Otteluseuranta: NY Islanders - Winnipeg Jets 23.12.2017

Just mietin kaverin kans, että jos Winnipeg haluaa pleijareissa 2. kierrokselle niin Littlen tilalle tarvii hankkia sentteri.

3 tykkäystä

Minulle kelpaa kyllä esim. Juha “Linkki” Lindgren. Paras selostaja ajassamme.

5 tykkäystä

Joo totta kai. Hieman kärkevästi vastasin, totta kai saat kuunnella jotain muuta.

Ihmettelen vain, kun melkein aina varsinkin vähän uudempi selostaja dumataan.

3 tykkäystä

Toisaalta eikö Ehlers saa aikaan enemmän kuin Laine vaikka Little ei pysty ruokkimaa ?

1 tykkäys

Linkki valittaa liikaa tuomareista, mutta muuten toki loistava selostaja.

3 tykkäystä

Armia on varmistanut itselleen pitkän NHL uran näyttämällä, että pystyy vetään “4 ketjussa” energiantuojana ja työteliäänä rouhijana. Ja potentiaalia tosiaan löytyy taitojen ja peliälyn puolesta rutkasti.

5 tykkäystä

Laine näyttää heräilevän…

1 tykkäys

Se siitä. Maalin edestä kaikki sisään.

Ei nouse.

5 tykkäystä

Hieno maali. Tai se esityö lähinnä.

Saiffli veteli hanuri pystyssä ja selkä suorana

1 tykkäys

Vähän säälittääkin Masonin puolesta. Kerran-pari kuussa saat pelata ja sitten sut jätetään aika yksin. Toki jo alkukaudesta tää nokkimisjärjestys Jetsissä “ansaittiin”.

3 tykkäystä

Toki vaikka selostaja mulle kelpaa, niin muutaman nimen lausuminen hämää. BarzEl? Kuuluuko tuohon muka E-äänne?

Ehlersin lausuisin mieluummin pohjoismaalaisittain kuin amerikkalaisittain.

Ohipeli

T. Nemo

5 tykkäystä

Oliko ohhoh-maaleja, vai jauhamisen tulosta?

@Maalivahti Samalla voisit selvittää miksi Toews ei lausuta kuten varpaat.

Ei mun mielestä kuulu e:tä enkä ole kuullut muidenkaan sitä käyttävän. ‘Barsäl’ on mielestäni yleisin lausuntatapa. Ehlers taas lausutaan tanskaksikin ‘Iilers’ eikä ‘Eelers’.

1 tykkäys

Tää on jännä, kun jenkkiselostajat paneutuu tohon lausumiseen ja kyselee jopa pelaajilta kuinka haluat että mä lausun tän. Suomessa vedetään amerikaks ja se on esimerkiks iiilers, kun jenkkikollega lausuu ehlers.

1 tykkäys

Pyh. Ne kehittävät ison veden takana lausuntaohjeet sen mukaan, mikä amerikkalaisesta sukankuluttajasta kuulostaa luonnolliselta. Suomalaiset selostajat sentään yleensä yrittävät lausua nimet edes sinnepäin.

3 tykkäystä

Eroahan ei toki ole sillä että Ylen selostaja tuskin selostaa noi 80 NHL ottelua kaudessa…

5 tykkäystä

Trouban volttilähtö… :bus: