Otteluseuranta: HC05 Banska Bystrica - Tappara 11.10.2017 (CHL)

Riippuu puhelusta, tuskin paljoa menetät vaikka menisitkin.

Rautakorpi tulee kohta ulos kaapista ja sanoo, että uusi jääkiekko keksittiin kännissä ja läpällä.

3 tykkäystä

Mä muistin väärin omani. Näköjään kuitenkin valitsin kunniallisuuden enkä pisteitä.

1 tykkäys

Tässä ihan alkaa miettiin että kuinkahan kehno vastustajan pitäis olla että Tappara sais hyökkäyspeliä? Jos ny sit on reenijumia niin Tappara vois reilusti kertoo kannattajille, että koska se hulluna reenaaminen loppuu niin katsojien ei tarvis tätä mennä halliin katteleen. vois mennä sit ku jalka liikkuu. Tosin itse olen sitä mieltä ettei Rautakorven kiekko ole koskaan ollut tätä parempaa…tulosta se on tuottanut, mut tuskaa sen kiekon katsominen on aina ollut runkosarjassa.

12-13 oli vallan hienoa peliä, vai muistanko väärin?

1 tykkäys

Aika hissua on hyökkäyspelaaminen selvästi heikompaa joukkuetta vastaan. Kuten @peterra hyvin tiivisti pariin kappaleeseen, ei tossa touhussa ole v:n järkeä. Selkeät hyökkäykset / pyöritykset loistaa poissaolollaan, paikat jos tulee on puolittaisia vahinkoja ja kudit menee sitten harakoille. Kiesus että on kauheennäköistä touhua.

1 tykkäys

Pikkasen on vaikeeta pysyä positiivisena nyt! Tsemppiä mä. Voimakirja lifestyle hyllystä erätauolle ja kiitosharjoitusten kautta kolmanteen erään.

1 tykkäys

Musta tässä matsissa jalka kyllä liikkuu, ei oo todellakaan mistään reenijumista kyse. Myönnän tosin että en osaa lähteä perkaamaan mistä sit oikeasti kiikastaa joten jätän sen viisaammille, mut ton reenijumin hokemisen vois melkein jo unohtaa esim tän pelin kohdalla

2 tykkäystä

Asetit ansan ja astuin siihen. Nyt näytän kerettiläiseltä. Mutta sillä ei ole väliä, sillä antaisin maineeni 126 pisteestä any given day.

Samaa mä mietin tässä just itekseni että milläs helvetillä tässä nyt kaivetaan posia :D. Omia kun kannustetaan sinne loppumetreille aina, mutta mutta… vaikeeta on

Ainoat toistuvat kuviot ovat tyssääminen keskialueella ja hyökkäykseen jos päästään, niin sektoriin ei.

4 tykkäystä

Eikö pleijari kiekko ole juuri kovaa vääntöä ja taistelua. Kai helmikuus viimeistään on hauis kasvanu ja ukkoja lentelee läpi laitojen niin sitten kannatan tätä nykyistä tsemppi, taistelu, tilanvoitto lätkää. Jos ei niin Jukan teesit tilanvoitosta on mennyt hautaa ja unohtu myös miten.hyökätään

Ja joka tilanteen ratkasu ton tyssäyksen jälkeen on se säälittävä pitkä päätyyn jossa kiekko menetetään tyyliin jokaikinen kerta.

Vedot paukkaa ainakin plekseihin.

Jukka keräsi kuukausien ajan dataa ja analysoi peliä mutta joku hakkeri pääsi livauttamaan hänelle Kai Suikkasen muistiinpanoja. :worried:

18 tykkäystä

Pitäisi tarkastaa Jukan kalenteri - kuntohuippu lipsahti Elokuulle.

Tuo on muuten mahdollista. Juha Junnon viimeinen kosto, dynastiansa romuttamisesta.

5 tykkäystä

Kenellekähän Mikki kostaa ensi vuonna? :sunglasses:

1 tykkäys

Olisi kyllä sinänsä ihan kiva tietää, että kuinka monta peliä pitää harjoitella pelaamaan näin. Jos on joku pelitavallinen revoluutio tulossa niin ainakin haluan tietää sen kantavan tausta-ajatuksen ja nähdä edes häivähdyksen siitä, että miten se niin kuin ihan aikuisten oikeasti toimii. :smiley:

Ja nyt jos siis puntarissa on toisella puolella ottaa koko ajan dunkkuun niin sitten ehkä olisi paikallaan tehdä se kuuluisa yksinkertaistaminen tähän hetkeen. Koska jos ei kohta aleta yksinkertaistaa niin rupeaa olemaan kyllä melkosen vaikeaa. :smiley:

3 tykkäystä

Luoto ja Utunen Tapparan parhaimmat. :muscle:

Lehtonen, Mikkola, Elorinne ja Rantakari niin pihalla koko ajan, kyllähän Lehtonen ampuu aina kun kiekon saa mutta eriasia on kannattaako vetää ilman maskia? :rolling_eyes:

3 tykkäystä

Tappara kääntää kolmannessa erässä, mielestäni varsinkin kolmos- ja nelosketjukin ovat näyttäneet jo miten se homma voidaan hoitaa.

4 tykkäystä