Kausiseuranta: NHL 2016-17

5-3, Rinteen Pekalla 10 laukauksesta 6 torjuntaa. Pingviineillä viimeistelyteho kohdillaan.

Pens veti 37 minuuttia putkeen ilman laukausta. Eka veto menikin si maaliin.

3 tykkäystä

Luin jostain, että Pensin kaksi perättäistä vetoa meni maalin 37 minuutin erotuksella.

Veto ja maali, 37 minuuttia välissä, veto ja maali.

Onko änärissä(kään) mitään linjaa näissä paitsioissa? Jotenkin mulla on sellanen muistikuva et “vastaavia” viivan ylityksiä on myös hyväksytty kuin tuo Nashvillen hylätty maali. Aivan naurettavan oloinen hylkäys. NHL:n playoffeissa myös Montreal teki 6 pelaajalla maalin Rangersia vastaan ja tämä oli selvä tapaus, mutta eihän sitä tarkistaa voinut.

Ymmärrän kyllä haaston, mutta en ymmärrä miksi paitsioissa tuo sentti on niin tärkeä, mutta ei esim. pitkien tulkinnassa jotka aivan hyvin voivat auttaa “väärinä tuomioina” maaleja.

3 tykkäystä

Samaan kastiin mennee viimeisellä minuutilla kymmenysten kelailu taaksepäin. Pelissä menee varmaan useampi sekunti kellomiehen peukalon hitauden vuoksi hukkaan, eikä ketään kiinnosta. Saataisiin luopua moisesta, tai sitten joka katkolla pyytämättä kelaillaan ne oikein.

1 tykkäys

Mä olin kyllä aivan varma että hyväksytään, koska linjahan on ollut että tuomio käännetään vain jos todisteet ovat “inconclusive”, eli täysin vedenpitävät. Sanoisin, että kyllä se paitsio luultavasti oli, mutta sataprosenttisen varmaksi sitä ei videon perusteella voi sanoa. Ellei käytössä ollut parempaa materiaalia.

1 tykkäys

Kyllä NSH sähläs taas oikein olantakaa…

Mitähän siinä 3.erän alussa tapahtui? Pittsburghille ensin heti aloituksesta johtomaali, sitten pari nopeaa 2-1-hyökkäystä ja peli oli ohi. Tuliko Nashville jotenkin ylilatautuneena päätöserään kun oli vienyt taas laukaukset selvästi kahden ekan erän aikana. Totuuden nimissä kuitenkin on sanottava ettei kovin hyville paikoille Nashville silti päässyt vaan kiekkoa lauottiin kaukaa ja ilman maskiakin Murrayn hanskaan.

Lauantaina Nashvillen pitää laittaa kaikki likoon ja kääntää sarja. Oikeastaan voittojen pitäisi olla 1-1 mutta kun ei ole. Rinne on ollut maalilla epäonninenkin, mutta onko nähty yhtään ihan maagista torjuntaa, ei tule mieleen. Vähän samanlaista on torjuminen ollut kuin usein maajoukkueessa, eli kohtalaisen hyvää mutta kun tiedetään miehen huipputaso niin siitä ollaan vielä kaukana.

Ei ollu suomalaisten ilta, taisivat olla kentän huonoimmat.
Saros ei kuulunut kylläkään siihen joukkoon.

Murray saa “pientä” kuittia. :smile:

9 tykkäystä

Tuanoinnii. Pahempi ku Pori.

3 tykkäystä

Hieman. :joy: Viesti meni varmaan perille.

1 tykkäys

Mä en oo ikinä syttynyt tälle maalivahtien psyykkaukselle - en Suomessa enkä ulkomailla.

Jännä, että yhä voimakkaammin chäntit ovat tulleet änäriin.

Ja Messi sanoo, että TÖRKEETÄ

3 tykkäystä

Onko ainoa analyysi?

8 tykkäystä

Jokanen näki mitä siellä tapahtu.

3 tykkäystä

Miks nyt ei katota taululta?

3 tykkäystä

Joo,en katsonut peliä, mutta katsoin klipin tuosta vastustajan moken kannutamisesta. Se on siis menossa siihen suuntaan, 12 000 ihmistä huutaa v…ua yhteen ääneen.

2 tykkäystä

Yli kymmenen vuotta sitten olin itse todistamassa San Joseessa tilannetta jossa 17k katsojaa huusi Prongerille jotenkin näin. “Pronger, you suck, Pronger, you FUCK!”
E: lisätään vielä sen verran että jos siellä ei tota huudettu, niin piippuhyllylle asti tiesi jos Prongerilla se kiekko oli. Sellainen vihellys konsertti oli päällä että huhhuh…