Millaisen Tapparan fanituotteen sinä haluaisit?

Lupaan laittaa heti, kun ovat valikoimassa ja Tappara finaalissa.

4 tykkäystä

Tiedän ainakin yhden tällä palstalla pyörivän joka noita ostaisi heti.:shushing_face:

2 tykkäystä

Sinä?

1 tykkäys

@TeroJ käyttää noita Bostonin kynsiä päivästä toiseen. Lupaan kans kokeilla, jos Tappara joskus tommosia rupee kauppaamaan.

5 tykkäystä

Videomuotoista katselmusta seurahistoriasta ja / tai menestysvuosista, mistä vaan…

Löytyyhän noita erilaisia klippejä ja taltioita eri ajoilta verkosta ja ehkä omista arkistoistakin, mutta virallisempi julkaisu tekisi kauppansa kyllä muitta mutkitta. Muutama kappale nyt ainakin heti.

Tätä on muistaakseni ehdotettu jokuseen otteeseen aiemminkin - myöskin suoremmin seuran suuntaan, mutta eipä ole mitään kuulunut. Toteutuksen käytännön haasteet ovat tietty mahdollisesti oma kysymyksensä, mutta toive ja tilaus on ja pysyy joka tapauksessa. (Kai sekin tietty olisi hyvä, jos mahdollinen julkaisu ei ihan miten sattuu rääpäistyä jälkeä olisi; asianmukainen tuotanto vaatinee toki ymmärrettävästi omat resurssinsa ja projektinsa myös.)

Kontiolan gw-pelipaidan.

7 tykkäystä

Jos pystyt tinkimään Tapparalogosta ja tyydyt Leijonalogoon niin mulla olisi tähän lääke.

Nyt sille paljon toivotulle sauna-/aamutakille olisi käyttöä.:point_down:t2:

1 tykkäys

Pelipaitamainen saunatakki (nimi ja numero selässä) voisi olla komea. Ja sen rinnalle sitten hillitympi versio.

6 tykkäystä

Ei voisi vaan olisi!:star_struck::star_struck::star_struck:

4 tykkäystä

Kunnollisesti toteutettuna olisi varmasti enemmän kuin komea. :grin:

Mulle kelpaisi myös tämän peiton (https://www.tappara.fi/liiga/tuote/fleecepeitto/) kaltaisella kuosilla varustettu pyyhe.

3 tykkäystä

Ottaakohan Tapparan toimistolla joku vastaan ideoita uusista fanituotteista?
Monella seuralla suomessa ja ulkomailla, löytyy mm. t-paitoja eri väreissä pelaajien nimillä numeroilla. Mallia Lehtonen 12. Nyt voisi uusien paitojen myötä tuoda ne nimilaatikotkin selkään. Pari legendapaitaa ja nykyjoukkueesta 4-5 peluria ainakin.
En usko, että ne on pois pelipaitojen myynnistä ja luulen, että menis Hakamettässäkin kuin kuumille kiville.
Tämä vain yksi esimerkki tuotteiden uusimisesta.

Sen lisäks olis kiva, että sais uusien pelipaitojen tullessa fanitkin ostaa niitä kauden alussa, eikä roikkuis samat vanhat paidat hyllyssä.

6 tykkäystä

Tämä. Ylipäänsä laadukkasti ja tyylillä toteutettuna täysin rentoon arkikäyttöön sopivia kapistuksia. Mallia näihin voi ottaa vaikka änäristä.

2 tykkäystä

Tämä Penan rummuttama ”THIS TOWN” ja/tai ”AXENATION” pitäisi tuotteistaa. Miettikää vaikka laadukas harmaa huppari, johon rintaan suht pienellä meidän väreissä laatikko jossa tuo teksti. Yksinkertaista ja tyylikästä. Käyttäisin joka päivä.

Tai sitten esimerkiksi t-paita, jonka rintaan tuo ”THIS TOWN” ja päälle Hakametsän siluetti. Tai viereen näsinneula. Tai jotain. Mutta ei. Kai sieltä kohta tulee taas jotain ledivaloilla varustettuja ”THIS ORANGE CARROT POWER”-kortsupipoja.

Huhhuh. Kylläpä taas syke nousi.

38 tykkäystä

Erittäin hyvin sanottu siellä perällä. Oli pakko väsätä äkkiä puhelimella pari suuntaa antavaa ehdotelmaa rajallisilla resursseilla. Mut jotain tän tyylistä kun sais

44 tykkäystä

Hienoja. Ylimmäinen omaan makuun paras. Harmaan sävy vois olla tummempikin, mutta ei kaikkea voi saada.

Joo siis korostan että näissä ei oo värikoodeja tai muita yksityiskohtia millään lailla mietitty, kunhan väsäsin puhelimella äkkiä :smiley:

4 tykkäystä

Sitten vielä joku axebrothers teemaan tehty, vaikka viikinkiteemaan perustuva tekele :+1:

1 tykkäys

Joku on tietenkin keksinyt jo Axe Brothers -paidat :thinking:

Loistavia. Ylimmäinen paras. Itse ajattelin tätä vielä pienemmällä printillä, mutta komeita nämäkin.

Toinen mun mielestä paras. Ykkönenkin kävis mut sitten Tapparan logo pitäs olla esim hihassa. Ilman logoa isolle osalle ihmisiä tuo olisi vaan mainos Tampereesta.

6 tykkäystä