Matti Järvisen huitominen HPK:n Niclas Luceniukseen 09.01.2019

(Jyri Nikander) #145

Olen täysin samaa mieltä. Ensin mielestäni näytti, että varmasti ja yksiselitteisesti voi tuon tulkita. Sitten kun sitä katsoo useamman kerran, niin en olekaan enää varma.

Ja ei tästä kaatumisesta/ irvistelystä ainakaan Lucen osakkeet parane…

(Kolonia) #147

Toki näyttää myös siltä, että Lucieniuksen raju kaatuminen alkaa ennen kuin maila voi mitenkään ehtiä käydä haaroissa tai juuri muuallakaan, mistä tasapaino menisi.

Niin - jostain muusta kulmasta koko tilanne ehkä näkyy selvästi, ratkaisee jossittelut.

Kumpaa kohtaa ylläolevassa pätkästä syynäätte, 6 sekunnin vai 9 sekunnin tienoilla? En osaa sanoa käykö maila jalkovälissä aiemmassa kohdassa, myöhemmässä ei näyttäisi käyvän.

Palstallinen ukkoja, anteeksi henkilöitä, tuijottaa porukalla ja päivätolkulla Luceniuksen munia eri kuvakulmista.

Elämme lopun aikoja, sanon ma.

Edit-lisäys: Onko meillä tässä käsissämme(?) peräti munakoukkugaten ainekset?

Tämä viesti on liputettu ja on siksi piilotettu väliaikaisesti.

Oho, tulipa äänestettyä väärin. Vasempaan reiteenhän tuo huitaisu osuu.

Uskon että Matti tuossa Aamulehden haastattelussa puhuu totta. Pieni kontakti vaihtoon mennessä, maila jää johonkin ja yrittää riuhtaista. Ei mikään sikailu, mutta kyllä se taitaa lerssiin napsahtaa.

En ymmärrä miten porukka tuosta pätkästä näkee että Massi on sika joka ei kunnioita toisia ihmisiä. Kai tässä purkautuu jotain pidempiaikaisia patoutumia kyseistä pelaajaa kohtaan.

Missä se tässä muualla sitten mielestäsi on? Jos ei missää vaiheesa käy jalkojen välissä?

IMG_20190110_155956

Eihän lapa ole “lähelläkään” jalkoväliä tuossa. Vaikka lapa näkyykin kuvassa niin se näkyy niinkin yllättävästä sysytä, että Lucen haarat ovat auki

(Linden#16) #155

Ensin osuu reiteen, mutta vetäseen mailan sillain, että on kyllä mun mielestä munakoukku. Ja pari peliä voi lätkäistä päälle. Ihan tarpeeton tunkea mailaa sinne. En sano, etteikö vaihtoon mennessä huidota ja tökitä tämän tästä, mutta nyt mun mielestä osuu arkaan paikkaan.

Ei ole mutta sitä ennen selvästi käy. Ja onhan sen jalkojen välissä, tääläkö ulkoreittä yms väitetää.

No tuo nyt on jalkojen takana…

(Jyri Nikander) #158

Jos ei lerssiin osuisi, niin toisaalta olisin vielä huolestuneempi ihan vaan Lucenius-lähimmäisen puolesta. Mikä olisi aiheuttanut niin kovan kipureaktion siinä tapauksessa?

Häh :smiley: lapa on selvästi jalkojen edessä…

(Toni) #160

Oon edelleen sillä kannalla, että Luceniuksesta kun on kyse niin teatteria saattaa olla mukana huomattavan paljon.

(Kolonia) #161

Liigassa nämä aiheet ovat jo kauan olleet jääkiekkoa tärkeämpiä.

Jälkimmäinen huitaisu sivulle on ainakin se, mihin Lucenius reagoi. Ensimmäisestä törmäyksestä nyt ei saa juuri mitään selvää.

Eikö se oo tuolla polvitaitteitten takapuolella

Olet aivan oikeassa. Ei mitään munakoukkua. Lucenius filmaa, niin kuin tällä miehellä on tapana :rage:

Ei todellakaan ole…