Otteluseuranta: HPK-Tappara 15.09.2018

Noh, meikäläisellä ainakin menee nyt hetkeksi harkintaan.

Yleensä oon ollut hallille “ikiuskollinen”, mutta en mä jaksa itseäni kiduttaa

1/6 on just oikea pistemäärä kahden pelin jälkeen.

Jotain positiivista täytyy jossain vaiheessa keksiä - nyt ei oo mielessä mitään sellaista. :smiley:

1 tykkäys

Ei siellä ole maalille menijöitä eikä laukojia. Syöttöpaikat on laidoilla ja viivasta. Semmosta virtuositeettia ei ole, että yksin pystyisi tilanteita luomaan. Laukausten kautta tulevat tilanteet jää pois kulmaralleissa.

1 tykkäys

Joo-o, pohjakolmannesta vastaan 125minuuttia tuotti 2 maalia ja yhden pisteen. Tyytyväinen ei voi olla. Huolenaiheena on se että ongelmat ovat tutut ja ennalta tiedostetut.

Ehkä olisi Rautakorven aika palata koppiin, kun ei tämä pelaajavetoisuus oikein sytytä?

4 tykkäystä

Kylmän viileä fakta, ratkaisijat puuttuu ja näin ei tulla pärjäämään.

2 tykkäystä

Luulis että esim Miksalta taittuis rankkarit kun muutenki hyvät kädet.

Käsittämättömän huonoa peliä. Chl:ssä oltiin kuitenkin ihan hyviä ja nyt todella heikkoja kai sarjojen tasoero on sit toi

Kas, ei voitettu tänäänkään yhdellä tehdyllä maalilla.:joy:

1 tykkäys

Toisaalta tää on niin tuttua tätä. Joku järjestelmällisyys tässä on. Melkein olisin enemmän huolissani, jos maaliero olisi kahden pelin jälkeen 15–2 ja kasassa seitsemän pistettä. Koska se olisi jotain uutta ja tuntematonta.

Pitäiskö jotain tuoda sieltä menneisyydestäkin aina mukana, ettei tarttis kaikkea ihan alusta asti opetella joka kausi.

Yllättävän paljon harmittaa.

Maaleja ei taaskaan tuu ja sillon on vaikee voittaa.

Noh. Kohtia uutta.

1 tykkäys

Mielestäni raitapaidat veti nyt linjan mitä saa tehdä tai oikeastaan sehän on Liigan linja joka meidän on myös opittava ja otettava käyttöön.

Molemmissa peleissä oltu kyllä vastustajaa huonompia. Ei tuo viuhka- ja vyörytyskiekko tuota mitään muuta kuin oman alueen myllyjä.

3 tykkäystä

Joo no mä meen seuraavaan peliin, sekun on la matsi (mulla on siis 42km hallille matkaa). Mutta pitää kans miettiä noita viikkopelejä. Kun se menee mulla niin että tuu töistä kotiin (42km btw), ole 5min himassa ja lähde takaisin kaupunkiin ja pelin jälkeen ole kotona keskimäärin 21:40. Ei noi hotsita oikein viikolla varsinkin kun viimekaudella pelit oli kauheeta antilätkää.

1 tykkäys

Peliasuvalinnasta muuten plussaa. Mä en ymmärrä miksi Tappara on vuodesta toiseen pelannut Hämeenlinnassa sinisillä paidoilla.

Eiköhän Krisseltä ja Zaboltakin rankkarit luonnistuisi?

Kemiläisen rankkarimaalista kuitenkin erityishuomio ja täydet pisteet.

2 tykkäystä

Olen oikeasti sitä mieltä, että suora playoffpaikka saattaa olla kovan työn takana tänä vuonna. Ei tuolla hyökkäyspelillä tuon enempää maaleja tehdä. Kovemmat vastustajat ovat vasta edessäpäin.

1 tykkäys

Joo. Eiköhän kalenteria tutkimalla löydy päivä ja jakso jolloin peli on raikkaampaa ja tuloksekkaampaa.

Oisin voinu pistää pään pantiksi että yrittää puikoista.

Näillä hetkillä se on kovin vaikeaa, mutta aina voi yrittää.

Toki huolen kantaminen nähdyn perusteella on vähintään perusteltua.

Ei tää nyt mitenkään hyvältä näytä ja ongelmat on kahden pelin otannalla vähän liiankin tutut jo viime kaudelta.

Ja ihan aina ei voi kuitenkaan mennä sen treenaamisen piikkiin laittamaan kaikkea.

Olipas surkea peli. Onneksi pystyi töissä katsomaan kovalla liksalla.

Ihan oikeasti. Järkyttävää sontaa. Tuossa ei ole mitään hyvää. Zaborsky ainoa joka menee niinkuin pitää. Heljankon puolesta harmittaa tappio kun oli perkeleen hyvä.

Valmennukselle aivan oikein. On tuo oikeasti aika raskasta katsoa kun pelaajilla ei mitään räjähtävyyttä ja elastisuutta. Joka ikinen syksy samaa Rautakorven kanssa.

Tukka-Jukka laittaa Moilasen heti penkille kun yksi vähän lepsu peli sinisen alla. Ei näin.

6 tykkäystä

Kukahan noi rankkariampujat päättää. Tänään tuomarit oli päättänyt jo ennen ottelua olla antamatta jäähyjä kotijoukkueelle.