Kausiseuranta: NHL 2016-17

Ei. Mokke ei ollut pelivalmiina.

Andersonille menee yllättävän useasti maaleja etukulmasta, kun häntä ei vain kiinnosta pitää patjoja tolpissa kiinni.

Sens in the bridge

Toivon Ottawalle paria maalia, niin ei lässähtäis ihan totaalisesti.

5 muna. Cullen.

Sen kerran kun tulee primetime pleijaripeli, on se ohi 20 minuutissa.

1 tykkäys

49min 7-0

Mitäs sanoo palstan maalivahti asiantuntijat pinkkareitten molari tilanteesta. Siellä supertähtibpuree tuppea.
Mutta ei varmaan tarvi kun yhden huonon pelin Murraylta ni taas on Fleury askissa?

Fleury taitaa kärsiä loukkaantumisesta. Kyllä tuo eilinen Murray on ihan hyvin pelannut. Minulla on hämärä muistikuva, että pelasi jo viime vuoden finaaleissa.
Hyvin veti eilettäin, vaikka Sens oli kyllä aika huono. No hätä.

Mistä lähtien Fleury on ollut supertähti? Eiköhän Murray siä jatka maalissa heikommankin pelin jälkeen, jos semmonen tulee. Oli kuitenkin runkosarjassakin ykkösveskari ja viime kaudella torjui Pensille Stanley Cupin.

Murray on pelannut tällä kaudella runkossarjassa melkein 60 peliä ja on prosenteissa sijalla 6 ja GAA:ssa jotain 14. Fleury jossain sijan ym.

Pleijareissa Fleury on pelannut jo 16 peliä ja hiukan yli 92:lla, eli siinä mielessä ihan hyvin. Noista loukkaantumísjutuista ei koskaan tiedä.

Joo kyllä Fleury hyvin on pelannut. Mutta tavallaan joutunut pelaamaan noin paljon nyt pleijareissa kun Murray loukkaantui ekan pelin lämmittelyissä ja palas sit takas kesken Capitals-sarjan. Siinä vaiheessa ei varmaan uskallettu lähteä sotkemaan vaan annettiin Fleuryn jatkaa. Nyt sitten Sensiä vastaan Murray ottamassa taas pelaavan veskarin paikan itelleen.

1 tykkäys

Se onnistui! Laitoin myöhään eilen pienen vedon Anaheimin puolesta ja nyt Pekka Rinteen Nashville on finaalissa!

7 tykkäystä

Nonni, peli katsottu.
Kait sitä viimein täytyy kömpiä Nashvillen wagoniin.

1 tykkäys

Itse oon kunnon glory hunter ja kömmin siihen jo Predatorsien (Peksin) kurittaessa Chicagoa. Todellisuudessa itsellä ei ole mitään suosikkijoukkuetta änärissä vaan toivon aina suomalaisten menestystä. Ja nyt sitä menestystä toivon Predatorsille.

4 tykkäystä

Joo, kyllähän Predators ihan huutaa neutraaleja kannattajia puoleensa: Ei koskaan Stanley Cupia, ensimmäinen konferenssifinaalin voitto, koko liigan kuudestoista sija runkosarjassa, vastassa todennäköisesti Pens ja vieläpä ankkurina suomalaisen jääkiekon kruununjalokivi Pekka Rinne.
Ei siinä ollut kuin yksi mutta. Oon koko ikäni kannattanut Anaheimia.

2 tykkäystä

Minulla vähän sama, tosin olen alkanut seurata NHL:ää enemmän vasta Barkovin ja Laineen myötä, joten Florida ja Winnipeg on suosikkeja. Katsoin kaksi erää viime yön peleistä, eikä se mitään kaunista jääkiekkoa ollut. Anaheim hyökkäsi ja Nashville puolusti, molemmat huitoi. Kyllä Nashville Peksiä saa kiittää.

Ja semmoinen vielä että jopa Anaheim lähti välillä tosi viiveellä, Nashvillehän sitä harrastaa enemmänkin. Noin niinkuin pelitapa- keskusteluun liittyen.

1 tykkäys

Juuri nuo syyt saivat minut kannattamaan nyt Predatorsia. Ja luonnollisesti myös Saros ja Salomäki. Olen myös aina tykännyt Ducksista, tähän osasyynä oli myös Mestarit leffat. Mutta nyt tuo Predators sai minut puolelleen.

Ps. Kävin tammikuussa Honda Centerin pihassa, mutta aikatauluun ei sopinut pelissä käynti.

E: Niin ja ihan eka suosikkijoukkue ala-asteella 90-luvun alussa oli Chicago, koska isä osti mulle niiden lippiksen siitä Tampereen Teatterin alakerrassa olleesta lippiskaupasta, jonka nimeä en nyt millään muista.

Ottawa on näköjään tillilihaa. Sarja on tasan 3-3.

6 tykkäystä

Jotain halppismerkkiä, aidon ja sitkeimmän tillilihan tunnistat tästä merkistä: :tappara:!

3 tykkäystä