Millaisen Tapparan fanituotteen sinä haluaisit?

Jotain tälläistä yhteistyötä Tapparakin tarvitsisi kipeästi. Laadukasta, tyylikästä eikä niin silmiinpistävää kuin kirkkaan oranssi t-paita. En toki kiellä etteikö niitäkin saisi valikoimissa olla, mutta niiden rinnalle ehdottomasti jotain tämän tyyppistä, niin itekin voisi kukkaronsa avata.

Mitä muut ootte mieltä?

7 tykkäystä

Kyl mä ymmärrän teidän pointin, mutta olihan noi nyt ainakin aika pliisuja. Kyllä siitä fanituotteesta mun mielestä pitäis tulla paremmin selväks mitä siinä kannatetaan. Toi Pelicans jollain mitäänsanomattomalla tekstillä ei oikein kerro mitään, mitä toi paita edustaa.

3 tykkäystä

Pyhään saunaani parempi saunamittari.

2 tykkäystä

Ei mielestäni tuo Shopissa myytävänä oleva kuvassa kovin pahan näköinen ole?

http://www.tappara.fi/liiga/tuote/tappara-saunamittari/

6 tykkäystä

Nää on kyllä hankalia asioita. Toi näyttää mun mielestä ihan hienolta, mutta haluisinko ihan oikeesti omaan saunaan Tapparan logon noin selvästi näkymään. Vastaus on että en. Voisin ehkä ostaa sellaisen, missä logo on jossain kulmassa pienenä kuriositeettina.

Tämä ihan vaan filosofisena pohdintana. Olen huono käyttämään minkäänlaista fanikampetta (pl. kaulahuivi), eikä mun mielipidettä niiden suhteen ehkä kannattaisi kuunnellakaan. Mutta onneksi on muitakin keinoja tukea itselle todella tärkeätä joukkuetta! :smiley:

3 tykkäystä

Nämä kaksi viestiä antaa aika loistavan esimerkin siitä, miksi fanituotteissa pitäisi pyrkiä menemään kahdella linjalla (/mallistolla), jos oikein riehumaan ruvetaan, niin joku välimuotokin olisi kiva.

Täytyy olla olemassa se selkeästi logoa/väriä edustava linja. Tuotteita, joiden käyttäjän fanituksen kohteesta ei jää mitään epäselvää. Käyttäjiä näille on paljon. Mutta paljon on myös käyttäjiä, jotka menevät mieluummin fanituksessaan hieman matalammalla profiililla noin vaatetuksen osalta. Tapparan mallistosta hyvä esimerkki on esim. se tummansininen kaulahuivi, jossa yhdessä kulmassa on pieni Tappara-logo (Linkki). Oranssi on kaunis väri, samoin eräs Kirves-logo on varsin kaunis. En minä silti noihin arkielämässä pukeutuisi, halliin voi aina päälle laittaa vähän räikeämpääkin. Itselleni tuo esimerkin huivi on siinä rajalla. Itse asiassa tuo lienee heittämällä eniten käyttämäni fanituote. Voin aika suoraan myöntää, että tuo Tappara-logo ei käyttäessä ihan hirveän hyvin näy vastaantulijoille.

Fani- / kannattajaryhmissä lienee kuitenkin massaa, joka käyttäisi fanikamaa huomattavasti enemmän, jos tuolla olisi suht. tyylikäs mallisto jotain hillitympää mustaa/harmaata tjsp. vähemmän tökerösti silmiin hyppivällä logolla. Kertoisivatko nuo hillitymmät kamat jokaiselle vastaantulijalle, että mitä tuo paita/huivi/mikälie edustaa? Tuskin. Olisiko sillä käyttäjälle väliä? Bonustahan tuo taitaisi monille olla. Itseään ajatellenhan valtaosa ihmisistä taitaa pukeutua. Väitän, että ihminen keskimäärin tietää, mitä pukemansa paita edustaa, vaikka se ei olisi selvää jokaiselle vastaantulijalle…

Itse toivoisin jotain tuollaista Pelicansin fanivaatemalliston kaltaista Tapparankin fanituotteisiin. Ei korvaamaan mitään nykyistä, vaan lähinnä vaihtoehdoksi tuon varsin kirkkaita värejä kantavan malliston rinnalle. Molemmille olisi käsittääkseni kysyntää ainakin jossain määrin.

14 tykkäystä

Kappas, ihan tyylikäs huivi. Todennäköisemmin silti hankkisin, jos logo olisi muun huivin värisenä. Mutta edelleen, koen olevani hankala asiakas fanituotemyyntiä ajatellen.

Ps. Kuka noita fanituotteiden kuvauksia kirjoittaa?
“Tummansininen tappara logolla” HÄVYTÖNTÄ!

2 tykkäystä

http://www.tappara.fi/liiga/tuote/fanihuivi-6/

Tässä on mun mielestä sellasta hillittyä villakangastakki-meininkiä.

3 tykkäystä

Ohhoh enpä ole ennen huomannut/huiveihin kiinnittänyt niin huomiota. Tämä ja tuo tummansininen lähti molemmat samantein tilaukseen!

1 tykkäys

Kyllä itsekin tykkäisin tuollaisesta hillitymmästä mallistosta. Hallille kun pelii tulee niin ei ole väliä kuinka räikeää fanitavaraa vetää päälle, kun päällä on kaikki Tappara-kalsareista fanipaitaan, mutta tavalliselle kauppareisulle kun lähtee niin voisi mielummin vetää jotain hillitympää päälle. Pääasiassa nyt fanituotteet on käytössä vain peleissä. Kyllä sitä jossain alla T-paita tai kalsarit voi olla, mutta harvemmin mitään selvästi näkyvää logoa on päällä kun liikkeellä on. Paitsi auton ikkunat on vahvasti Tapparateipattu :slight_smile:

1 tykkäys

:+1: Oikeansuuntainen (hankala asiakas, hankala maku, 100% akryylia vähän latistaa)

Tummansininen sitä vastoin on villaa ja alkoikin nyt uudella vilkaisulla todenteolla kiinnostaa. Taidanpa hankkia hänet. :smiley: Kiitos @rinne ja @Karva markkinoinnista!

Tossa nettikaupassa olis mun mielestä vähän viilaamisen varaa, jää helposti monenlaista huomaamatta. Esim. jos haluan selailla huiveja, niin joudun bongailemaan niitä mm. boksereitten seasta.

2 tykkäystä

Tämä fanikama ketju muistuttaa varsin usein ja aika lailla sellaista aina valittavaa ja narisevaa koululuokkaa, jolle ei koskaan kelpaa mikään. Ihan sama mitä sieltä tulee, aina sama meininki että onpa paskaa ja ”kyllä muualla on parempaa”. Makunsa kullakin. Ja kyllä, en kiellä etteikö parannettavaa voisi olla siellä täällä, mutta tekisi mieli sanoa narisjoille välillä että turpa kiinni, menkää, ostakaa ja fanittakaa,

5 tykkäystä

Viittaatko esimerkiksi minuun? :smiley: Kerroin jo olevani hankala asiakas, eikä minun mielipiteitä näissä asioissa varmaan kannattaisi huomioida. (Mulle on muut tavat luontaisempia tukea joukkuetta kuin ostaa Fruit of the Loomin oransseja teltan mallisia t-paitoja)

5 tykkäystä

Njet, oli ihan oma yleistävä reaktio, eikä sinänsä syyttävä kenelläkään, vaan pikemminkin kannustus että yrittäkää nyt.

Mielenkiintoista että täällä on lytätty lähes kaikki Tapparan fanituotteet, mutta koitapas ehtiä käydä Hakametsässä pikaisesti erätauolla Tapparashopissa.
Jonon pää on yleensä siellä hallin käytävällä ja shoppi tupaten täysi.

Vetoketjuhuppari vetoketjullisilla taskuilla olisi kiva.
Pysyisi tupak…eiku avaimetkin mukana.

4 tykkäystä

Edellä mainittu huppari vetoketjutaskuin kyllä kiinnostas!
Noihin muutamaan fanikamppeeseen kuten huiviin ja neuleeseen on tullu vaalea (n. harmaa-hopea) logo. Ihan jees olla tuollaisia tuotteita myös fanikamana. Oranssi-sininen on kyllä aika raju “siviilikäyttöön” ja itselle käy hillitympi linja.

Paita, johon olisi painettu Tapparan jäädytettyjen pelipaitojen pelaajien naamat samanlailla, kun Yhdysvalloissa on presidenttien naamat Mount Rushmorella.

3 tykkäystä

Mahtuuko siihen muitten kasvot ku Jutin?

2 tykkäystä

Älä huoli. Kyllä siihen sunkin naama mahtuu.

3 tykkäystä

MInä haluasin sellaisen telineen, mihin mahtuisi 20 mestaruusviiriä, semmonen jatkettava malli.

10 tykkäystä