Otteluseuranta: 2. puolivälierä Lukko - Tappara 23.03.2019

Heljanko!!! 2-0 kiitos Tappara!!!

Virta voisi taas pressissä kitistä jäähyistä. Kun ei tämäkään riitä.

3 tykkäystä

Huhhuh mikä loppu. Kolmannessa erässä väistettiin melkoinen luoti, iso voitto! Kiitos Tappara!

Mahtavaa Tappara! Toinen kiinnitys!

Tämä maistuu💪🏻 Heljanko nyt pelaa ihan uskomatonta peliä,3 erä 22 torjuntaa eikä ihan helppoja kiekkoja ja koko joukkueen taistelu nautin! Tää on se Tappara joka voi tehä tällä kaudella vielä mitä vain 2/12

4 tykkäystä

Lukkoa kiusasi tänään suhteellisen pienikokoinen maalivahti.

1 tykkäys

Kyllähän minä näin tämän tulevan. :joy:

3 tykkäystä

Pekka Virtaa siteeraten: Ylivoimalla pääsee vähän heikompikin joukkue mukaan peliin.

1 tykkäys

Täydellinen alku sarjaan. Tekisi mieli sanoa jotain muutakin, mutta nyt nautitaan yhdessä ja sanon vain että hienoa Chrisu ja hienoa meidän Tappara!

Olisko Nikke hiukan neuvonut Heljankoa ja tosiaan tänään oikein hyvä peli…

Näinhän sen piti mennäkin. Ei jostain säälijengistä ole Tapparalle vastusta, paraatimarssia jatkoon. Eiku.
Hyvä ettei lähetty takki auki.

Hieno voitto, jankon betoni! Otettiin Lukko peliin hönöillä jäähyillä hyökkäyspäässä. Lukko ei tee maaliakaan ilman meitin jeesiä.

1 tykkäys

Nyt aletaan päästä ytimeen, matka on ainakin alkanut loistavasti.

Kyllä äijät on muutaman juoman pystyssä Betonille.

2 tykkäystä

2/12 :kannu:

8 tykkäystä

Kaks ekaa erää helpoimman näköistä playoff-kiekkoa mitä olen nähnyt. Sitten kun oletin, ettei Lukolta löydy enää sitä tarvittavaa vaiheetta kiriin, niin sieltähän ne kolmannessa erässä tuli vielä taistoon mukaan.
Tosin sitä avustettiin tyhmillä jäähyillä ihan itse. Lopun taistelussa nähtiin jo vähän tillilihaa ja Heljanko oli yksi joka sitä näytti.

5 tykkäystä

Aivan uskomatonta miten yksi hyökkäyspään jäähy sotki taas koko paletin 3-1 tilanteessa ja siitä 3-2. Eihän tossa ollu mitään hätää ennen sitä ja Lukko aivan lapanen. Noh, jospa tämä kasvattaa kun 5vs3 tappoi ja Heljanko oli betonia.

Jasu taisi myös vetää lopun 5min jäällä. Kovaa duunia.

2 tykkäystä

Kun tyrmistyksestäsi selviät niin heitä kommenttisi Chrisun ketjuun.:grin:

1 tykkäys

Jankko 22 torjuntaa kolmannessa erässä ja yhteensä 37. :+1:

3 tykkäystä

Kiitos Tappara! Kiitos Heljanko, huikee peli! Nitroja olis tarvinnu tohon loppuun. :heart::orange_heart::blue_heart: