Otteluseuranta: 5. välierä Tappara-HIFK 12.04.2017

Haha, se olit siis sä! :smile: Ilo auttaa! Tuntui että oli vaan pakko halata jotakuta ja sä satuit olemaan lähin ehdokas. :joy:

Meinasi puhtia loppua kesken tykityksen aikana. Muutaman minuutin sisällä sai huutaa keuhkojen happivarastot aivan tyhjiin. Eihän siinä kannustuksesta meinannut tulla oikein mitään hetkeen. :joy:

Oon yhden tutun kanssa fiilistellyt miten hienoo on se miten hyppii, halaa ja muutenkin vain juhlii omien onnistumisia ihan ventovieraidenkin kanssa. Ihminen on vaan niin haipissa ja adrealiinin vallassa, että kaikki tuntuvat kuin vanhoilta ystäviltä. :smile: Kaikki ovat yhtä perhettä! :blue_heart:

12 tykkäystä

Pahoittelen @iceman , että joudun taas keksimään juttua tähän. Tykkäys kapasiteettini on ylitetty tältä erää.

Viisi kertaa finaaleissa putkeen…onko se sitä tylsää junioreita tappaavaaa lätkää? Onko se sellaista lätkää minkä vuoksi kannattaaa pahoittaa mielensä yksittäisen erän tai ottelun vuoksi?

Viisi, VIISI kertaa putkeen finaaleissa.

Nauttikaa, älkää valittako.

10 tykkäystä

Muistan meidän “vänkäyksen” erittäin hyvin. Silloin olin kovasti sitä mieltä että syyllinen löytyy sieltä. Ylpeänä voit katsoa peiliin, minun sen sijaan hieman tarkkaavaisemmin.

Hianoo Tappara!! 8/12!! Kiitos!!

1 tykkäys

Työkaveri tekee minusta alkoholistin! Työkaveri sattuu olemaan HIFK fani, jokaisesta pelistä on lyöty vetoa, panoksena salkullinen olutta :beer:

5 tykkäystä

Hymyä toi lisää huulille pukukoppikäytävällä ylävitosia pelaajille vilttiosaston kanssa heittelevä TJ Leinonen. :mikki:

Näkyi olevan innoissaan kuin pikkupoika. :slight_smile:

8 tykkäystä

Todellakin. Täysillä mukana menossa

Mietin tätä, että Petrell sai pellit auki, kun Aaltonen sysättiin pois kuvioista.

Ei välttämättä liity mitenkään mihinkään, mutta psykologia on jännä juttu.

2 tykkäystä

Kokoajanhan JMA:lla tuntu olevan asiaa ja valittamista boksissa ketjukavereille, tais myrkyttää ketjua aika pahasti

En huomannut minäkään. Kyllähän peli siinä oli pitkään, no heikkoa hyökkäyspelin osalta. Eikö siitä saa edes keskustelupalstalle kirjoittaa? Mitä heletiä siinä pitää tehdä?

Ja miten voi olla mahdollista, että Savinainen johtaa pistepörssiä vaikkei ole vielä esittänyt edes parastaan…! Finaaleissa voi sitten parantaa😉

3 tykkäystä

Samaa ihmettelen. Ollut ihan näkymätön. Kaikki räiske puuttuu.

1 tykkäys

Jep…mut jotain se on siellä tehnyt 4+5=9 +5

2 tykkäystä

Huhuthan väitti jo suht aikaisin keväällä, että IFK:n koppi on “rikki”. Huhujen mukaan Petrell kuului eri kuppikuntaan JMA:n kanssa ja ettei Petrell varsinaisesti JMA:n saamia eri vapauksia /kohtelua arvostanut.

Toki kyse on vain huhuista, joten turha siitä on sen varmempia johtopäätöksiä vetää. Ei tuo IFK:n joukkue kyllä oikein hyvin kasassa tainnut olla missään kohdassa kautta.

Niin, niin. Yllätys tuo pistemäärä. Tottunut, että Savinainen näkyy, mutta nyt ei muuten kuin pisteissä, mikä tietysti tärkeintä. Jotenkin erikoista.

Keskittynyt pelaamaan, ei koheltamaan. Meinasi mennä aluksi playoff-kiekko pahasti överiksi tällä kaudella. Rauhoittunut ja siirtänyt fokuksen itse peliin?

3 tykkäystä

“Neljäs voitto on se vaikein voitto. Sarjan katkaseminen on aina hankalaa”

-Terveisin Kamraterna nelospelin jälkeen Nordiksella

2 tykkäystä

Kiitos!!!
Sarjasta jäi mieleen levollinen olo lähes joka peliin g3 jännitti hivenen ja niihän siinä kävi et se sit hävittiin.

Luojan kiitos vaan yksi loukkaantuminen ja sekin jo selätetty.

Ja oma taikausko puhallettu pois olkapäiltä, voittoja tuli olin hallissa tai en,paisto aurinko tai ei,oli päällä mitkä vaatteet tahansa,otin kaljaa tai en.

Eli tästä o hyvä jatkaa ETEENPÄIN kohti finaaleita!!!

4 tykkäystä

Patrik Laine käväisi valotaululla (tai ainakin tv:ssä näytettiin) tilanteessa 1-2. Heti tämän jälkeen IFK;lla alkoi puntti tutisemaan Tapparan miesten sijoitellessa kiekkoa maalin. Käänteen tekevä hetki. :sunglasses:

6 tykkäystä

Tässä on tämmöinen kultakimpale, melkeinpä timantti keskustelupalstojen paskalaareista kaiveltuna. Vaikka yleensä aina ylireagoidaan ja lässytellään joutavia voiton hetkellä, niin Törmäsen haastattelu oli suurempi kuin moni ymmärtääkään. Se oli jatkuvuutta, tulevaisuuden pelaamista jo tässä vaiheessa. Eli siis täysin päinvastaista kuin viime kevään itkuhaastattalu! Voi Antti jos olisit tajunnut ja pystynyt olla mies jo viime kevään finaalitappion jälkeen, millainen olisi ollut tämä kausi? Naureskelkaa vain ylimielisesti, mutta minä sanoin jo niiden itkujen jälkeen, että tuo tuhoaa Törmäsen valmentajan uraa jatkossa.

Nyt voi palata myös tähän asiaan; pidin Hifkiä meidän pahimpana vastustajana. Täysin väärässä olin. Surkea kausi. Uskoin vahvasti että Törmänen vie, kaikista itkuista huolimatta, joukkueensa yhä vahvempana eteenpäin ja kehittää jokaista osa-aluetta. Liiga on kumminkin todella karu leikkikenttä sitten kun asiat alkaa mennä väärään suuntaan.

No niin, ollaan finaaleissa, ollaan iloisia vaan ei liian ylpeitä. Antti Törmäselle annan anteeksi kaikki hölmöilyt tämän iltaisen haastattelun takia. Pitää ymmärtää miten kova paikka se oli seistä siinä kameroiden edessä taas hävinneenä. Mutta ennen kaikkea Törmänen osoitti minulle tuolla esiintymisellään että hän on kumminkin, joka tapauksessa älykäs. Se oli osoitus siitä että viime keväästä on opittu jotain ja halua on menestyä jatkossa. Toki Antti oli myös varmasti budjetoinut tappion tälle illalle vahvemmin kuin kevään -16 viidennen finaalin.

2 tykkäystä