Otteluseuranta: Lukko-Tappara 30.12.2017

Mitäs helevettiä tapahtui? 4-0 oli kun viimeksi katsoin.

Asenne jäi koppiin? Höpö höpö, Lukolla kävi ansaittu tuuri vikassa. Vikalla kympillä meni puolin ja toisin läpi sellaisia rikkeitä, mitä ei saisi. Sitten kuumeni jo pelaajatkin, kun peli karkasi Japan käsistä. Toivottavasti Japan vika kausi, naamakin jo ärsyttää.

3 tykkäystä

Nyt kyllä syö miestä.

1 tykkäys

Ei mitään erityistä. Lukolle pomppi ja tekivät paikoistaan, Tappara hassasi varmaan viisi hyvää tekopaikkaa.

2 tykkäystä

Kuitenkin eka erä meni Tapparalta ilman jäähyä. Miten huonoja tuomarit olivat siinä? Tappara tyri tämän ihan ite.

1 tykkäys

Ne oli vain niitä ohhoh maaleja. Merkkaus virheitä lisäksi. En ymmärrä miksi ei tuos aavees joskus painosteta kovalla. Siinäkin Ramu sai touhata kauan.

Ihmetyttää se, että Tappara pyörittää ja vie peliä, mutta silti rikkoo ja saa jäähyjä. Ja tää ei oo vaan tää ilta. Tää ei oo vaan tää ilta.

1 tykkäys

Raakaa touhua, onneksi ei ollu isompi peli. Syö ukkoa tääkin…

Savinainen,tuu kotiin ja laita tohon ämmälaumaan ryhtiä.

1 tykkäys

Tietty heikkoa puolustamista, pomppuja ja ehkä Heljankokin jonkun olisi kiinni voinut ottaa. Siinä syitä, että Lukko nousi tasoihin.

Niin ja kerran sai Tappara kokeilla ylivoimaa tässä pelissä. Voi hyvänen aika. Olikohan 2-4 tilanteessa, kun M.Järvinen kaadetaan mielestäni selvän jäähyn arvoisesti. Ei jäähyä siitäkään.

Tämä tyyppisiä pelejäkin tarvitaan.

1 tykkäys

■■■■■■ taas riittää vähäx aikaa tää kattelu!!!

Itte sössittiin, mut kyl täytyy ihmetellä miten Levonen saa viheltää vielä

5 tykkäystä

Playoffeissa Tappara hyötyy siitä että tuomarit ei vihellä mitään. Runkosarjassa vihelletään vaan Tapparalle.

No niiltä on turha odottaa mitään, niiden peli on ihan sekaisin.

Kyllä vaan vituttaa, vaikkei ollut erityisen tärkeä peli eikä kovin merkityksellinen ison kuvan kannalta. Voi toki olla iso merkitys runkosarjan sijoituksia ratkaistaessa. Ei muuta kuin iso vaihde silmään seuraavaan peliin taas.

1 tykkäys

Mitä te levosta syyllistätte!!! Ei levonen näyttäny persettä faneille

Fakta on kumminkin, että kaikki Lukon maalit tuli tasavoimin. Tappion syyt löytyvät asenteesta, kun pitäisi yksi erä selvitä kolmella takaiskulla.

2 tykkäystä

Mä en näe kyllä peliä ollenkaan näin. Minä en kerta kaikkiaan näe, miten Tappara pelasi noin huonosti kolmannessa erässä. Ei se mun mielestä pelannut huonosti, mutta siinä oli monenlaista asiaa. Jäätiin ehkä huonoon tuomaritoimintaan kiinni ja se meni tunteisiin, mutta minun on vaikea ymmärtää, vaikka miten ymmärrän, miten Tappara sai koko pelissä yhden yv:n, kun se vei noin selkeästi peliä kuitenkin kaksi erää ja paikoittain kolmattakin. Vaikka Lukolla on surkea alivoima, niin ansaitsiko se sitä noin paljon? Sitä minä kysyn.

3 tykkäystä

eI Japa näytti persettä koko lajille…

3 tykkäystä

Täysin turhaa syyttää tuomareita, jos 0-4-johto valuu laariin viimeisessä erässä. Kyllä silloin pitää ensisijaisesti katsella peiliin.

3 tykkäystä