Minne syömään eli hyviä ravintoloita ja lounaspaikkoja

Vähän hämmästyttää tuo Evinin suosio, asuin pitkään lähistöllä on olen syönyt todella paljon heidän ruokiaan, mutten silti pidä niitä mitenkään erikoisina saati kylän parhaina. Kebabeissa Menu-kastikkeet yms. perusjuttuja, mutta minusta Tampereelta löytyy parempia paikkojakin. Toinen mesta jonka suosiota en ymmärrä on Punjab. Annokset ovat ihmeellistä moskaa.

Juu, itellä sama pitserioista. En tajua Napolin suosiota, eines kamaa. Löytyy 100 kertaa parempaa esim. Luca ja Sitko. Voin väittää, että Classic Pizzallakin on paremmat.

Napoli elää paljon nostalgialla ja sillä 100 pizzaa listalla. Mielummin minäkin menen vaikka Classiciin.
Sitkon lounaita tulee nykyään syötyä paljon, mutten menisi tuonne illallistamaan. Tykkään enemmän Classicin tyylisestä mättöpizzasta jossa ei täytteissä säästellä, enkä oikein osta sitä Sitkon pohjaa. Classicissa sekin parempi.
Sitkon täytteiden laatu on kuitenkin tosi hyvä.
Luca on testaamatta vielä.

Tämä ei suoraan aiheeseen liity, mut itseäni riepoo, kun mistään ei saa nykyään hyvää kebapia. Kaikki suomikebabit jotain kastikemössöjä.

On ikävä 90-luvun Punjabia ja Abu Fuadia. Hakametsässä tuli aikoinaa ahmittua Abu Fuadin kebuja erätauoilla.
Miksi Tampereelta ei saa loistavia gyroksia, mitä esim. Kreikassa myydään!?
Ei kunnollisen kebabin tekeminen nyt mitään rakettitiedettä ole.
Nile Kebab ehkä lähimpänä 90-lukua.

(【ツ】) #517

Tästä tuli mieleen, että onko kukaan testannut Lielahtikeskuksen Gyros -paikkaa?

Oletko kokeillut Kalimeron kebabia Suoramalla?

Baba’s Kitchen Tullintorilla on mielestäni Tampereen paras kebab-paikka. Ei mitään tukun halvimpia kastikkeita ja perusranskiksia kuten useimmissa muissa paikoissa, ja lihakin on aitoa tavaraa. Oletko testannut? Ei tosin ehkä klassista ysäriä, mutta laatu on kohdillaan.

(Hoppernaut) #520

Itsellä ei hirveästi kokemusta ole, mutta aiheeseen liittyen viikonvaihteen Tamperelaisessa oli listattu parhaat kebabpaikat. Tässä kymmenen kärki:

1. Evin
  2. Heval
  3. Kebab 14
  4. Punjab
  5. Galata
  6. Baba’s Kitchen
  7. Nile
  8. Jörn’s Döner
  9. Ylägrilli
  10. Etelän Kebab House

Kalimeron kebab toimii, mutta hukkuu mielestäni keskikastiin kebabin osalta.
Seisovanpöydän lounas on Kalimerossa huikea :wink:

Döner Harju sais laajentaa Tampereelle niin sais täälläkin vähän vauhtoehtoja noihin ainaisiin kaaliraaste-Menu kebabeihin.
Jörn’s Dönerillä on yritystä tuohon suuntaan mistä hatun nosto.

(Mika) #524

Seisovalle pöydälle täältä kans :+1:, tulee silloin tällön käytyä ruokatunnilla, kun työpaikka melkein vieressä. Kebabitkin omasta mielestä todella hyviä, toki makuasioita ja suht reilut annokset.
E. Tulikin sen verran nälkä, että pakko hakea kalimerosta evästä kun lähden hallilta :joy:

Kyllä. Ihan ok, mut kumminki ihan perus suomikebua. Ei lähelläkään sitä mitä haen

Tuo on se paikka, missä pitäny monta kertaa käydä

Suosittelen, se lammaskebab on herkullista.

Tampereen kebab-taso ei päätä huimaa, kun Evin ja Heval on kärjessä listalla. Kummankin paikan safkat on joo ihan ok, mut suomikebab ei ole ainakaan meikäläisen mieleen.

Minun kebab olisi seuraavanlainen:
Tuoretta, rapeeta pitaa, oikeeta lihaa, eikä mitää tukkujauhelihatankoo, kaalia, kunnolla raakaa kelta- tai punasipulia, vain 2 kastiketta: valkoinen, raikas, paksu jogurttipohjainen ja hieman tulinen, makeahko kirkkaanpunainen tomaattikastike.

En tiedä, mutta näyttäis menevän tämä paikka ohi kokoajan. http://babas.fi/#eluid301682de

vaikuttaa hyvältä. täytyy käydä testaamassa

Tästä samaa mieltä vaikka en ole ihan jokaista kebab paikkaa testannut. Jossain Berliinissä olen ehkä syönyt parempaa jos sielläkään. Tullintorin Baba’s saa mun äänen.

Tuota tukkuliha tankoa käyttää melkein kaikki ja itse en pidä siitä.aidosti persoonallisia ja erilaisia paikkoja ei vaan löydy vaan kaikki samasta muotista.