Nyrkkeily

Äh, ei pitäisi lähteä tähän, mutta Rocky olisi hävinnyt ekan matsin muutenkin. Sai vaan hyvän tekosyyn tappiolle kun valmentaja kuoli vain hetkeä ennen ottelun alkua. Tönittiin kuoliaaksi kuin Juntunen konsanaan.

1 tykkäys

No, ehkä näin. Toisessa matsissa Clubberilla ei sitten oikein riittänyt.

Mutta toivotaan, että matsi ei ole mitään pelleilyä ja Mayweather tyrmää McGregorin aikaisessa vaiheessa. Tai näin minä toivon.

Vahva usko tähän.

Sitten vähän sivusta,tuliko Apollo sit valmentaan Rockya?

No kaiken järjen mukaan pitäisi tulla tyrmäys jossain kohtaa Mayweatherin toimesta.

Ja joo, muistaakseni Apollo alkoi valmentamaan Rockyä.

1 tykkäys

Realistinen arvio: Mayweather voittaa tavalla tai toisella
Toive: McGregor tyrmää heti ekojen erien aikana :smiley:

Ihan niin paljoa ei kiinnosta että yrittäisin olla tulospimennossa huomenna siihen asti että näen jostain matsin, mutta kuitenkin kiinnostaa sen verran että pitää tuloksesta riippumatta varmaan koittaa katella matsi jostain jälkikäteen.

Isommat osumat taidetaan antaa ennen h-hetkeä.

Tuo skenaario olisi nyrkkeilylle lajina isossa kuvassa aika huono homma. Tavallaan Mayweather ottelee myös nyrkkeilyn kunniasta lajina ottelussa.

Toki itse toivoisin Mayweatherin voittoa myös häkissäkin. :smiley:

Onhan se niinkin, tosin mua nyrkkeilyn maine ei kiinnosta pätkääkään. Tuo toive perustuu vain ja ainoastaan siihen että olen Conor-fanipoika. :smiley:

Häkissä en rehellisesti puhuen näkis Mayweatherilla sitäkään pientä saumaa mitä Conorilla on nyrkkeilykehässä. Mayweatherin suurinpiirtein ainoa toivo olis tyrmäys kirjaimellisesti ensimmäisillä lyönneillä, siinä vaiheessa kun Conor pääsis “iholle” niin peli rupeis oleen jo selvä. Nyrkkeilyssä sentään voi sattua joku onnenkantamoinen mikä tiputtais Mayweatherin mutta painihommissa jonkun onnenkantamoisen todennäköisyys olis vielä pienempi.

2 tykkäystä

Heh, tuo on itse asiassa myös syy miksi toivoisin häkissäkin Mayn voittoa. Tais siis syy on se, että haluaisin nähdä ja kuulla vaparifanien ajatuksia tapahtuneesta. :smiley:

Eihän Mayllä juurikaan varmaan mahkuja häkissä olisi. Osuma päähän tai kylkiluihin heti voisi antaa mahdollisuuden. Vaparissa kun ei kummoisia hanskoja käytetä. Se on meinaan titityy, jos May saisi vaparivarustuksessa puhtaan osumaan pääkoppaan.

Siis molemmat noista kuittaa ottelusta yli 100miljoonan potin.

Onhan nämä rahasummat mitä urheilussa liikkuu, niin aivan övereitä.

Taitaa May saada yli 200 miljoonaa. Kiinnostuksen mukaan menee, joten ei siinä ole mitään nokankoputtamista, rahaa liikkuu huippunyrkkeilyssä paljon.

Koputan kuitenkin. Urheilussa pyörii liian isot rahat suhteessa maailman muuhun toimintaan. Suhteellisuus niin kaukana, kun voi vaan olla.

Toki tämä on vain mutinaa tuuleessa, tuulimyllyt jne.

1 tykkäys

Näin siinä käy. Linkki Sylvester Stallonen Instagramiin, jossa video tulevaisuudesta:

https://www.instagram.com/p/BYKEfn_jaNO/

Vakavasti puhuen pitäisin kyllä outona, jos May ei tuota voita. Vähän kuin kaukalopalloilijat haastaisivat jääpallojoukkueen.

Viaplayn 59,90€ hinta on melko järjetön. Miksi tuota ei voi tarjota jo muutenkin maksaville asiakkaille? Oikeudet taisivat maksaa hunajaa. Mielenkiinnolla odotan tietoja, kuinka moni ottelun osti.

Kyseessä ottelu lopettaneen nyrkkeilijän ja vapaa-ottelijan välillä. Voi olla hieno show, mutta urheilun perinteisten arvojen kanssa tuolla ei ole mielestäni mitään tekemistä. Onko tuolla Maylla edes yhtään viihdyttävää matsia historiasta? Kysyn, kun en tiedä - matsi Paqia vastaan oli kuulemma ainakin täysi farssi.

Mutta jos tuo massoja kiinnostaa, niin mikäpä minä olen sitä kritisoimaan. Saatanpa itsekin vilkaista highlightit, jos tulee jonnekin ilmaiseksi vilkuiltavaksi.

1 tykkäys

Kohta alkaa Viasatin puolella Olavinlinnan boxing night. Tulessa ainakin Räsänen ja Wahlström, muusta ei tietoa. Kai se on seurattava kun ilmatteeks näkee.

1 tykkäys

klo 19:30 TUOMO ERONEN VS GIORGI ABULADZE 6 erää
klo 20:00 SAMI ENBOM VS STANISLAV ESCHNER 6 erää
klo 20:30 JOSE SANCHEZ (ESP/FIN) VS TORNIKE TORTLADZE 6 erää
klo 21:00 OSKARI METZ VS TEMUR ABULADZE 6 erää
klo 21:30 JUSSI KOIVULA VS PETER ORLIK 6 erää
klo 22:00 EVA WAHLSTRÖM VS IRMA BALIJAGIC ADLER 8 erää I
klo 22:50 NIKLAS RÄSÄNEN VS PATRICK MENDY (GAM/UK) 10 erää

Ei aikatalu pelitä,no eihän näissä ikinä.

Nämä suomalaisten vastustajat ei oo edes niitä “bussikuskeja”

3 tykkäystä

Kysyn:

  • Miksi tästä Mayweather vs McGregor matsista on vouhotettu koko kesä?
  • Monelta Suomen aikaa matsi alkaa?
1 tykkäys

Alkaa ehkä noin kuuden aikaan. Vouhotuksella varmaan moniakin syitä, mutta eiköhän se lajien kohtaamisesta ensimmäistä kertaa kumpua. Enemmän tai vähemmän aina vertailtu kuinka vapaaottelija pärjäisi kehässä ja kuinka nyrkkeilijä octagonissa jne. Sen päälle molemmat ‘herrasmiehet’ ovat vetovoimaisimmat starat omissa lajeissaan, ihan sieltä huipulta. Show-miehiäkin.

2 tykkäystä

Sen verran isot rahat liikkeellä, että hypekin on sen mukaista (ja masinoitua)…

Toki nyrkkeilypiireissä on pieni kylmä rinki takapuolen alla, jos McGregor “ulkopuolisena” voittaisikin nyrkkeilysäännöillä.

Tosin jostain olen ollut lukevinani, että Mayweatherille voisi maistua uusintamatsi UFC -säännöilläkin (kuulenko kassakoneen kilinän voimistuvan, jos näin kävisi…).

1 tykkäys

Mayweatherin kerroin Viekkaudella 1,16. Kuulostaa lupaavalta matsilta.

1 tykkäys

Joo. Mitä nyt olen “nyrkkeilypiiriläisten” kommentointia lukenut somessa, niin McGregorin ei pitäisi saada edes osumaa Mayweatheriin, jos jälkimmäinen on tosissaan.

Olisihan tuo lajille kammottava shokki, jos Mayweather tuon jotenkin sattuisi häviämään. Pisteillä voittokaan tuskin miltään erityisen hyvältä maistuisi.

1 tykkäys