Otteluseuranta: 5. finaali, Kärpät - Tappara 24.4.2018

Otsikko mediassa: 1000 Tapparan fania sai sydänkohtauksen ja kiidätettiin sairaalaan.

5 tykkäystä

Kiitos Tappara! Unelma seiskapelistä elää edelleen!

3 tykkäystä

Osaahan se! Kliininen puolustus 4-5 -johdossa.

1 tykkäys

Kärpille kyllä myös kredittiä. Olihan tuo kova nousu, vaikka omaa hölmöilyäkin mukana.

3 tykkäystä

Nyt tekee muuten Oulussa kipeetä. Saa nähdä nousevatko tuosta enää. Eivät kuitenkaan ole mikään Tappara.

1 tykkäys

Kyllä oli väsyneitä ukkoja meilläkin. Minua vähän hirvitti Vittasmäen puolesta tuossa lopussa.

4 tykkäystä

Nurmen liike ei oikein tahtonut riittää. Zabolta lipsuu omissa.

Ei ollut Kärpät pokaalin syrjässä kiinni, kun ei johtanut missään vaiheessa. Hieno näytelmä ja niin kuin Vallin sanoi, ei tällaisia voi käsikirjoittaa. Kärpät ja Tappara!

Onnittelut toisesta kiinnityksestä! :tappara: ! Ei tullut liian helpolla vaikka aluksi siltä näytti.

Tämä on vain jääkiekkoa mutta on se jääkiekko kuitenkin parhaimmillaan melkoinen peli!

29 tykkäystä

Oli tiedossa että Kärpät on noussut takaa ohi läpi kauden. En silti uskonut tällaiseen nousuun.

1 tykkäys

Muutaman maalin johto kolmanteen erään mennessä on ollu täyttä myrkkyä meille. Onneks tänää selvittiin

Kuusela kyllä paiskii kovasti hommia, mutta ei ihan oma itsensä ole

miksi Junttilalla on kultakypärä? :thinking:

1 tykkäys

Eka kerta tänä keväänä, kun tuli noustua seisomaan pelin aikana.

Olin eka tästä finaaliparista et jaa taas nää kaks isoo finaaleissa et ei oikeen kiinnosta, mut kyl tää tämän päivän peli oli kyllä tosi viihdyttävä.

6 tykkäystä

Kuinka paljon faneja koetellaan?

  • 6 Finaalisarja putkeen.
  • Johdat kuolemanpeliä 0-4 → päästät 4-4.
  • Voitat kuitenkin 4-5 ja venytät sarjaa.

Tavallaan kiva tämä kevät! :joy::muscle:

12 tykkäystä

Näytti taas hienoimman puolen! Et ansaitse mitään, jos et ansaitse.

Päivän huili tiedossa. Repo palaa seuraavaan peliin.

1 tykkäys

Mihin laitetaan patsas??

Olen tässä pidemmän aikaa katsellut, että Zabo tulee peleihin hyvin sisään ja riistää nälkäisesti, mutta tuppaa katoamaan kuvista aina loppua kohden.

3 tykkäystä

Kyllä tuossa parilla hölmöllä jäähyllä annettiin itse se toivonkipinä.

6 tykkäystä

Huh, huh. Jos olisin ollu palstalla kolmannen erän aikana, olisin vähä moittinu Henkkaa ja Massia. Nyt ei tarvi, mutta kehun edelleen Miksaa ja Kapteenia, uskomattomia kavereita!

2 tykkäystä