Otteluseuranta: Lukko-Tappara 30.12.2017

Kyllä jengi ite suli nyt vaikka ei tuomarityöskentelykään aivan putkeen mennyt. Istuin 2 lukon kausarikorttilaisen vieressä ja kyllä nekin ruoes olemaan sitä mieltä kolmannen erän lopussa että nyt ei mene puhaltamiset aivan putkeen.

1 tykkäys

Tää peli muistutti mua monesta asiasta mutta ei niistä täällä sen enempää. Mua helpottaa ajatus että jos tää olisi playoffs -sarja niin Lukolla ei olisi mitään palaa. Ei vaan olis.

Sinä vuonna tulikin mestaruus. Tää on siis hyvä juttu.

8 tykkäystä

Ja silti kommentoit näinkin paljon vaikka et nähnyt peliä kokonaan ? Huoh ja vielä dissaat joukkuetta tapahtumista joita et nähnyt mutta tuloksen perusteella ihan hyvin voit niin tehdä

näistä opitaan!

3 tykkäystä

Tänään, mutta katsoin kokonaisuutta “vahvistukselta”. En ainoastaan tämän päivän kuntoa, mutta siksihän pyysin näkökantaa viisaammilta =)

Jahas, jokos täällä on toivuttu shokista? Elämä jatkuu huomenna normaalina :sunglasses:

1 tykkäys

Siä alkaa vielä Suomi-Slovakia klo 22.55… Siitä kun vielä tulee takkiin niin aiettä :smile:

1 tykkäys

Miettikää pelaajia, niitä vasta ketuttaa. Me voidaan aina unohtaa tää hetkeksi ja sanoa että joukkuehan siellä hävis. Ne ei voi. Tsemppiä vaan pelaajille ja uutta matoa koukkuun, ei tää kausi tähän kaatunut! Pelissä oli todella paljon hyvää tänään.

1 tykkäys

Suojaveto Slovakialle, kerroin 9,60.

3 tykkäystä

Jep, olet oikeassa nyt kun kolmannen erän katsoi uudestaan ja tunteet laantunut. Niin kuin moni onkin maininnut positiivista, ettei oltu huonoja vaan tuomarit ja käsittämättömät pomput eivät ehkä olleet puolella
Eiköhän tästä taas kaikki opi jotain. Pelaajat, valmennus ja ehkä fanitkin😁 Eteenpäin!

5 tykkäystä

Ensviikolla kun voitetaan Jypit, Tepsit ja Ässät niin ei taas kukaan enää muista tätä peliä. Olihan tämä viimeinen erä vähän sellainen surkeiden sattumusten sarja.

4 tykkäystä

Mikäs shokki on nyt tapahtunut?

1 tykkäys

Minä luulen, uskon ja toivon, että Turussa nähdään aika vihainen Tappara kaukalossa. Toivottavasti, katsomaan täytyisi lähteä, meikäläisen syntymäpäivä :smiley:

1 tykkäys

Oikeestaan ainut harmittava homma omalta kantilta oli, etten ehtinyt pistää Live-vetoon ottelun 8. maalia Lukolle, kun Chromecastissa on niin saatananmoinen viive. Muuten tää on vaan yksi kuudenkytä joukossa.

1 tykkäys

Ja ennen kaikkea, mitä ihmeen vikaa on ämmissä, niin että pitää haukkumasanana käyttää?

4 tykkäystä