Otteluseuranta: 3. välierä, TPS - Tappara 07.04.2018

Parasta tässä sarjassa on ollut se ettei ole tarvinnut katsoa Perrinin tuuletusta. Onko se muuten pelannut ollenkaan?

Sen kiilan vois lyödä, asun just sen verran Raision puolella että saisin merinäkymät kotoa :joy:

3 tykkäystä

Sääli kyllä jos mielikuvitus ei muuhun riitä kuin tämän jankuttamiseen.

Eikä noille tarvitse mitään edes huutaa, tekevät sen ns. itse.

Ei mennyt Köllikään tänään hermoihin pahemmin, peitti oman mielipahansa tai jotain. Parempaa tekemistä kuin viimeksi Turussa. Hyvään sävyyn siellä annettiin pientä painettakin: “Älä hauku sitä träppiä aina!” :]

1 tykkäys

Mä sanoin enne matsia että muistaa kehua ifkta ja muistuttaa Tapparan trapista, kovasti sitä hymyilytti :joy:

6 tykkäystä

→ “Foorumin ikimuistoisimmat viestit”? Tms. arkisto, ettei huku, hah.

Ei löydy kyllä sanoja enää tälle touhulle, uskomaton joukkue. Täytyy ihme tapahtua jos Tepsi tästä finaaliin menee.

Ja niin, Kallio se jaksaa itkeä. Omat fanitkin näyttäis haluavan miehen jo pois tuolta. Yllätys et oli vielä jäällä kun Repo pisti Nakkikattilan hiljaseks.

1 tykkäys

Maanantaina voi tapahtua se ihme, että paras seitsemästä sarjan voittaa 4-0 huonompi joukkue. Tuskin on niin käyny koskaan. Toivottavasti joku kysyy Tompalta, jos Tappara voittaa.

1 tykkäys

Saa siirtää. En osaa😝

1 tykkäys

Ihan sama vaikka Kölli olis kuinka Hifkin mies, mutta mun mielestä on puhunut Tapparasta jo pitkään positiivisesti. On sanonut monta kertaa kuinka meillä tekeminen on laadukkainta ja puhunut voittamisen kulttuurista yms… Sais olla kommentaattorina jokaisessa Tapparan pelissä ja vois jatkaa Teliallakin.

12 tykkäystä

Koitan kyllä itse tonnempana. :wink:

Pakko sanoa ääneen, tulee mieleen muuan Ville Nieminen, joka koitti vastaavilla vedoilla vaikeilla hetkillä herätellä joukkuettaan.

Oikein.Tietää kiekosta ja on todella hyvin toiminut kommentaattorina. Minusta erittäin hyvin. Sen lisäksi, osaa puhua selkeästi, aivan parhaimmasta päästä tuon osalta.

2 tykkäystä

Done :slight_smile: Huikea kuva, kiitos @KPH

Nauttikaahan kotimatkasta \o_ ;D

3 tykkäystä

Ei ne varmaan nauti, masentaa tämä ylivoima

2 tykkäystä

Ketju suljettiin automaattisesti 6 minuutin kuluttua viimeisestä viestistä. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.