Otteluseuranta: 3. finaali, Kärpät - Tappara 21.04.2018

Tämäki menee niiku Tepsi sarja, toinen vie runkosarjapelit. ja toine tärkeimmät pelit.

1 tykkäys

Mukavasti pakit antaa Kärppien rakentaa paikkoja

Vielä pari olutta naamaan ja sit baariin kattoo bändiä. Elämä jatkuu.

3 tykkäystä

Tottahan tuo kaikki on. Mut pelataan nyt tää kausi alta pois ensin ;). Vielä on mahkut ja loppuun asti toivotaan parasta.

1 tykkäys

Täysin samaa mieltä, ei se kiekko sieltä kulmasta vain mene sinne maaliin. Ei millään.

Sarja kesken. Haapalasta saatava enemmän irti. Rauhalan ja Karjalaisen rinnalle joku muu.

Kuten sanoin - aion nauttia maanantaina matsista itse täysin paineettomasti. :slight_smile: Nää finaalit on vähän niin kuin synttäreitä - niin kauan kuin niitä on jäljellä on kivaa. T: VAPAA DUFVISMI!

4 tykkäystä

Ai kemiläinen heittäyty myöhäs…ei kai :frowning:

“If you think you can lose, you will lose.” 4 voittoo, ei sen ihmeellisempää. Eteenpäin…

2 tykkäystä

Hienoa että edes joltakulta löytyy lapsen uskoa. Itse en siihen kykene.

3 tykkäystä

Tässä sarjassa minua kyllä sieppaa pahasti se, että nähdäkseni

  • Tapparan rosteri on selvästi parempi (paperilla);
  • Tapparan joukkue on selvästi terveempi (Kärpillä ainakin 5 jätkää ollut telakalla);
  • Tappara on levänneempi; MUTTA
  • Kärppien pelitapa on selvästi parempi ja se ratkaisee.
6 tykkäystä

Ei tässä oo enää muuta jäljellä kuin “tehdään parhaamme ja katsotaan mihin se riittää”

Mä pidän tosta Mikko Mannerista… Tekee kaiken päinvastoin ku Kallio.

6 tykkäystä

Sitä kutsutaan myös fanitukseksi ja omien takana seisomista loppuun asti :). Pahaltahan tää näyttää ja jos toi nippu pitäis 4 kertaa putkeen voittaa …aika haaste, mutta loppuun asti.

2 tykkäystä

Positiivista täs että tän kauden jälkeen kukaan ei enää puhu pennasesta tulevaisuuden valmentajana

Pelistä ainakin jäi mieleen:

-Tapparan isot välimatkat pelaajiin, helppoja syöttöjä ei saada
-Miksi pakit peruuttaa liikaa puolustualueelle
-Tempo hiipui 1-erän jälkeen totaalisesti, miksi Tappara ei jatkanut luistelua?

1 tykkäys

Siis nimenomaan, meillä ei ole enää paineita. Kaikki peliin vaan ja katsellaan mitä käy. Kait se nyt joskus maaliinkin pomppii.

Onpas mukavan tuntunen kaveri toi Manner.

4 tykkäystä

Täysin samoilla linjoilla. Sen takia edellisen pelin tappio korpesi todella syvältä. Valitettavasti joukkuelaji

3 tykkäystä

Enkö sanonut että ennaltatietelijöiden on aika jo luovuttaa?-)

Psykologialla voi selittää (väljästi) aina kaikki mahdolliset tulokset. Huono alku tähän finaalisarjaan on silti huono urheilusuoritus. Mielestäni tuon ymmärtelyn aika on siis enemmän myöhemmissä jälkikäteisanalyyseissa.

Tänään nähtiin, että pystytään olemaan parempia kuin tuo vastustaja, haastamaan. Joten vielä ei luovuteta (myöskään tulevia kausia…?!).