Otteluseuranta: 3. finaali, Kärpät - Tappara 21.04.2018

Jep, Tappara pääsi aika helpolla finaaliin.

1 tykkäys

Löysä alku sarjaan ja kollektiivinen ylimielisyys(?) alkavat käydä vähän kalliiksi. Eli ennaltatietelijöiden on aika luovuttaa. :wink:

Kunniakas taistelu, josta olisi ansaittu voitto varsinaisella tai jatkojen yv:lla. Mutta nämä on tasaisia pelejä, tulos ei valehtele sen kummemmin myöskään.

Onko ne johtavat pelaaja-valmentajat tuossa ykkös-yv:lla, vai miksi ei tapahdu mitään reagointia, kun tulosta ei tule ja kakkosmuoto on parempi?

Tyypillistä Rautakorven finaalikiekkoa. Ei mikään yllätys. 7 finaalimahkua ja vain yksi mestaruus. Laskin mukaan myös tämän finaalikerran.

1 tykkäys

Loppuun asti, mutta nyt on hyvin mahdollista että annan paikanpäällä golf-aplodit maljaa nostavalle Kukkoselle. :neutral_face:

3-0 tilanteesta ei ole kovin moni noussut. Tällä pelillä ei todellakaan tulla voittamaan tätä sarjaa.

Rocky voitti Dragon, vai oliko se nyt toisinpäin?

1 tykkäys

Fakta on että meidän kärkimiehet on aivan yössä ja Kemiläinen on pelkkä rasite joukkueelle

1 tykkäys

Jos torjunta Domin prossa on noin 86 ja Veinin noin 95 prossaa eli kyll mun mielestä Kärppien maalivahti on onnistunut

2 tykkäystä

Ei tee virheitä ei. Tappara kyllä pelasi loistavan matsin, Kärpät vielä paremman. Jos hävitään, niin hävitään parhaalle.

Tiedän, että kohta jotkut vinkuu minulle taas…mutta jotenkin tämä peli löi minulle taas uskoa.

Luultavasti olen väärässä.

7 tykkäystä

Ottelusarjan trendi ollut kokoajan, että Kärpät pystyy katkomaan meidän purut ja pystyvät pitkiin hyökkäyksiin. Tänään oli parempaa Tapparalta, mutta mututuntumalla sanoisin, että Kärpät sai pidempiä hyökkäyksiä ja saivat paineen purettua paremmin.

Kauppareissun aikana tuli Kalpa-sarjassa maali, niin parempi mennä varmaan sinne. Ja jos on pakko mennä vessaan niin olen sitten siellä pelin loppuun :muscle:

2 tykkäystä

Nää pelaajat on ihmisiä. Se on tosiasia, että joka kausi ei voida olla finaalissa ja joka kausi ei pääty mestaruuteen. Hopea toki kova suoritus - pettymyshän se on aina. Siitä huolimatta pettymyksestä aina alkaa se uuden hakeminen. Tappara todennäköisesti tippuu ainakin hetkellisesti kärjestä - hyytyen. Sinne pääseminen uudestaan vaatii muutoksia.

1 tykkäys

Kärpillä vaan on niitä paikkoja joka pelissä reilusti enemmän ja hyökkääminen niin paljon helpompaa, että Kärpät on ansainnuit jokaisen voittonsa.

Drago myös tappoi Apollo Creedin.

1 tykkäys

Päästettyjen maalien määrä oli riittävän alhainen. Kärkipelaajat vs kärkipelaajat tässä hävitään, vaikka ratkaisu tulikin tosi syvältä.

1 tykkäys

Itseasiassa:

On se ennenkin tapahtunut.

3 tykkäystä

Joo hallissa ollaan ja pelin jälkeen taputan suosikkijoukkueelleni, kävi miten kävi.

3 tykkäystä

Tappara olisi tarvinnut Patrik Laineen tekemään maaleja ja erottumaan massasta. Kärpillä se on Junttila.

1 tykkäys

Tämä tosiaan oli Tapparan paras matsi tässä sarjassa. Mutta hemmetti soikoon 1 tehty maal :confused:

4 tykkäystä

Maanantaille pirun pitkä jatkoaikapeli, kärpillä alko jo nyt painaa. Siitä voittopelin jälkeen suoraan Ouluun ja loppuhan tulee oleen historiaa