Minkälaisia game worn tai game issued -paitoja omistatte?

Minun mielestäni hinta oli Jukin paidasta ihan kohillaan.:slightly_smiling_face:
Olin varautunut maksamaan paidasta enemmänkin.

Edittiä: Viestin numero #81 ja aihe Juki.:smile::smile::smile:

7 tykkäystä

Tällänen paita löytyy myös kokoelmasta

12 tykkäystä

Nyt kun EJ saatiin takaisin onkin aika kaivaa kaapista herran aito European Trophy paita, olisikohan vuodelta 2013. Pariin kauteen ei ole tullut käytettyä kun oikeastaan vieraspelireissuilla Lahdessa, mutta heti jo kyllä ensi perjantaina taas päälle! :sunglasses:

15 tykkäystä

Mulla on EJ:n maajoukkueessa käyttämä paita. :wink: Kuvaa en tähän hätään saa.

2 tykkäystä

Laittakaa sit ilmotusta jos jollain on jotain paitaa/paitoja myynnissä

Pelipaitoja tuli ja pelipaitoja meni. Massi enää tarjolla.

1 tykkäys

Saisivat ylipäätään tehdä noista chl paidoista laadukkaampia

Lisätään vielä, että hyvään tarkoitukseen menevät paidoista saatavat “massit”:

Massin paita:
https://www.shop-chl.com/tappara-tampere-m-jaervinen-11-xxl.html

…and the best thing about it: all earnings from this promotion will be donated to CHARITY!

1 tykkäys

Ainakin kaikki mun paidat on kaupan kunhan löytyy oikee ostaja. Helpoimmalla löydät Tappara paitoja huudosta.

1 tykkäys

Joo kyllähän huutoon ja toriin välillä paitoja putkahtelee myyntiin, harmi vaan että suurin osa on chl paitoja

Jep näihän se vähän on. Ja seuralta ostettaessa hinnat ovat aikas kalliita.

1 tykkäys

Totta ja sit myydään yhtä paitaa kerrallaan yleensä, sais laittaa Tapparan shopiin myyntiin niitä paitoja

1 tykkäys

Mulle kelpaa CHL-paidatkin kunhan on oikea nimi ja numero selässä.:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 tykkäystä

Mutta ei niistä liikaa viiti maksaa kun chl:n gamewornit on ihan samaa laatua kun normaali fanipaidat :grimacing:

Niin, mikä on liikaa Tapparan game wornista?
On se sitten CHL tai Liiga?

Eiks liikaa ole se mikä rupee itsee hirvittään

1 tykkäys

Viidennes muumimukista?

Myöntää täytyy, että kotimaisten paitojen hintahaarukat on vähän hukassa, mutta NHL:n puolelta on hyvää otantaa, viikoittain kun huutokauppoja seuraa. Niissä gamewornit 300 dollarista tuhansiin, kymmeniin tuhansiin. Autenttiset 80 - satasia, ja GI -paidat jossain noiden välissä.

Tämäkin harrastus on vähän kuin muumimukien keräilyä; jos jonkun haluaa niin rahan ja suhteellisuudentaju katoaa.

1 tykkäys

Saanko udella, että mikä on mielestäsi paras sivusto noihin änärin GW huutokauppoihin? Ebay?

Gamewornauctions.net ja Meigray on rahamiesten paikka joissa paljon tarjottavaa. Tämmöselle tavikselle ebay sinäänsä hyvä, että on tarjontaa, mutta tarkkana täytyy olla. Luotettava paikka on auctions.nhl.com, jossa kyllä on gameworneja, mutta aika suppeat valikoimat. Yleensä myyvät tiettyjen joukkueiden paitoja kerta toisensa jälkeen.

Nuo nyt äkkiseltään.

E. Monilla memoribilia liikkeillä on omat huutokaupat joissa kannattaa vierailla myös aina välillä. Frozen Pond, A.J. Sportsworld jne.

1 tykkäys

Olihan siellä Jugin chl paita just myynnissä huuto.netissä 300€, ei tainnu kukaan napata? Liiga paita olis noussu varmaankin paljon korkeemmalle