Millaisen Tapparan fanituotteen sinä haluaisit?

@iceman on aikoja sitten valmiiksi suunnitellutkin Tappara-hankkijan. Ei muuta kuin painoon.

12 tykkäystä

Komea on, heti menis ostoon ja varmasti olis menekkiä. Muistan lapsena/nuorena kun käytettiin oranssia Hankkija-lippistä.

1 tykkäys

Tuollaisia teetin 2018 kevääksi muutaman.

24 tykkäystä

Kun ei saatu uutta mestaruuspaitaa, niin jos saisi edes jonkun uuden tyylikkään T-paitamallin kesäksi.
Alkais oleen kohta kiirekin kun synttärit lähestyy ja on ollut tapana saada näitä lahjaksi.:laughing:

Toiminnallisia vaatteita, ei pelkkiä fanirättejä. Sellaisia joita voisi käyttää ja olisivat funktionaalisesti laadukkaita. Vaikka Nike/Puma/Addu urheiluvaatteita tms.

8 tykkäystä

Mä ottaisin Mikin pienoispatsaan…

4 tykkäystä

Semmooset oranssi/siniset bokserit ois kivat joissa etupuolella Tapparanlogo… emäntäkin vois oppia tykkäämään enemmän Tapparasta, kun se joskus iltaisin nousis ylväänä ylös :grin:

2 tykkäystä

Tappara on terästä :rofl:

1 tykkäys

Eikö näitä myydä enää? :thinking:

Ittellä parhaillaankin jalas (anteeksi tiedosta) siniset ja vasemmassa lahkeessa on Tapparan logo. Ja lisää löytyy kaapista. :grin:

Vai meinasiko logolle jotain ihan muuta paikkaa. :roll_eyes:

1 tykkäys

Onhan tuolla myynnissä oranssit ja siniset bokserit ainakin, molempia kun vetää yhdet kappaleet jalkaan niin sit on oranssisiniset bokserit, homma hoidettu. Puristaakin kivasti.

Ja Tappara kiittää myös.

2 tykkäystä

Ehkä joo… en oo mikään Ron Jeremy… valitettavasti :joy:

1 tykkäys

Haluaisin ehdottomasti sellaisen 80-luvun Apu pallo paidan uudelleen myyntiin.
En käytä tai omista pelipaitaa (huivi riittää minulle) mutta sellaisen paidan ostaisin.

3 tykkäystä

No on siellä stringit… niissä on logo keskellä. Boksereiden päälle vaan ja silleen niin jotta käsket sitte vaan vaimos napata viirin pois tangosta.
(joo joo…otan uniriepuni ja meen nukkumaan)

Niin siis uutta fanituotetta. Mulle kelpais tekniset urheiluvaatteet. Pelaajilla on silloin tällöin kuvissa semmosia lämmittely tms paitoja (vai collegepaitojako ne on). Kiinostais tommoset.

4 tykkäystä

Logo liian isolla, ei tuatantoon. Tapparan fanituotteissa on hyvin usein logo sellainen hiirenpaskan kokoinen ja niitä lätkitään milloin mihinkän ja kuinka sattuu. Myynnissä olevat camo/pinkit lippikset pikkuruisella logolla esimerkkinä aivan hirveitä.

Kynsitarrat kirveslogolla tai edes jollain abstraktilla kuviolla Tapparan väreissä! Olen varma, että sellaiset vietäisiin käsistä.

Mitä ovat kynsitarrat?:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

1 tykkäys

Jotain tällaista?

1 tykkäys

Eikö sitten suoraan tekokynsiä Tapparan logolla tai väreissä?
Tää ei vaan ole mun juttu huonostikaan.:grin:

1 tykkäys

Ihan sairaan hienot! Kynsitarrat ovat tosiaan pieniä tarroja, joilla voi koristella kynnet. Todella suosittuja naisten ja tyttöjen keskuudessa, ja mikseipä joku rohkea mieskin voisi niitä käyttää. :grin:

1 tykkäys

Makuasia, mutta minusta “tekokynnet” eli akryylikynnet tms. ovat mauttoman näköiset ja varmaankin myös hankalat laittaa itse. En tiedä, kun en ole kokeillut. Mutta ihan varmasti moni sellaisetkin ostaisi.