Myyty: Janne Ojasen maila (gameworn, nimmarilla)

Olis myynnissä Janne Ojasen Tapparan liigaottelussa käyttämä Montrealin maila Jannen nimmarilla varustettuna. Saa tehdä tarjouksia. Mikäli päästään kauppoihin niin nouto käteisellä Peltolammilta.

2 tykkäystä

1 tykkäys

Mikä on ollut korkein tarjous tähän asti?

En minä ainakaan näe ensimmäistäkään tarjousta.:roll_eyes:

1 tykkäys

Kyseinen maila on ainakin pyörinyt facen eri sivustoilla tarjous periaatteella nii ei varmaan täällä näy ne tarjoukset

Siinä tapauksessa on hiukan huonoa kaupankäyntiä.

Reilu huutokauppa käyttäjän @_Linden_16 tapaan, tai hinnat selkeästi näkyviin.
Jo palstan ohjeetkin edellyttävät tuota hintaa ilmoitukseen.

Jossain taisi olla ihan hintapyyntökin mukana, muistaakseni oli asetettu vaatimattomaan 500 euroon. Jos siis oli sama Ojasen maila. :smiley:

Tosiasiassahan tuosta saa höylätä kevyesti ainakin 400 euroa pois. Todennäköisesti vielä enemmänkin, ellei satu joku hintatiedoton kohdalle.

Tätä “tarjouksia otetaan vastaan”-kulttuuria esiintyy paljon keräilypiireissä. Tarkoitushan on yleensä ihan puhtaasti saada joku maksamaan ylihintaa.

4 tykkäystä

Mä en ole laittanut hintaa, koska mulla ei ole minkäänlaista hajua, mitä tällaisesta uniikista kappaleesta voisi saada. En siis halua laittaa hintaa 50e jos tästä voisi saada 250e enkä myöskään toisinpäin. Yhtäkään tarjousta ei ole vielä tullut, joten mahdollisesti tämä menee aika halvalla. En ole keräilijä, pelkkä fani ja tää on vaan lojunut varastossa varmaan 15-20 vuotta. Jos joku tarjoaa 50e niin voin hyvin myydä tän sillä mikäli muita tarjouksia ei tule. Mutta jos laitan jonkun tietyn hinnan niin mun on myytävä maila sillä hinnalla vaikka arvo olisi paljon enemmän. Tämä ongelma on kaikkia uniikkeja esineitä myytäessä. Mutta tulisiko joku noutaa tän 50 eurolla jos lähtisi sillä? Tarkoitus on siis vaan saada mailasta markkinahinta tällä huutokauppamallilla.

3 tykkäystä

Jos haluaa mailasta markkinahinnan, niin huuto.netiin alhaisella lähtöhinnalla, vaikka viikon huutoaika ja linkit kohteeseen sellaisiin kanaviin jossa mahdolliset ostajaehdokkaat ovat. :slight_smile: Itse olen joitakin vuosia sitten Saravon Peksin mailan ostanut alle 30 eurolla, joten ei noista tosiaan ihan tähtitieteellisiä kannata odottaa.

2 tykkäystä

Täytynee koittaa sitä jos ei tarjouksia tule, mutta ajattelin tämän käyvän näin helpommin, koska huuto.netissä ei kaikki oo eikä välttämättä jaksa sinne rekisteröityä.