Otteluseuranta: Pelicans - Tappara 06.10.2017

Joo, eiköhän tässä ketjussa ole sanottu kaikki sanomisen arvoinen. En usko, että palstalle voi paljoa tänä iltana lisäarvoa tuoda muuta kuin mahdollisia kommentteja linkittämällä.

3 tykkäystä

Eihän siinä sitten mitään.

Tappara pelasi kauden tasollaan ja pisteitä tuli keskiverto määrä.
Joillekin se riittää, itse toivoisin enemmän.

Minä vien. Hyvä lapsienkin nähdä että ei Tappara aina voi voittaa…Tosin huomenna jää pisteet Tampereelle.

11 tykkäystä

Okei, myönnetään, muutaman olen ottanut. Ja otan muutaman lisää.

Mistä lapsia näin pitäisi rankaista?

Katso kirjoituksiasi niin tiedät mitä pitää tehdä tai ehkä ei

Ei kyllä Kärki tai Ojamäki itseäni vaakuuttanut. No sitä odotellessa, että Tapparalla klikkaa nii sitte menoa muille.

No jos olet oikea fani niin ota lisää!

Perintötekijöistä.:grin:

4 tykkäystä

Ettei kasva pumpulissa. Elämässä on myös vastoinkäymisiä. :slight_smile:

5 tykkäystä

Toivotan edelleen jäitä palstaveljien hattuihin. Peli alkaa varmasti näyttää toisenlaiselta kunhan jalka alkaa hieman liikkua. Ja toisaalta; pisin tappioputki tälle kaudelle ei ole kovin pitkä. Hyvin ollaan pelissä mukana näin puolivaloillakin.

7 tykkäystä

Ei tää oo niin haudan vakavaa, saatiin piste paskalla pelillä. Joukkueestä näkee RUOVEDELLE asti että reenattu on :smiley:

3 tykkäystä

Muista nyt se, että Tappara on onnistunut viimeisen 60 vuoden aikana voittamaan Jukurit liigassa vain kaksi kertaa. Tiukka taisto tulee. :wink:

Niin, miksi siitä pitää maksaa että näkee vastoinkäymisiä? Niitä tuo oman kokemukseni mukaan elämä ihan ilmaiseksikin
Käsittääkseni lätkästä maksetaan että saa hyviä fiiliksiä…

Sitä ei osaa kukaan sanoa. Nämä henkimaailman jutut on sen verta arvaamattomia. Lukot voi aukaista yksittäinen törkytaklaus taikka joku kovan luokan läppä (Saravon Pekka ja Game Seven 2016).

Jotain ärsykettä kaivattaisiin. Jugi?

4 tykkäystä

Älkää nyt saatana toitottako tuota reenijumia.
Jukka tehnyt nyt samat ylivalmentamisen virheet kuin junnujen kisoissa.
Tää jumi on vain ja ainoastaan korvien välissä.

5 tykkäystä

Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta

Mä olen sitä mieltä, ettei Jugi voi aina ja kaikkea tehdä. On tehnyt paljon. Herätellä täytyy. Heljanko huomenna ja muuta

1 tykkäys

Täyttä roskaa, mutta kunnioitan sun mielipidettä :smiley:

2 tykkäystä