NHL huhut, pelaajasiirrot ja sopimukset 2019-20

Toronton miehenä olen erittäin tyytyväinen tähän vaihtokauppaan :).

Jatkoajalla Henkka kirjoittelee seuraavaa.

Jatkoajan Henkka ei huomioi, että Cody Ceci on ilman sopimusta, joka tienasi päättyneellä kaudella 4.3M dollaria. Ceci sivusi piste-ennätystään ja on 25-vuotias pakki, joten tuskin on antamassa alennusta, kun kotikaupungista siirretään Torontoon.

3 tykkäystä

Minun villi veikkaus on, että Rantasesta ja Marnerista tullaan tekemään jopa yli 10M:n kilpaileva tarjous, jos sopimusta ei ala syntyä nykyisten seurojen kanssa. Ainakin Toronto on lirissa palkkakaton kanssa, kun kehiin heitetään n. 11,5 M tarjous.

1 tykkäys

Nyt meni kaikki uskottavuus käyttäjää @Virvelia_kainaloon kohtaan. En voi enää mitään uskoa mitä kirjoitat.

Ei vaan. Kerfoot menisi sentteristä jonkun puolustavan hyökkääjän kanssa, mutta muuten aika laituri ja pehmeä sellainen. Kadri on ihan legit kakkossentteri ja Barrien about 9-10 miljoonan jatkosopimus ei oikein toimi, kun noista kiekollisista pakeista alkaa olemaan aika kova tarjonta Kalliovuorilla.

Torontolla tällä hetkellä 11,065 miljoonaa capissa tilaa ja Marner sekä Kerfoot pitäisi saada sopimuksen alle. Kerfootin sopimus on lähempänä neljää miljoonaa kuin 2,75 miljoonaa.

Johansson otti myös väkevästi kantaa siihen, miksi Aho vastasi vauhdilla Montrealin tekemään viisivuotiseen tarjoukseen.

– Koska uskoakseni hän haluaa pelata Montrealissa. Sataprosenttisesti näin. Jos Aho ei haluaisi, hän ei olisi allekirjoittanut Montrealin tarjoamaa sopimusta, Johansson jatkoi.

Johansson toimii usean eri Montrealin pelaajan agenttina.

Oon kattonut viimeiseen kahteen kauteen ehkä 15 Avsin peliä, ja Kerfoot ollut niissä aina valokeilassa. Kadria olen aina pitänyt yliarvostettuna, mutta unohtui aamutokkurassa, ettei se yliarvostus näy hänellä sopimuspaperissa.

3 tykkäystä

Ahosta povattiin Carolinan kapteenia. Jos jatkaa, paloivatko ”C”-natsat? Veikkaan että ainakin pienen arven jättää seuran puolelle.

Montreal saattaa Pointia lähestyä seuraavaksi, jos tämä menee puihin. Vai olisiko Marnerista ykkössentteriksi? Hakisiko joku muu joukkue aggressiivisesti kärkilaituria? Meidän Pate on ihan kärkipäässä, kun puhutaan offer sheet -syöteistä.

1 tykkäys

Minä myös luulen että Laine voi olla potentiaalinen kohde. Kallis pelaaja jatkossa ja taisi pelata 3. kentässä välillä. Ei ole WPG eikä Laine itse 100% tyytyväinen tilanteeseen. Potentiaalia ei saada täysin irti. Toki pientä vaivaa ilmeisesti oli kaudella. Tuohon väliin voi helposti joku iskeä, etenkin kun offer-sheet peli on pitkästä aikaa avattu case Aho kohdalla.

1 tykkäys

Nyt kun Ahon case tuli auki niin Marner, Laine, Connor, Tkachuk, Point laittoi kuulakärkikynän takaisin taskuun. He haistavat Montrealin rahat.

2 tykkäystä

En ymmärrä mitä Aho tässä teki väärin Carolinaa kohtaan? Heillä oli aikaa vaikka miten kauan tehdä Ahon kanssa sopimus. Ja kun ei yhteisymmärrykseen päästy, niin Ahon leiri päätti laittaa vähän vauhtia peliin ja hyväksyivät mieleisensä sopimuksen. Nyt Carolinan tarvitsee enää laittaa kättä taskuun tai sitten luopua Ahosta.

Ja edelleen mielestäni toi on edullinen sopimus Ahosta.

8 tykkäystä

Alex Lintuniemi Carolinan vahvuuteen

1 tykkäys

Ja Aholle pitää tämän kuun aikana maksaa yli 11M, right?

5 tykkäystä

Kyllä, perjantaihin mennessä pitää olla tilillä. Seuraavaksi odotellaan kenelle Bergevin tarjoaa offer sheetiä. Point, Laine, Tkachuk?

1 tykkäys

Muistaisin lukeneeni että 5 päivää aikaa?

Seuraava kohde varmaankin sitten Brayden Point.

Seitsemän päivää aikaa on virallisesti tehdä se oma sopimus Aholle, eli vastata tuohon, ja sitten lähtevät maksuehdot rullaamaan. Nyt siis virallista sopparia ei vielä ole.

Bitetto Preds -> Jets 1v/700k (ei vielä vahvistettu)

TheAthleticin mukaan Bergevin on jo aloittanut Point neuvottelut Johanssonin kanssa.

1 tykkäys

Laitetaan oikean mediankin linkki:

3 tykkäystä