Kierrosseuranta: Playoffs 2017, puolivälierät (pl. Tapparan pelit)

Ei pääse TPS helpolla sekään.

HIFK vei, erittäin hyvä homma.

1 tykkäys

Tepsin maali roikkui hetkeä aiemmin ilmassa.

Hyvä että tääkin sarja venyy :slight_smile:

Aika komean maalin teki HIFK… Ei ole helppoa näemmä muissakaan pareissa.

Kolme sarjaa 2-2 tilanteessa. Tiukkaa on

1 tykkäys

Oliko HIFK voittomaali paitsio? Elkins luistelee takaperin kiekon kanssa siniviivan yli.

=> Missä valmentajan haasto!

Ifk tulee olemaan lähellä jatkopaikkaa, pettymys on Tepsi ollut.

Ei paitsio, koska kiekko hallussa ennen kuin Elkins ylittää viivan.

Tepsillä on edelleen kotietu. TPS pelaa kapealla materiaalilla. Tämän sarjan voivat viedä, mutta ei riitä kannuun.

Takaperin siis saa luistella viivan yli, eli kiekko ylittää viivan luistinten jälkeen, kunhan kiekko on tulkittavasti hallussa? Enpä ole tiennyt…

1 tykkäys

Saisivat viedä tämän sarjan, sillä Ifk sopisi erittäin hyvin Tapparalle semeihin.

Eikä tosiaan ollut paitsio, kun Elkins oli kiekollinen.

2 tykkäystä

Näin se oman käsitykseni mukaan ainakin menee. Joskus änärissä oli vastaava tilanne, josta tämän itse opin.

1 tykkäys

Niin änärissä ainakin saa tuollein mennä viivan yli mutta mites Liigassa? Jossain vaiheessa eri tulkinta taisi olla?

Ansaittu voitto kuitenkin IFK:lle. Pari jäähyn tappaa jatkoajalla ja Tepsi säästyi parilta alivoimalta.

SÄÄNTÖ 81 – EI PAITSIOASEMA
i. Jos kiekkoa kuljettava pelaaja hallitsee kiekkoa, kun hänen luistimensa ylittävät
siniviivan ennen kiekkoa, hänen ei katsota olevan paitsioasemassa. Tämän
edellytyksenä on, että hänellä on ensin kiekko hallinnassaan molempien luistinten
ollessa puolueettomalla alueella ja hän kuljettaa kiekkoa mailallaan, kunnes on
kokonaan ylittänyt siniviivan

2 tykkäystä

Mä olen aika himputin varma, että tällä kaudella Tapparalle on vihelletty tuollainen paitsio Hakametsässä.

1 tykkäys

Olihan se HIFK:n jatkoaikamaali paitsio.

2 tykkäystä

Tuo kuva on otettu irralleen asiayhteydestä :smiley:

2 tykkäystä

Kyllä se kiekko oli hallussa ennen kuin perse jalkoineen meni viivan yli ja syöttökin tapahtui oikein eli tultiin ensin viivan yli kokonaan. Tilanne ei ole paitsio.

Miten selität screenshotin livekuvasta?