Otteluseuranta: 2. puolivälierä KalPa - Tappara 23.03.2018

KalPalle huomenlahja liigalta.

3 tykkäystä

Huomiseen peliin poppariosastolta vahvistuksia ja asenne kuntoon niin voitetaan kyllä.

Ihan hyvä peli. Huomenna jatkuu. Tsemppiä Tappara :muscle:t2:

5 tykkäystä

Leinonen tykkää että tulee kolmas kotipeli, mutta katsojalle tämä on vaikeampaa

2 tykkäystä

Se iso rangaistus tuli siitä kun Henkka horjahti tuon käsitöytäisyn seurauksena ja maila heilahti kaverin vyötäislle.

2 tykkäystä

Ei mitään hätää ja itse sössitään peli. Kyllä tässä melkoinen tatti on otsassa. Ehkä tästä tulee bähän mieleeb Ilves puolivälieränneka matsi. Meni vähän liiankin hyvin ja sitten kaikki leviää käsiin.
Sinänsä ei mitään hätää pelillisesti. KalPan yvtä vastaan täytyt keksiä jotain.

Toisaalta tälläiset pelit menee hyvin perspektiiviin, kun kaikilla on varmasti Santeri Lukka ja hänen omaisensa mielessä. Toivottavasti ei ura loppunut tähän.

3 tykkäystä

Noniin, hetki siinä meni. Nyt olen päässyt tappiosta yli. Huomenna tunti turpaan takas johtoon.
Tillilihaa, tillilihaa.

5 tykkäystä

Provosoidun kyllä niin vitusti nyt kaikkien kommenteista, että nyt mene offline ja palaan huomenna pelin jälkeen, moikka :grin:

1 tykkäys

No joo, tänään ei sentään naureskeltu toisin kuin viime vuonna. Pelin teko on vaan muille kuin Haapalalle ylitsepääsemätön haaste, etenkin JMJ on ollut koko kevään umpisurkea. Ja sitten nähdään löysäilyjä ja koomailuja, viime peli voitettiin niistä huolimatta.

Ihan uskomaton puppelointi. Ei mitään hätää koko erässä ja oma ylivoima tämänkin paskan käänsi. Ensin lepsuillaan av-maali ja Henkka saa naurettavan ulosajon. Kemiläinen kruunasi lopun.

En voi käsittää. Eikö runkosarjan perseilyt opettanut mitään.

8 tykkäystä

Odotan Haapalasta giffiä Twitteriin.

2 tykkäystä

Tää on Tapparan sarja. Henkan hölmöily oli ratkaiseva tänään. Rauhoittukaa hyvät ihmiset.

1 tykkäys

Kyllä tuomarin linjalla Kantola olis pitänyt olla ulkona …

3 tykkäystä

Kiitos Jukka. Näitä 3. erän sulamisia kerkeski jo tulla ikävä

3 tykkäystä

Tää on malliesimerkki tän kauden Tapparasta. Ei osata tappaa peliä.

Aivan omaa hölmöilyä oli tää tappio. Liikaa mukavoiduttiin.

Mitä ihmettä se Haapala ajatteli!!!??

No huominen on huomenna, eikä tästä kukaan mitään helppoa odottanutkaan. Harmittaa vaan, kun peli oli aivan näpeissä, eikä KalPalla ollu mitään palaa. Niin vaan oli sitten, kun henkinen puoli petti.

Kohti uutta, uudella kokemuksella ja uudella raivolla. Parannettiin kuitenkin edellisestä pelistä.

Törkeetä. Törkeetä. Se on ainoo analyysi.

4 tykkäystä

Tänään meille tehtiin 3 yv ja 1 av maalia.

Hieman jaksan epäillä.

4 tykkäystä

Kiiitos!! Minä poistun nyt hetkeksi.

Roisku vähän tunne yli tänään, mutta en mä nää millään et me tää sarja hävittäis jos peli suunnilleen samanlaista on.

3 tykkäystä