Otteluseuranta: 3. puolivälierä Tappara-KalPa 24.03.2018

Iso voitto. Lopulta saatiin tuomarit painostettua. Hyvä halli!

4 tykkäystä

Kyllä siinä Beach vielä sai jatkoilla pari paikkaa muttei tänään mennyt

HPK miehet jatkiksessa (menin luikuileen) koittaa selvittää KalPalaisille mikä on 6 man. Ei vaan tunnu menevän jakeluun :).

En kyllä viitsi sinne mitään mennä kirjoittaan kun toi palsta on niin rovoilua ku olla ja voi mutta ah ihanaa että joku muu puolustaa meitä.

2 tykkäystä

Vetää vähän hiljaiseksi tämä viimeinen maali. Numo pitää silti saada jonkun tilalle.

1 tykkäys

Karjalaisen tilalle?

5 tykkäystä

Uskomattoman tyhjä olo just nyt. Sellanen puoliksi laantuneen raivon sekainen onni voitosta. Vietetään taas sitä aikaa vuodesta, että on vähän tunteet pinnassa.

5 tykkäystä

Hieno peli (lopulta) niille jotka oli hallissa. Pelihän oli pelillisesti aivan kauheaa.

4 tykkäystä

Nokelainen on skarppina:

KalPa pelaa aivan äärirajoilla.

10 tykkäystä

Joo, ja pihviketju on koottava.

Haluan itseasiassa muuttaa tätä:

Minä uskon Otsoon, pakkiin ratkaisuvoimaiseen!

1 tykkäys

Huippua et olit oikeessa

Eikö @Hande kausi loppunutkaan eilen?

1 tykkäys

Jep, silmät pyöreinä jäin toljottamaan kahta viimeistä maalia. Ja Massin läpiajossa nousi jopa perse penkistä.

1 tykkäys

Saman mainitsi jo “Johtava” aiemmin päivällä postatussa kolumnissaan. Mietin jo päivällä miten monta matsia toi sakki venyy pelaamaan äärirajoillaan.

Veikkaan, että jos seuraavaksi voitetaan Kuopiossa niin KalPa on köysissä.

Ihanaa kun tuli voitto herra jumalaaaa.

Mutta ekan rippeen jälkeen oli Kalpalla vähän painetta. Jotenkin sellanen pelko on kun ei tuo PAPP oikein toimi. Sen tekee liukkaat Kalpalaiset ja osin kulmavääntöjen ja fyysisyyden alemmuus.

Toinen yv ajattelin että nyt järkeviä syöttöjä. Kiekko rullaskin mutta herranen ie kun Haapala yritti liian vaikeaa. Kiekko liikkeelle ja viivalta vetoja tai jostain muualta.

Onneksi toinen yv tuotti tulosta.

Parannettavaa on toki. Paljonkin.

43 tykkäystä

Olen pahoillani etten tykkäile pahemmin vuorokauteen:

3 tykkäystä

Henkan paita… 2600€

2 tykkäystä

Ai Kantola illan ykköstähti? No, ehkä joo. Olihan tuo vahva.

Mun mielestä Otso Rantakari oli käänteentekevä pelaaja ihan ratkaisuhetkillä.

7 tykkäystä

Köllin valinta pelin ykköstähdeksi on Kai Kantola