Otteluseuranta: SaiPa - Tappara 08.12.2018

Ei auttanut 3.erän painostus. On muuten todella ärsyttävä tollanen huutaja kuuluttuja. TAPPARAAAAAA KAKSI MINUUTTIAAAA. Yms.

2 tykkäystä

Eikös se ollut niin että Joulun jälkeen ruvetaan vasta reenaan kuvioita? Siihen nähden ihan ok kuosissa peli.

1 tykkäys

Mun mielest ihan hyvää yritystä oli 3erä eikä näyttäny katkeevan selkäranka

1 tykkäys

Kaverin veska oli vaan rautaa tänään, tulos ratkaisee ja onne Saipalle

Edelleen sanon että tämä joukkue kovin montaa kertaa ole takaa tullut tasoihin ja ohi.

Periaatteessa, mutta tänään on ollut kyllä tonttia enemmän kuin riittävästi. Harmi, että se 0-1 osuma hylättiin. Olisi joutunut SaiPa avaamaan enemmän omaa sumppuaan, mutta hyvin toteuttivat tänään pelisuunnitelmansa ja pelasivat puolustusalueen keskustaa uhrautuvasti.
Kunnia SaiPalle.

1 tykkäys

Rahaa pöytään, niin kyllä maalintekijöitä löytyy.

Joo, se ei nyt auta. Olen edelleen sitä mieltä, mitä kauden alussakin, että maalintekijää huutaa.

En mä nyt sanois. Toki vedot meni meille mutta eihän Westerholm ottanut edes ainuttakaan game saveria. Viimeistelyssä vika.

3 tykkäystä

Saipa oli ratkaisevissa tilanteissa kovempi. Ei siinä mittään, ansaittu kotivoitto.

Siteeraan Pekka Kangasalustaa:

Peli kyllä kestää ketä tahansa vastaan, mutta maalin tappiot pitää saada maalin voitoiksi.

2 tykkäystä

Olihan tuossa kolmannessa erässä Kemiläisellä ja Rantakarilla paikat tehdä vaikka neljä maalia. Siis pari maalia mieheen.

5 tykkäystä

Kaiken melankolian keskellä…eipä meillä suurta hätää oo. Karjalaisen varaan en maalinteko-ongelman ratkasua laskis. Pakko lähtee kalaan.

Minä kyllä sanoisin, että monta asiaa helpottuisi, jos joku olisi joka isommalla prossalla naulausi. Toisaalta eipä tuossa nyt liikaa voi valittaa, kun myötäsessä menty yli kuukausi.

3 tykkäystä

Ei ole hommattu vielä…

1 tykkäys

Kova oli tuomio se ekan erän hylätty maali, aikailla sai SaiPa raastaa muutenkin. Todella ärsyttävä peli ja vastustaja. Kusipääkiekko is bäck.

8 tykkäystä

Toivottavasti tulee.

1 tykkäys

Meidän maalintekijä on Kouvolassa. Juho Rautanen pisti kiekon verkkoo

2 tykkäystä

Saipa oli aivan paska tänäänkin, me pelattiin voitto tänään kaverille. Saipan molari ei esittänyt mitään ihmeellistä mut me oltiin ratkasupaikoissa aivan ämmiä ja ansaittiin tää surkee tulos. Maalintekijää ja pelien ratkaisijaa toi jengi tarvii, koskahan johtoporras herää unestaan… aika näyttää ehtiikö herätä ennenku pelit on ohi.

Siinä oli tuon jälkeen 50 minuuttia aikaa tehdä voittoon tarvittavat maalit. Ei kelpaa selitykseksi!

2 tykkäystä

Puhut ihan pehmeitä. Tappara halusi tasoittaa kolmannessa erässä, mutta taito ei riittänyt ja tuuri oli Westerholmin puolella. Lisäksi kentällä oli kotipulut, jotka olivat ylimääräinen mies SaiPalle.

1 tykkäys