Olli Palola

Ollilla on sujunut Ruotsissa aivan loistavasti. Varmasti peli kävisi myös Venäjällä, mutta joukkueesta pitäisi löytyä rooli kärkikentistä.

Hienoa Olli. Hieno pelaaja. Hieno matka jo tähänkin asti. Joskus vielä " kotiin" paukuttaan liigan maaliennätykset uusiksi.

2 tykkäystä

SHL:n runkosarja päättyi, Palola pistepörssin kolmas tehoin 21+27.

20 tykkäystä

Opa sai maalitilin auki playoffeissa ihan makealla rebound-kudilla kuten Maikkarin sivuilta voi katsoa:

Ja näin runkosarjan voittaja otti kuokkaan ja kesälomat kutsuu. Sieltä Opa valmistautuun kevään MM-kisoihin.

Pelasivat ainakin viimeisen pelin valkoisilla kypärillä. Eihän siitä voi mitään hyvää seurata.

5 tykkäystä

Pösilöä hommaa

Ihan hieno ujutus längistä Palolalla.

6 tykkäystä

Vähän häpeästi tunnustan,ettei Opa nostanut tunteita mulla vaikka rysiä teki Tapparassa ja paljon. Mut mielipiteet muuttuu niinkuin naapurin rouvakin. Ny saattaa olla jopa ikävä.

1 tykkäys

Olli Narreihin. Lähde: Jokerit FB

1 tykkäys

Maalintekovoimaa kertoo Jari Kurri/Jokerit.com

1 tykkäys

Hyvä ettei mennyt muuhun liigajengiin…:slight_smile:

Tsemppiä Palolalle Narreihin. Jokerit näyttää hyvältä ja hienoa nähdä Palola & Jormakka taas yhdessä. Vielä kivempaa olisi ollut, jos olisivat vielä ottaneet Janin siihen keskelle.

4 tykkäystä

Olihan tuo nyt pitkäön jo selvää, että Suomessa Ollin tasoinen mies pelaa tasa yhdessä seurassa, ja se seura ei pelaa Liigaa.

1 tykkäys

Mun mielestä tässä on hyvä syy meikäläisen käydä ens kaudella kattomassa Jokerien peli.

1 tykkäys

Palli olola tsemppiä tulevaan narri kauteen. Olisi ollut kyllä kiva nähdä näin kova pelaaja liigassa. Mutta eiköhän se parin vuoden päästä ole Tapparassa ja iskee sen 25 häkkiä.

Mä veikkaan että jossain vaiheessa Nemo valmentaa ja Palola tekee maaleja. Ja siis meillä tietty :tappara:

29-vuotias Olli Palola on jääkiekon mallioppilas. Kovapäinen, ahkera ja äärimmäisen taitava. Vaxjössä Etelä-Ruotsissa viime kauden pelannut kiekkoilija on nyt palannut kesäksi kotiin.
– Koen olevani tamperelainen, sillä meidän koko perhe muutti tänne, kun olin lapsi. Täällä se pesä on ja tänne se tullaan myös rakentamaan, hän kertoo, unohtamatta keuruulaisia juuriaan.
Kun Ollilta kysyy, missä menestyksekkään kiekkouran puitteet on rakennettu, vastaa hän yksiselitteisesti, kaupunkien rajoista piittaamatta: kotona.

– Meille ei ostettu pelikoneita, vaan meidät patistettiin ulos leikkimään. Se oli tietoinen valinta. Emme myöskään saaneet mopoja. Ne sanoivat vain, että menkää polkupyörällä, hän nauraa.

http://suurtampere.fi/2017/07/05/rakkaudella-kasvatettu/

15 tykkäystä

Olli Palolan nimen bongaamisen myötä lähdin Insta-stalkkausrundille Palolan profiiliin ja päädyin postaukseen, jossa pelataan korttia. Hashtageista löytyy tunniste #Shanghai. Ja se on meinaan seurakorttipelien kuningas. Arvostukseni Palolaa kohtaan syveni juuri N+1.

3 tykkäystä

Hesarissa Opan tuntemuksia kevään MM-kisajoukkueesta karsiutumisesta ja alkavasta KHL-kaudesta:

Tänään 2 maalia Sochin verkkoon ja playoffseissa nyt kasassa 4+1 kolmeen peliin. Opa alkaa olla taas MM-kisakunnossa. Hienoa katsottavaa.

8 tykkäystä