Millaisen Tapparan fanituotteen sinä haluaisit?

  1. Mestaruuskauden blu-ray (laitetaan kunnon laatu samantien, kun aletaan tehdä). Itse olen tallentanut joitain pelejä ruutu.fi:sta, mutta se on työlästä ja laatu vaihtelee. Joitakin ohjelmistoa streamien lataamiseen on olemassa, mutta ei open source -versioina ole tullut vastaan (+ virtuaalikoneessa kokeilemani latasi surkeinta laatua).

  2. Tapparan “aito” pelipaita. Tätä olen haaveillut valikoimiin jo vuosikausia. Kunnollista materiaalia oleva pelipaita, jossa nimi ja muut kuten aidoissakin. Oma fanipaitani alkaa olla jo elämänsä ehtoopuolella, joten uusi olisi hankinnassa.

  3. Laadukkaammat fanituotteet. Itse olen valmis maksamaan laadusta. Mieluusti maksaisin vaikka tuplahinnan tuosta kohdan 2 pelipaidasta verrattuna nykyiseen. Tapparan tekeminen on jäällä Suomen parasta. Sama asenne fanituotteisiin.

  4. @Paragon ehdotus korkeasta hatusta on myös hyvä (oranssi-valkoinen). Ellei Tappara tee virallsita versiota, niin taidan itse askarrella. Ongelma tuossa tosin katsomokäytössä on, että takana olevan näkyvyys kenttätapahtumiin saattaa hienoisesti estyä. Noh, ehkä pelin ajaksi hattu päästä.

Tässä havainnekuva aiheesta.

1 tykkäys

Griinihaarukka, merkkausnasta ja putteriin mailanpäänsuoja. Kaikki en. tuotteen pelkällä logolla.

6 tykkäystä

Ei hitto pakko ostaa tollanen Saravon Pekka Pekka Pekka Pekka Pekka Pekka-paita! :smiley:

Mä haluan klubitakin ja täydelliset Mikki irtoviikset.

1 tykkäys

Teknistä materiaalia oleva Tappara -aiheinen paita jota voisin käyttää maratoneilla ja sählyssä, kiitos.
Ostan heti 5 kpl.

7 tykkäystä

Bayern Münchenilla on pullonavaaja, joka soittaa heidän kannustuslaulun, kun pullon avaa. Sellaisella olisi mahtava karauttaa ilmoille “Tappara on terästä” saunaillan piristykseksi.:wink:

2 tykkäystä

Kravatti ehdottomasti, olisi juhlissa kyllä aivan mahtava oranssin värisenä.

1 tykkäys

Tappara uistinta kaipailee 13v poikani, ukilla saipa-uistin ja kalakilpailu odottaa heti kun vastaava saapuu oransseissa väreissä.

Allergisille tiedoksi että linkki vie saipan sivuille, http://www.saipashop.fi/tuotteet/muut-tuotteet/saipa-r

1 tykkäys

Tapparan uistimet taitaa mennä meidän toimitusjohtajan työkäyttöön. Kysy jos Mikki lainais pojalles jonkun niistä, tosin niillä saatu saalis ei sovellu elintarvikekäyttöön vaan vaatii säilytykseen tasasen reunoilla varustetun jääalustan suurimmaks osaks vuotta sekä päivittäisen ruokinnan. Eli saalis kannattaa viedä Mikille jos vaikka keksis käyttöä.

Ei vaan, kyllähän tietynlaisiin vesistöihin käy kirkkaat värit uistimessa. Tää olis ihan hyvä fanituote.

2 tykkäystä

Tällaiset ja/tai vastaavat pitkät housut:

https://www.wattpad.com/55712897-cargo-pants-for-men-orange-cargo-shorts-men

1 tykkäys

Tappara hihamerkki.

1 tykkäys

Mestaruuslippis 2017 olisi ihan kiva.

30 tykkäystä

Näitä on jossain vaiheessa ollutkin, ei tosin muutamaan vuoteen. Itsellä hihamerkki on jossain jemmassa.

Joskus ehdotin toimistolle sähköpostilla, että myisivät Tappara-kangasmerkkiä.
Lehto vastasi ettei Logo-merkkiä ole tulossa, koska eivät tahdo myydä tuotemerkkiään, mikä selityksenä on minusta ihan hyväksyttävä. (Toisaalta myydäänhään sitä tarroina jatkuvasti.)

Voisihan tuommonen kangasmerkki olla vaikka joku Tapparan pelaajakarikatyyri, Pekkapekka, pelipaita tai muu vastaava.

Oma toive: Tappara-verkkarit. Mahdollisimman retrot. Nää kun vielä yhdistetään fanituoteketjussa näkyneenseen “hankkija-lippikseen” niin Mouhijärven juhlapukumuoti tulee mullistumaan.

2 tykkäystä

Jep, retrohenkinen verkka-asu; housut ja takki, olisi rautaa. Tuossa 60-v historiikissa on tarjolla paljon hyviä esimerkkejä.

4 tykkäystä

Veikkaisin että näitä päätyisi opiskelijoilla haalarimerkeiksi ja humalainen teekkari Tappara-haalareissa ei välttämättä ole se mitä halutaan. Toisaalta voihan sillä teekkarilla olla se seuran t-paitakin päällä…

Samaa yritin opiskeluaikoina useita vuosia sitten ja vaati hieman kekseliäisyyttä saada merkki haalariin (joissakin tuotteissa on kangasmerkki, jonka sai irti).

Tosin tämän jälkeen TFC -teetti hienon merkin ja sellaisen sai liittymislahjaksi…

Voisiko nykyisinkin fanipuoli tehdä vastaavan ja kerätä rahaa tällä toimintaan? Merkin korkeus oli n.10 cm.

Tässä kuva:

Tappara kondomi. Tietysti oranssi.

3 tykkäystä

Tappara kortonkeja taisi joskus 90-luvun loppupuoliskolla ollakin valikoimissa. Väri ei kylläkään ollut oranssi.

Varmaan ihan kaupallista ajattelua, että on parempaa bisnestä myydä 20-100 eurolla paitoja/takkeja kuin myydä vitosella kangasmerkkejä. Tämähän antaisi asiakkaalle tilaisuuden säästää 15-95 euroa ostamalla pelkkä kangasmerkki ja pistämällä se omaan vaatteeseen. Eivätkä pysty tarjolla oleviin vaatemalleihin tyytymättömät tekemään parempia itselleen.