Niklas Bäckström

Ei Heljangollakaan mun mielestä mitään ongelmaa ollut. Ensimmäinen maali oli sellainen, että sitä aika harva olisi ottanut. Jälkikäteen maalikoosteelta väittäisin, että toki maali olisi pitänyt saada kiinni, mutta hyvä maski oli edessä. Kolmas taisi ohjautua Kuuselan mailasta pönttöön tai ainakin muutti suuntaa.

(Viuhkalätkää) #209

Olisko tuo Niken isompi koko ja peittävyys syynä kun ei tarvinnut pelätä ihan jokaista siniviivavetoa. Toivottavasti ei jatkossakaan.

Voihan se olla syynä, mutta itse en pelännyt kyllä esim. Metsolankaan aikana. Hyviä kassareita Tapparassa ollut viime vuosina, tuskin Nikke poikkeus sääntöön on.

Itse kiinnitin kolmeen asiaan huomiota.
Rauhallisuus, itsensä isoksi tekeminen pelitilanteissa ja hyvä sijoittuminen.
Jotenkin näkyi että kaveri oli sinut itsensä kanssa.

Löytyykö Niken maskista kuvaa mistään?

Skeptinen olen vielä kahden pelin jälkeen. Kerron mielipiteeni sitten jouluna.

Tästä jutusta saa pienen käsityksen Bäckströmin maskista ja uusista varusteista - mielestäni aika tyylikkäät:

Oikeassa poskessa oli Tapparan logo ja vasemmassa joku mustavalkoinen kuva, en oikein saanut siitä selvää vaikka seisoin miltei maalin takana jään tasolla. Takaraivossa oli molemmin puolen ilmeisesti nimikirjaimet, toisella puolella BB ja toisella IB.

(Kolonia) #216

…Hyvä että maskikin on saatu päivitettyä, vielä parempaa lupaileva alku maalin suulla. :+1:

(E: lyhenneveistelyt pois.)

Tulisiko nimikirjaimet kuitenkin hänen lapsistaan, Bxxxx…x ja Ixxxx…x.

Mode edit/iceman: Annetaan lapsien olla lapsia :slight_smile:

Eiköhän tuohon patjojen ja kilven päälle läväytetä vielä perinteiset ThermiSolit :frowning:

Iltalehdessä parempi kuva Bäckströmin maskista… Tykkään :heart:

Jumalaare että on hieno maski, minäkin tykkään.:tappara:
Nyt otti Nikke pisteet kotiin tuolla maskilla.

Tossa on jotain vahaa retroa mikä toimii kyllä Bäcksille hyvin👌🏻

Onpa joo tyylikäs maski. Oranssi ristikko hieno yksityiskohta.

Musta on hieno homma, että Bäckström saa urallaan vielä ihan reilun mahdollisuuden olla osana menestyvää kiekkoseuraa. Olis ollu kurja lopetus se, miten viime kausi meni tommosen uran pelanneelle veskarille. Kukaan ei tiedä, miten tää kausi ja Bäckströmin ura tulee päättymään, mutta kiva nähdä miestä luukulla tositoimissa. Moni tän hankinnan haukku kesällä, itse hieman ihmettelin, mutta arvostan Tapparan toimintaa tässä(kin) tilanteessa. Toivottavasti mennään Heljanko-Bäckström kaksikolla koko kausi aina kannuun saakka. Ja vielä toive pelimääriin: 66% Heljankolle ja Bäckströmille loput.

Jotenki tuli Tom Draper mieleen kuvasta. Johtuneet kun molemmat Bäcks ja Tom ovat tummahipiäisiä molemmat, maskin takaa näyttävät samalta.

Kyllä minunkin milestäni on hyvä, että Bäckström saa tähän heti kovien pelien
alkuun näytönpaikan. Enkä yhtään ihmettelisi, jos pelaisi todella hyvän pelin.
Noh sen näkee sitten kun peli alkaa…

Mailapeli todella hyvää Bäcksillä. Antaa hyviä avauksia.

Avaukset eivät paljon merkitse. Rännikiekkojen nopea pysäyttäminen ja siirtäminen omalle pelaajalle lähietäisyydelle merkitsee.