Otteluseuranta: Lukko - Tappara 20.01.2018

Jukka on saanu ton pelin aivan kipsiin rentous ja iloisuus puuttuu. Peli on erittäin sekavaa ja mikä pahinta, itse en ole huomannu suurempia kehityksiä koko kaudella, kyllä Jukan pitää katsoa peiliin ja kauan.

1 tykkäys

Pitäisköhän joskus treenata myös yhdessä.

1 tykkäys

Yhtä reenijumia ollut koko kausi tähän asti.
Osuuko kuntopiikki jonnekin vapun jälkeiseen aikaan?

4 tykkäystä

Kyllä se peliin syttyminen lähtee pitkälti pelaajista itsestään. Jokainen hyökkääjä voi astella peilin eteen, että minkä helvetin takia tätä hommaa tehdään. Ja jos pelaajat lusmuilee kentällä eikä anna kaikkensa, niin vaikee siitä on ketään valmentajaa syyttää. Pari kautta on menny niin hyvin ja nyt motivaatio ei näytä olevan tietyillä kavereilla tapissa —> äijää vaihtoon! Myös Mikki vois heräillä siellä toimistolla.

1 tykkäys

Rautakorpi on varmaa vitun ylpee kun voitetaa peräpään jengit pelkästään.

1 tykkäys

Ehkä. Kerroin vain mitä kuulin ja tiedän.

1 tykkäys

Jos kauniisti pyytäis,toisiko cittarin kauppias mulle kaljaa ja makkaraa.

1 tykkäys

Parempi kuin eilen.

Tuomarit päästivät Velden kostovirvelin läpi…

1 tykkäys

Kannattaa ainakin yrittää.

1 tykkäys

Lukon tämän kauden hankinnat ovat onnistuneet vähän toisella tavalla kuin meillä.

3 tykkäystä

Lukolle korkea jäi viheltämättä,törkeetä.

1 tykkäys

Varmaan on ihan samanhintaisiakin hankintoja, nää siis kesken kauden tulleet.

Vmp

Meillä ne on projekteja. Hedelmät korjataan ensi kaudella. Näin olen lukenut.

1 tykkäys

V ittu mitä peliä!!! :grin::grin::grin:

Tän päivän peli olikin sitten totaalinen pohjanoteeraus eilisen ihan hyvän pelin jälkeen. Surkeaa, surkeaa…

Kuten esimerkiksi Hilding?

1 tykkäys

Onko Jugi sittenkään suuri liideri joukkueessa vai oliko Saravon ja kumppaneiden arvo kopissa paljon suurempi.

Rantakari jäähylle.

Löpsähti kolmannessa ja nyt on takki tyhjä. Kaksi erää oli ok peliä, parempaa kuin eilen.