Otteluseuranta: Playoffs 2017, 5. finaali Tappara - KalPa 25.04.2017

Mahdollisesti, senverta nopeeta toi seuraava (ja viimeinen ;)) peli tulee.

Mun on pakko mennä nukkumaan, kun on tosi aikainen herätys, mutta jutellaan huomenna lisää.

Hyvää yötä rakas Tappara.

8 tykkäystä

Jaa vain skragan väreillä? Katkokävelystudio on näköjään ottanut Tampereen peleihinkin KalPan miehet kommentoimaan ja huutamaan kurkku suorana vääryyttä, jonka tuomarit ovat tehneet, kun Haapalaa vain pikkuisen tönäistiin :wink: .

Onks Naapuria näkyny? :joy:

3 tykkäystä

Mikä tämä juttu on?

Juhlii varmaan jo Tapparan mestaruutta, kun eilen niin uhos. :joy:

1 tykkäys

En jaksa lukea koko otteluketjun loppua, mutta näittekö kuinka KalPa hämmästytti koko kiekkokansaa? Minä en.

5 tykkäystä

Tarkoitin keskustelua tuomarivirheenä eri medioissa. Haapalan mahdollinen loukki on tosi ikävää.

Kyllä se vaan sitten toisti!

2 tykkäystä

Semmonen tilastofakta torstaille:

Vuodesta 2013 eteenpäin kannua on nostettu kotipelissä, tuleeko siihen muutos tänä keväänä?

No ei ehkä hämmästyttänyt, mutta erittäin hyvän pelin pelasivat.

Sitä edelsi neljän kauden miittainen putki, kun kannua nosteltiin vieraspelissä. Jäisiköhän tämäkin putki neljän kauden mittaiseksi?

1 tykkäys

Kevyttä paskaa Ika lapioi Jäämiehissä

Tapparalla kuulemma 5-6 kenttää miehiä joita voi kierrättää.

Toki otteluohjelma on aika sairas, mutta samalla rosterilla mekin joudutaan vetämään.

12 tykkäystä

Hyvä, kun varoitit. Mikä helvetti Ikaan on tänä keväänä mennyt, ei sen jutuissa ole ollut mitään tolkkua? Onko siellä Rönkä tai joku alkanut brändäämään uutta hirviötä, vai mikä homma?

2 tykkäystä

Sunko kanssa vaihdoin pari sanaa?

Sain joskus ystävyysmatsissa, joukkueen kapteenina, vastustajilta lahjaksi Tapparan retropaidan, joka on peräisin Liigan juhlakaudelta, jolloin joka joukkue pelasi yhden matsin mainoksettomilla vanhaa väritystä mukailevilla paidolla.

Olen käyttänyt ko. paitaa hyvin säästeliäästi ja vielä kertaakaan se päällä ei ole tullut tappiota. Tämä ja edellinen kotipeli olivat tämän kauden ensimmäiset käyttökerrat.

5 tykkäystä

Ei puhuttu, mutta varmasti näimme, kun herrasmiesmäisesti nyökäsimme toisillemme pubissa.
Mulla oli sellainen vanhan kansan “lippis” päässä, Tapparan huivi kaulassa ja Tapparan tumput kädessä. Muuten uskollisesti mustaa päällä.

Mulla oli liput b4 katsomossa.

1 tykkäys

Olen täällä kehunut Ikaa ja Urheilulehteä. Nyt alitetaan rima isosti. Otsikko lähentelee säälittävyyttä kaikilla mittareilla ja ei mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Ihan paska äskeinen clippi. Ikan prossat pudonneet rajusti.

4 tykkäystä

Karavaani kulkee ja Ika naukuu.

2 tykkäystä