymmärrä. :thinking:

2 tykkäystä

Öö…ööö.

Alarantaan saakka ja Ratinassa loput, ainakin triplat mitä Helsingissä! :joy:

1 tykkäys

Aamulehden mukaan 20 000.

2 tykkäystä

Leijonat on tankattu

Useimmiten liian alakuloinen ja mollipitoinen ollakseen minun makuuni.

Toisinaan menee myös sitten ohi nuotin niinkin paljon, että jopa minunkin korvani sen havaitsee.

1 tykkäys

Finlandiahan on toiveikas biisi, jossa juhlistetaan Suomen tulevaisuutta vaikeiden aikojen jälkeen.
Sävellyksenä pieksee Maamme-laulun 100-0.

11 tykkäystä

Finlandian eduksi laskettakoon myös se että ei soi minkään muun maan kansallislauluna.

7 tykkäystä

Kiitos Tampere! Hieno juhla.

5 tykkäystä

Tää oli kyl tosi tosi upeasti järjestetty juhla! Ei mitään valittamista. Kiitos !

5 tykkäystä

Joo, paitsi, että siitä pitäisi tehdä Suomen kansallislaulu.

3 tykkäystä

Fun fact: ei enää soi minkään muun maan kansallislauluna.

8 tykkäystä

@bastardo @BlueOval silti, valitettavasti Finlandia on liian mollipitoinen minun makuuni.

On ilman muuta jykevä, jylhä, kunniakas… kaikki mahdolliset tämän suuntaiset kehut.

Mutta kun on vaan niin… surullisen oloinen.

Sori, tää unohtui. Kiitos tarkennuksesta!

Mä luin tästä jonkun musiikki- viisaan tekstin, ei vaan kuulostaisi hyvältä väkijoukossa laulettavana. Liian vaikea

3 tykkäystä

Ping @Devilady + @Lallu

Jos menette jatkoille niin mulkoilkaa jälkikasvua erittäin paheksuvasti jos on alkoholipitoinen virvoke kädessä.

5 tykkäystä

Ja tämä siihen lisäksi.

Omalla TÄYSIN olemattomalla musiikkikorvallani en kertakaikkiaan koskaan pääse mukaan Finlandiaan.

Vrt. Maamme-laulu, Sillanpään marssi, Porilaisten marssi.