Otteluseuranta: Pronssiottelu JYP-HIFK Pe 21.04.2017

Kai se täytyy kun täällä nykyään nuollaan muiden kannattajien perseitä vaikka ne täällä provoovat. Mukavaa kun saa antaa takaisin.

juujuu, mutta tiedän tasantarkkaan mitä tarkoitti. Kun nähnyt monesti aiemminkin.

Kylläpä on raskasta luettavaa :smiley:

2 tykkäystä

Tää chätti tänään oli erittäin mukava ja asiallinen siihen pisteeseen asti kun kirjoitit. Ei millään pahalla

Aina tulee uusi kausi, ja IFK:lla on organisaationa edellytykset tehdä joka kaudesta menestystarina. Hetken toi vitutus kestää ja sit voi keskittyä muihin juttuihin kuin lätkään kesän ajan. :+1:

3 tykkäystä

No nyt veli Tapola vähän peiliä kans käyttöön. Tällä kertaa provo tuli ihan joltain muulta kuin IFK:n porukalta.

1 tykkäys

Lyökää tää ketju nyt lukkoon hyvän sään aikana. Peli on ohi piste. Ei tästä tarvi jaaritella sen enempää

Niinkait. Luojan kiitos oon kännissä ni saa syyn juoda lisää. Ajoitus meni perkeleen hyvin! …

1 tykkäys

Pulli is king

2 tykkäystä

Voiko ja saako nyt onnitella Jyppiä pronssimitalista? Kyll mää kumminki olin enämpi sen puolella, kun noiden pelikatkoilla vastustajia telovien.

1 tykkäys

Tottakai saa ja pitääkin. Itse olin täysin neutraali tämän pelin suhteen.

1 tykkäys

Pakko kyllä kiittää teitä, tänään oli todella kiva keskustella tääl. Vaikka hävittiin ni semmosta se on.

11 tykkäystä

Ei nyt kantsi pilata hyvää perjantaiboogieta lähtemällä noille laduille. Lyödyn lyöminen on aika tyylitöntä, ei siihen tarvitse lähteä. Varsinkaan kun ei ole itsellä panosta.

6 tykkäystä

Provokaattori aloitti off-seasonin. Jatkakaa.

4 tykkäystä

Yonkman fiilistelee :sunglasses:

Et kai oikeasti laittanut tapolaa jäähylle?

Jäähyllä on. Ja hyvä niin.

3 tykkäystä

Eikös se kahden vuoden jatkot tehnyt. Jotenkin kruunaa kauden että juuri Miklik iskee Finleyn törtteilystä voittomaalin. Tätä pitää itsekin arvostaa yhellä keppanalla.

1 tykkäys

Kivaa katseltavaa oli ja olisin toivonut jatkuvan kauemmin :+1:

Mä ihan oikeasti odotin, että JYP olisi ollut finaalivastustaja, ja nyt finaalisarjan ollessa kesken on edelleen vaikea sanoa olisiko toi JYPin kiekko ollut meille helpompi vastus kuin KalPan. TPS ja JYP oli tämän kevään isoimmat ylläripettymykset, odotin että kumpikin olisi pystynyt parempaan. Jotenkin JYP ei näytä pääsevän noista kevään sulamisista eroon vaikka runkosarja menee aina vahvasti.