Otteluseuranta: Ranska - Suomi (MM-kisat) 19.05.2019

(【ツ】) #202

Montakohan tolppaa tässä pelissä on ollut Suomella… Toki niitähän ei lasketa.

(Saattaen vaihdettava) #203

Loistava tarjoilu äsken Kuuselalta, taisi olla Xavi joka tuhlaili

(「LIVE IS LIFE」) #204

Noniin. Ranska maali tästä ja loppulukemat tyhjiin.

Voisiko Kaski toimittaa kiekon edes maalille asti eikä ensimmäiseen blokkaavaan pelaajaan?

Veto päällä?

(Mä vaan peesaan) #207

Jere luulee että “sallii ne”. Mutta ei. Kampista joutuu jäähylle.

(「LIVE IS LIFE」) #208

Ei. Alkaa vaan olla viimeiset hetket pysyä mukana kaveriporukan MM-veikkauksen voittotaistelussa.

(「LIVE IS LIFE」) #209

Oottakaa jätkät se moke ens kerralla ennen ku meette kuudella.

Loppuun vielä ylivoimaa tarjolla.

(Mä vaan peesaan) #211

Saukkonen herkistyi puhumaan ranskaa. :wink:

(Asuntoagentti myy kotisi) #212

Tuolla ylivoimalla ei potkita ptkälle

3-0 voitto on parempi kuin 1-5 tappio mutta liikaa vapaamatkustajia joukkueessa.

Paljon pitää viimeistelyä kehittää.

Kaski pois sieltä. Ihan turisti.

(Mä vaan peesaan) #215

Kovia pelejä odotellessa. Siellä oli sylinterien lepuutus laitettu päälle. 2/4 luulisin.

(【ツ】) #216

Sanotaan, että hyvin on joukkue pelannut siihen nähden, että parhaita pelaajia ei saatu kisoihin. Tälle rosterille erinomainen saavutus, kun taistellaan kuitenkin lohkon kärkisijoista.

(Saattaen vaihdettava) #217

Väsynyt peli oli, se riitti kyllä voittoonkin. Ranskalla panokset huomisessa ja varmaan vähän säätelivät siihen. Suomelle riitti tänään tuollainen esitys. Ei vielä huolestuta, ollaan onnistuttu tekemään yhtä poikkeusta lukuunottamatta enemmän kuin kaveri.

pilkkoi tämän ketjun #218

Viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Turnausseuranta: MM-kisat 10.05.-26.05.2019 (pl. Suomen pelit)

(Mä vaan peesaan) #219

Kaskella onkin tiketti Detroitiin. Olisko jopa busineksessa eikä turistiluokassa. :wink:

Olen kyllä sen verran huolissani, että otteluohjelma Suomen kannalta mielestäni kaksiteräinen miekka. Saatiin ne kovat pelit sinne alkuun ja niistä taisteltiin ne tarvittavat voitot, joka on todella hyvä suoritus. Se puolestaan on nostanut jonnin verran odotustasoa.

Sitten taas perusnegatiivisena luonteena pelkään kuitenkin, että jos Saksa-ottelu ei Suomelta onnistu odotetusti niin oikeasti kovan vastustajan voittamisesta alkaakin olla pitkä aika. Onneksi tämä formaatti MM-kisoissa sinänsä suosii yllätyksiä, kun yhdessä pelissä voi periaatteessa tapahtua mitä vain. Saattaa olla, että jopa kaikki välieräjoukkueet tulevat toisesta lohkosta.

sulki #222