Otteluseuranta: Ilves - Tappara 22.02.2019

Tätä olen itse monta kertaa sanonut että jotenkin kenttäpelaajat uskaltaa pelata, kun Nikke on maalissa

Pakit kattoo, että kun ukko tolppien välissä ei höntyile niin ei niidenkään tarvii.

1 tykkäys

Ipan kiekollinen peli oli 90% riippuvaista meidän isoista virheistä ja ylivoimasta. Nyt vähän ryhtiä ja peli pakettiin.

9 tykkäystä

Lisäksi Nikke ei mee paniikkiin jos vaikka tullee takaisku…

Bäckström toki on aika eleetön - ei hän lähde hirveästi ylipelaamaan vaan hoitaa sitä omaa pientä ruutuaan. Luottaa paljon sijoittumiseen ja ei sinkoile paikasta toiseen. Toki vastapuolella on sitten nuo nopeat tilanteet, joista Haapanen vetää kilometritehtaalle kiekon, kun koko maali on tyhjänä, kun pitäisi ehtiä toiselle tolpalle.

Kenttäpelaajien toivelista:

Levtchi nyt oikeasti ratkaise itse. Menee maku, kun Karjalainen ja Rauhala on ihan huippuvireessä ja virittelee tuohon aivan huippupaikat ykkössektoriin ja sitten ei vedetä :smiley:

2 tykkäystä

Toi Malinen on vähän kun Del Piero. Kumpikin on sellainen ovela, paitsi toinen ja nopea , paitsi Malinen ei erityisen nopea. Samanlailla kumpikin on hyökkäyspelin moottori, paitsi Malinen ja terrierimäinen paitsi toinen.

1 tykkäys

@Virvelia_kainaloon oliko kuitenkin Elorinne?

Vielä pitää pelätä 20 min

2 tykkäystä

Ipa muuten käytti hyväkseen Tapparan Av-Salmiakki muodostelman. Mä en oikein ite oo koskaan digannu, neliö olis parempi. Salmiakissa jää noi nopeet nousut laidalta avonaisiksi, Ilves on niissä hyvä.

En siis tiedä pelasko Tappara tarkotuksella salmiakkia vai ajautuko siihen

Minä en tiedä, mitä tuolla on valmennus palaveerannut pelaajien kanssa, mutta kyllä on kiekottomien liikkeessä ja pelitarjonnassa valovuoden ero niihin kärkimatseihin viime viikolla. Kiekottomat kääntyy kohti kiekkoa ja tarjoaa koko ajan liikkeestä syöttöpaikkaa. Tapparanhan on saanut tässä pysymään kulmissa ihan sillä, että sulkee tuon keskustan, jota Ilves on nyt pari erää yrittänyt. Kun pelaajat liikkuu koko ajan kiekottomina niin ei riitäkään enää, että sulkee keskustan. Kiekottomien työmäärä on nyt voittavalla tasolla ja siltä osin on pakko antaa kredittiä valmennukselle, että viestiä on annettu & pelaajat on sen ymmärtänyt. Jos minä meinaan paljon sitä valmennusta aina haukun.

4 tykkäystä

Hyvää kaljaa.

5 tykkäystä

Taisi tulla autocorrect. Tarkoitit varmaan pelata.

1 tykkäys

Vittasmäki ja Blood olivat av-pakit Ilveksen maalin aikana.

3 tykkäystä

:grin: molemmat

1 tykkäys

Oletko yllättänyt? :joy:

Seuraava? :blush:

Sama täällä! Jostain syystä saan… no Ipaa normi kaljan hinnalla tuolta tosi mukavalta ulkkari baarimikolta. Toivottavasti ei ole joku “läppä”.

Niin onko Tapparalla tällä hetkellä 9998 vai 9999 tehtyä maalia? En jaksa katsoa Ig:sta vaikka voisin…

1 tykkäys

En varsinaisesti, mutta pyrin aina kehumaan, kun on sen paikka.

Sinänsä se, että minä olen väärässä ei ole varsinainen yllätys, joten kehuminen, kun on aihetta kuittaa jonkin verran sitä, jotta olen väärässä usein.

2 tykkäystä

Tottakai molemmilla molareilla on omat heikkoudet…Mutta ,kun vertaa Heljankoa ja Nikkeä niin Nikke lukee paljon paremmin peliä kuin Heljanko…

1 tykkäys