Maailmanmestaruussauna 2019!

Muuten hyvä keksintö, mutta kun siellä tölkin sisällä on Kurjalaa niin ei pysty. :slight_smile:

5 tykkäystä

Saihan se liitolta hyvitykseksi liput karjalaturneelle. Ja haluais senkin vaihtaa fanipaitaan nimmareilla…öööh…

Kyllä tämä mestaruus on vaan kaikkien aikojen mestaruus. Viikko mennyt ja nyt kun tätä asiaa vähän tarkemmin miettii niin ihan käsittämätöntä mitä viikko sitten tapahtui. Tuntuu vielä niin hyvältä kun ottaa huomioon mitkä odotukset oli Liigan osalta ja Leijonilta taas ei odottanut mitään. Veikkasin 6. Sijaa 50e panoksella tuohon turnaukseen. Onneksi ei osunut :grin:

Mutta tässä kyllä hyvä kooste turnauksesta.

Toisaalta ei mailmanmestaruuksia kuulu joka vuosi voittaa. Seuraavan kerran sit 5-10 vuoden päästä :wink:

5 tykkäystä

”Pelaajilla oli enemmän mustelmia kuin koskaan ennen”, Juha Sulin sanoo.
Hänen mukaansa leijonien mustelmakuninkaita olivat Harri Pesonen, Atte Ohtamaa ja Kristian Kuusela.

11 tykkäystä

Aika mestaruuksien välissä on puolittumassa 16 → 8, eli neljän vuoden päästä Poju saa taas keikan.

Joko Lempäälän juhlat olivat? (Anttila, Hiirikoski)

3 tykkäystä

Olipahan viikko😆

1 tykkäys

Tänään pääsin hypistelemään Eetu Luostarisen mitalia ja näytillä oli myös pelipaidat. Kylläpä oli mitalilla painoa.

12 tykkäystä

Mestaruus tuonut hienoja tarinoita tullessaan.

4 tykkäystä

Erikoiserä Mörkö-makkaraa saapuvat kauppoihin tänää.

1 tykkäys

https://www.aamulehti.fi/a/9b9cc031-e282-471e-8b0d-f28f944a4bd6

MM-kultajuhlissa Tampereen Keskustorin 139-vuotiaasta suihkulähteestä irronnut palanen on yhä kadoksissa. Suihkukaivon yläosan koristeista huomattiin puuttuvan osa heti kultajuhlien jälkeen. Juhlissa maailmanmestaruustunnelmissa olevat ihmiset kiipeilivät vanhan suihkukaivon päälle joukoittain.

Tampereen Kaupunki vetosi torijuhlayön jälkeen juhlakansaan, että puuttuva koriste palautettaisiin Frenckellin palvelupisteeseen vaikka anonyymisti. Frenckellin ovi ei ole käynyt koristeen palauttamisen merkeissä.

Uniikin palasen valmistuskustannukset nousevat todennäköisesti tuhansiin euroihin.

Nyt on harkinnassa, että vastaavien vaurioiden estämiseksi suihkukaivo suojattaisiin jotenkin kiipeilijöiltä.

– Sitä pitää miettiä viimeistään silloin, kun Suomi pääsee vastaavassa tilanteessa loppupeliin.

On onniteltu ja kyllä he tarkkaan seurasivat”, Lankinen sanoi Chicagon terveisistä. ”Siellä oli paikan päällä heidän väkeä ja kiva saada palautetta sieltä.

Kyllähän tuo suihkulähde varmaan remonttiin menee seuraavissa Tapparan mestaruusjuhlissa ennen kuin Suomea päästään juhlimaan :grin::smile:

4 tykkäystä

Komean uuden koosteen on IIHF tehnyt:

12 tykkäystä

Vieläkin kostuu silmät, kun muistelee tuota tunnelmaa ja koko päivää muutenkin! :sob:

Huikeita muistoja…

2 tykkäystä

Ei kai nyt enää?? :smiley: Sä oot niin nuori, ettet tainnut kokea -95 hurmosta?

3 tykkäystä

En kokenut en, kun synnyin vasta 98. :smiley:

2 tykkäystä

Tota tota… :rofl: Sama valtio, halli, aika ja paikka! :joy:

5 tykkäystä

Noniin, mä olin -95 saman ikäinen kuin sinä 2011 mestaruuden aikana! :smiley: onhan tämä hieno, mutta ei mulla nyt ihan niin kova fiilis enää ollut kuin tuossa ekassa!

E. Enemmän jännitin Tapparan finaalipelejä kuin Suomen. Mua pidetään vähä outolintuna meidän jengissä, kun kaikki ihan sekasin näistä Suomen MM hommista, itse sekoan Tapparasta :joy:

7 tykkäystä