Kausiseuranta: NHL 2017-18

Bruinsille mukavasti 2 minuuttia 5 vs 3 ylivoimaa tässä ekan erän alkupuoliskolla.

Ja Pastrnak paiskaa 1-0 taululle.

Ja justiinsa ekan erän lopussa Preds tasottaa, 1-1 lukemissa ekalle erätauolle.

Toi Subban on muuten ihan nilkki.

Jake DeBrusk teki ekan NHL-maalin heti debyytissään, ei paha!

1 tykkäys

Charlie McAvoy teki ekan NHL-maalinsa heti ekassa runkosarjadebyytissään, ei paha!

3-1 tokan erän loppupuolella.

1 tykkäys

Ai että mä tykkään Mcavoysta enemmän ja enemmän. Eka nhl maali

1 tykkäys

Mietin että onko Pitsillä mahdollinen mestaruuskrappe vai mistä kiikastaa…

Niemi päästi 4 maalia ekaan 9 minuuttiin, siitä kiikastaa. :smiley:

No joo, en mä oo tota ekaa maalia lukuunottamatta edes nähny millasia ne maalit oli enkä tiedä voiko pistää Niemen piikkiin. Tota ensimmäistä ei ois torjunu kukaan, Kanelta sen verran jäätävä syöttö siihen.

1 tykkäys

Itsekkin Bostonin peliä katellu, eli ei hajua millasia maaleja. Tosin Niemi on Niemi.

2:xx jäljellä ja Preds pääsee myllään 6 vs 3 ylivoimalla. Onneks tilanne on jo 4-1 Bruinsille.

Sitä ei kauaa kestäny, Hartnell 4-2. 1:48 jäljellä, siitä 1:24 alivoimaa.

Boston yrittää näköjään kaikin keinoin saada jännempää loppua :joy:

1 tykkäys

34,9 jäljellä ja 4-3.

Turhan tiukaks meni. Sanoisin että huomaa ettei ole Backesiä/Bergeä

Onneks Krejci näytti kolmella syöttöpisteellä ja 77% alotusprosentillaan johtavan pelaajan mallia.

Krejchi oli hyvä tänään. Monesta suunnasta kuullu kuinka Krejchin juna meni jo. Ehkä ei ihan vielä kumminkaan :smile:

1 tykkäys

Nyt jo 8-1.

1 tykkäys

Ja mulla on ■■■■■ Rust ja Murray hgm…

”Ovechkinista ei ole enää maalintekijäksi”, ”Liian lihava”, ”Ei tee neljääkymmentä maalia”.
No, kauden ekassa pelissä kuuteen minuuttiin hattutemppu. Voittolaukauksissa vielä yksi maali.

3 tykkäystä

Vaikka Jets puolusti eilen huonosti, niin Penguins laittoi tänään vielä paremmaksi. Sääliksi kävi maalivahteja.

Varlamov aloitti vahvasti Parkkilan valvovien silmien alla: 37 torjuntaa ja 2 maalia voitto-ottelussa Rangersia vastaan.

2 NHL on the fly katsottuna, noin 100 jäljellä :smiley:

1 tykkäys