Kausiseuranta: Liiga 2017-18 (pl. Tapparan pelit)

Viihdyttävyys on katsojan silmässä. Makuasia siis. Kärppien kiekko on ollut Tapparan kiekkoa parempaa alkukauden isossa kuvassa. Viime viikolla Tapparan kiekko voitti Kärppien kiekon. Peli oli varsin viihdyttävä omasta mielestäni.

2 tykkäystä

Se peli Kärppiä vastaan, Ifk peli ja yksi erä Jyppiä vastaan taitaakin olla Tapparan ainoita viihdyttäviä hetkiä tällä kaudella.

1 tykkäys

Mä en ainakaan haukkunut. Kiistän myös jyrkästi kirjoittaneeni Kivihalmeen lytänneen viestin, joka jäi lähettämättä.

2 tykkäystä

Hyvä toi Kärppien jenkki.

1 tykkäys

Hienoa peliä molemmilta, yritystä ja vauhtia löytyy. Kunpa Tapparan peleissä olisi edes joskus sama meininki.

Hiukan veikkaan, että jos HIFK:n tilalla tällä hetkellä olisi Tappara, niin viesti ei olisi ihan näin positiivinen. :slight_smile:

2 tykkäystä

Eikä tilanne olisi 3-0.

2 tykkäystä

Kärpät pelaa ilmeisesti aika puhtaasti, kun ei ole ollut tänään jäähyllä kertaakaan kotihallissaan :thinking:

Ainahan ne, pikku pulmuset. Eikös Kukkosenkin mailassa ole pehmusteet?

2 tykkäystä

Junno on maksanut pillin hiljaiseksi. :wink:

3 tykkäystä

Kumimaila, kuulemma.

2 tykkäystä

5-0. Voi kunpa Tapparakin pelaisi edes joskus näin hienosti miten HIFK pelaa. :frowning:

1 tykkäys

@cace6969 saman tilanteen voi nähdä kahdella eri tavalla. itse mietin, kun näin Bertrandin maalin, että mihin kohtaan logoa Tappara olisi tuon saanut :wink:

2 tykkäystä

Olen aina pitänyt tuosta Junttilasta, mutta nyt pelaa kyllä elämänsä kautta.

Paikkaa hyvin Pyörälää.

Itse olen keskittynyt ihastelemaan kateellisena HIFK:n hienoa pelaamista.

1 tykkäys

Kovassa iskussa on Kärpät. Näki sen kyllä jo Tampereellakin viime viikolla.

Bertrand on tehnyt Mikkelissä jo kaksi maalia, Junttilalle syöttöpisteet kumpaankin.

Puolet pelattu. Junttilalla jo 0+3.

Kärpät esittää jälleen tehokasta hyökkäystä.
Näyttää toimivan melkein kaikkia muita paitsi Tapparaa vastaan.

Rautakorpi on erikoistunut tekemään Kärpistä tehottoman.

3 tykkäystä