Otteluseuranta: Jalkapallon Mestarien liigan finaali 01.06.2019

(Saattaen vaihdettava) #126

Tästä muuten itse nostan käden tämän puoliajan jälkeen ylös. Olin väärässä.

Toivottavasti nähdään jotain dramaattista tokan kärkeen, silloin ei tiiä mitä tapahtus. Kane ei oikein saanut tonteille palloja, etenkin muuten Son laittoi huonoja passeja. Menivät linjan läpi välillä, mutta liian kovia olivat.

Spursin uhka on satunnaista ja Poolin pelaaminen kovin taktista. Variaatiot ja vaihtoedot Poolilla runsaammin ja enemmän reservissä mutta asemoitumisen takia kentällä näkyy aika vähän. Tulkinnanvarainen rankkari heti hyydytti peliä.

(Saattaen vaihdettava) #128

Ei siinä ollut mitään tulkintaa, mielestäni.
Sissokon olis pitäny laittaa käsi kroppaan, eikä heilua kuin hullumies-huittisissa

Tykkäsin ekasta puoliajasta. Firmino ja Kane näkyy että eivät ole vähään aikaan pelanneet.

Origi kentälle F tilalle. Milner 20-30 min jälkeen.

Veto oli kova ja osui runkoon, käden like oli reflektorinen ei hallittu tai suunniteltu. Vahinko eikä vaikuttanut tilanteeseen.

(Ei lisäarvoa palstalle ) #131

Typerä peli Sissokolta. Ei voi ojentaa kättä noin…

Siitä eteenpäin Poolin käsikirjoituksen mukaan. Spurs jäi vähän aseettomaksi…

(Saattaen vaihdettava) #132

Pelaaja on itse vastuussa reflektioistaan, seuraamukset tulee virheistä. Oli ne tahallisia tai ei. Et sä voi ojentaa kättä noin - thats it. Mun miälestäni se on vaan näin

Samaa mieltä. Pilkku oli oikea ratkaisu. Turha siitä on marista.

Käsi ojentui rintakontaktin myötä, siis pallo kimposi, koska veto oli kova. Ei ’käyttänyt’ kättä mitenkään tai edes passiivisesti ’ohjannut’ sillä. Tuomari halusi viheltää ja vihelsi.

Tämä on just sellainen ultratarkka vihellys, joka tappaa peliä.

(Saattaen vaihdettava) #136

Siksi pidetäänkin kädet rinnalla, eikä vapaana. Sissoko ei tätä tehnyt tarpeeksi hyvin.

Määkin oon säbässä pari kertaa saanut jäähyn päällä pelaamisesta, sama homma toteutu tuossakin - vastustaja laittoi kovan roikkopallon - reaktiomaisesti laitoin päätä sivuun. Ajatus ja pelin rikkominen vei voiton - ansaittu jäähy minulle ja ansaitti pilkku Poolille. Tosin tuossa oli kädet kyseessä - ne pitää laittaa kroppaan kiinni näissä - futiksessa.

(Levtchi fan club) #137

Jaha, nyt mukaan. Spursin puolella, vaikka melkosen sama loppujen lopuksi.

Sama juttu mutta jos Pool tämän vie niin kyllä se sen sitten ansaitsee.

Jaahas Poolia ei kiinnosta puolustaminen

(Levtchi fan club) #140

Joo varmasti näin. Kumpikaan ei ole Tampereelta tai edes muualta päin Suomea, niin ei niin väliä mulle :blush:

Minulle on jo puoli voittoa kun molemmat Manchesterin joukkueet ovat ulkona.

En kyllä ymmärrä Spursin viimeisen neljänneksen ratkaisuja. Taas hidastava puolenvaihto oikealle kun vasemmalla olisi saanut 2 vs 1 tilanteesta varman keskityksen. Nyt Trippier ei pystynyt voittamaan omaa 1vs 1.

(Saattaen vaihdettava) #143

Spurs hakee aika arkoja ratkaisuja hyök.päässä, vois koittaa välillä keskeltäkin. Haetaan vaikee puolenvaihto toiselle laidalle hyökkäyksiin. Ei toimi

Kuinka pitkään Kanea jaksetaan katsella tuolla? Selvästi puolikuntoinen ja kuuluu vaihtopenkille.

Mahtaako olla Spursilla yhtäkään laukausta maalia kohti.