Ostetaan: Vanhoja NHL huopaviirejä

Löysin vanhempien kaapistosta vanhat viirini, ja siitä innostuneena olisin kiinnostunut hankkimaan niitä lisää. Niitä ~20 vuotta vanhoja.

1 tykkäys

Hyvin on lähtenyt keräily siinä suhteessa liikkeelle, että omista jemmoista löytyi 5 viiriä, huuto.netistä 4, ja yksi nimimerkki tältä palstalta on ottanut yhteyttä että saattaisi löytyä. Teille muillekin liitteenä kuva. Olen varma että monella on noita viirejä ollut, ja olen kiinnostunut hankkimaan niitä lisää! Seuroilla ei mitään väliä, kunhan ei jo ole kokoelmassa.

Nosto ylös.

Männäviikolla tuli Rangers -viiri uuteen kotiin, Jippii! Edelleenkin etsinnässä kaikki viirit, jotka ovat ylläolevan kuvan kanssa samaa sarjaa.

2 tykkäystä

Joku NHL-viiri on tainnut pyöriä Kangasalla Pirkan kirpputorikeskuksessa, tosin en muista oliko vielä viime reissulla. Pitääpä katsella kun tuolla seuraavan kerran käväisen.

2 tykkäystä

Kätkö Vintagessa Pikilinnassa oli ainakin Panthers, Coyotes ja Kings! Hintaa en huomannut kysyä.

Islanders löytyykin jo, mutta tällaisia on Jankan kierrätyskeskuksessa euron kipale.

1 tykkäys

Halvalla lähtis. Islanders juu löytyy, mutta on vielä ‘väärää’ malliakin :slight_smile:

Ei ole viime aikoina oikein löytynyt etsimiäni mistään, sen mitä sillon tällön jaksaa kattella. Edes eBayssä tuohon etsimääni malliin ei törmää juuri ollenkaan. Pilvinpimein löytyy pykälän, pari vanhempia, ja sitten taas uudempia. Jostain syystä noita ysärin puolivälin viirejä löytyy tosi vähän.

Itsellä on Chicago Blackhawksin viiri seinällä. Sain sen ja muuta rompetta yhdeltä kaverilta Chicagosta. Oli 1992 kun Suomessa oli naisten jääkiekon MM-kisat. Vedin pelit VHS:lle ja lähetin kasetit USA:an. Kaveri muunsi videot sikäläiselle tv-systeemille ja lopputuloksena videot päätyivät Kanadan joukkueessa pelanneelle Andrea Hunterille.

Sekä minä että toi Chicagon kaveri oltiin vähän niinkuin tuon Andrean faneja. Jotain kiitospostia tuli sitten itse Andrealtakin. Tolla viirillä on siis hieman muistoarvoa ja se on ostettu paikallisesta Blackhawksien fanikaupasta.

1 tykkäys

Minulla oli teininä mm. Devilsin viiri seinällä. En ole niitä säästänyt, mutta nyt harmittaisikin, että väritin mustalla tussilla vihreät osat uusiksi seuran vaihtaessa väriä. Kun tuo joulukuusiyhdistelmähän on paljon kovempi klassikko.

1 tykkäys

Vieläkö on viirejä hakusessa?

Nokialla Vaahteramäen kirppuksellä on oikeasti ziljoona NHL-huopaviiriä 10 eur/kpl. Pöytä 92.

2 tykkäystä