Otteluseuranta: HIFK - Tappara 26.10.2018

Älä höpise! Hifkillä on aktiivinen keskialueen puolustusryhmitelmä! Keskialueelta käsin painetaan rohkeasti syvälle karvaan. Kangellakin nälkänen maila karvaa omalta siniseltä saakka.

3 tykkäystä

Väitän silti, että joku maaliahne hyökkääjä tuohon pitäisi hankkia. Pelipaikaksi sopisi laituri. Koko ajan on sellainen tunne, että se yksi ja joku puuttuu vielä. Joukkue ei ole valmis.

2 tykkäystä

J.Karjalainen?

Yksi ehti jo vaatia potkuja siellä kesken pelin. Se viesti poistettiin ja käyttäjä viilentelee tunteitaan jäähyaitiossa ensi viikkoon.

Mä oon vahva kuin Timo Silakka!

1 tykkäys

Ei oikein auta ihan riittävän nopeasti, kun pääsee mukaan tod. näk. helmikuussa.

Eikun ei se mulla sillain “normiasetuksena” ole , mä en tiedä millä silmillä katsoin sitten peliä. Oma visio tais olla kyllä harha/pinnallinen tuomio , ehkä se muistipeli työhakemuksessa sekotti mun pääni. Lopullisesti

1 tykkäys

Itsellä kyllä hälytyskellot soi kun huomasin täällä joidenkin pitävän voittoa kokolailla varmana. Johtuen HIFK:n monista poissaoloista. Toivottavasti joukkue ei mennyt tuohon lankaan.

Ei muuten viedä, heitti Oulussa kolmella viittä vastaan kassitkin eteen torjuen Kärppä maalin. Hoiti Turussa koko 2 min AV kolmella viittä vastaan.
Joonas “kassi” Järviselle soppari heti kun mahdollista loppukaudeksi ja optiolla 2v lisää.

Olis siellä Oulussa pitänyt lykätä paperi eteen kun oli liki tajukankaalla sen AV:n jälkeen.

Naulataan ensin ja sorvataan sitten soppari.

Joku on tänään naulattava!

2 tykkäystä

Olet täysin oikeassa esim. A Levtchi on ihan kiva, mutta ei lähelläkään Niklas Nordgrenia.
Semmonen härskiys puuttuu Antonilta, vuokrasopparia Antonille Pelicanssiin ja Ville kertoo totuuksia, niin että saadaan Antonistakin lihansyöjä.
Ja Antonin tontille sitten ihan hullun kokeeksi vaikka Luce? Ja odotellaan hetki joskos Juki palais KHL:stä? Jos Lucella ei riitä paukut?

Jasu -3

:grinning:

2 tykkäystä

:man_facepalming: Aijai. Miksi en seurannut keskustaa tarkemmin! Olisi löytänyt oikean syntipukin.

No ei ollut Jasunkaan päivä tänään. Nyt kun muistelee.

Kyllähän se Kärpät - Tappara peli söi henkisit varastot molemmilta niin että paristot olivat inin verran vajaat molemmilta tänään. Niin kuin on käynyt aiemminkin ja se näkyi ainakin Tapparan pelaamisessa aavistuksen verran.

Ja tuloksesta päätellen Porissa on käynyt samoin Kärpille, korvienväli palautumisen väli on ollut liian lyhyt, kun kaikki -2 on otettu pois siitä korvienvälipankista.

Mieluummin korvamadoksi vanha kunnon Flamethrower kuin väsynyt life is live.

4-0 hyvä olla ja näinhän tämän pitikin mennä.
Ei HIFK viitsinyt tänään hävitä kun oli Kiben juhla peli.

Onhan se hyvä että uskoo omiin mutta kannattaisko jatkossa jättää vähemmälle nuo puheet alistamisesta jne otteluennakossa ettei vaan osu omaan nilkkaan kuten tänään. HaHa.

Kiitos Tapparalle kovasta vastuksesta ja 3 pisteestä.
IFK kiittää IFK tackar.

Siinä vaiheessa, kun Tappara iskee yhtä kovalla prosentilla kun IFK tänään iski niin siinä voi stadin poikasilla tulla mutsia ikävä :wink:

1 tykkäys

Nyt ammutaan kovilla ja kävellään melko haurastuneella köydellä.

5 tykkäystä

Juu niin varmasti. Sitä Tapparan iskua odotellessa.
Ettei vaan jäisi sekin yritys pelkäksi tuhnuksi.
Nojoo tää on vaan lätkää ei pidä ottaa kaikkea niin vakavasti.

Ei pidä ottaa vakavasti eikä pidä myöskään provosoida.

5 tykkäystä