Kausiseuranta: Liiga 2017-18 (pl. Tapparan pelit)

Itse tässä seuraan HPK-Lukko -peliä ruudusta Tapparan peliä odotellessa, mutta mulla taas Ruutu ei suostu nostamaaan kuvan tarkkuutta, 288p näyttää vain olevan… Ei pitäisi kyllä olla yhteysnopeudesta kiinni.

Ookko kokeillut eri selaimella ja antanut oman rauhan selaimelle ladata striimin? Ookko manuaalisesti laittanut 720p?

  • eri selain (vanha FF ei edes antanut streemiä)

  • kyllä kokeillu manuaalia

  • tajusin itsekin, missä vika. No Operan proxyssa, kun selain valmiina Tapparan peliin :slight_smile:

1 tykkäys

Porissa jäähyt herkässä. Jo neljäs kakkonen ekaan erään, kun kolmannes vielä pelaamatta.

Ässät jäähylle. Ässäläinen ampuu kiekon sen jälkeen mielestäni monta sekuntia vihellyksen jälkeen vihaisena ränniin. Miksei siitä rangaistu?

No jaa, ehkei siinä ollutkaan niin montaa sekkaa.

1–2 Kärpille yv:llä.

2 tykkäystä

Porissa tunnelma kohoaa, kun Kärpät menee 1–3-johtoon yleisön mielestä kyseenalaisin keinoin.

Bertrand siis tekijänä.

1 tykkäys

Junttila taitaa nousta pistepörssin kärkeen. 0+3 tähän peliin jo kertynyt.

Porissa tarkistellaan mahdollista kärppämaalia, mutta vahingossakaan tilannetta ei näytetä Ruudussa uusintana.

No nyt näytettiin. Jaa’a, jaa’a.

Lisäys: ei maalia, potku.

Potku oli, sanoo kenttäkuulutus.

Lukko 2 min yv, 3.30 jäljellä.

4 v 4 30 sekkaa, sitten HPK:n yv, 2 minuuttia jäljellä, HPK ilman kassaria.

Lukko tekee tyhjiin! Kelpaa! Voisi olla toisinkin.

Kärpät tietää, että mun pitkäveto kusee, jos Ässät tekee maalin. Sen verran hermostunutta peliä.

Ei saatana. Ei saatanan saatana. Ässät tekee pari sekuntia ennen päätösvihellystä.

2 tykkäystä

Nämä viime hetken maalit on aina ärsyttäviä. Joskus jäi iso voitto saamatta 9 sekunnin takia.

Vaasassa 6 minuuttia pelattu ja Sport johtaa 1-0 Kivirannan maalilla. Laukaukset Sportille 12-0.

HIFK:n ensimmäinen laukaus kun reilu 7min pelattu. Raskilla loistava paikka Carlssonin syötöstä mutta Järvinen ottaa komean kopin.

Lukko - Kärpät melkoista miekkailua puolin ja toisin

Mukavaa katseltavaa ollut tää Sport-HIFK. Sport vie hienokseltaan peliä mutta IFK:lla myös pari paikkaa.

Nenonen ranteella 2-0.

1 tykkäys

Oli kyllä pirun hyvä kuti.