Otteluseuranta: Sport - Tappara 15.12.2017

Toivotaan että Ilves ja Pelicans vesittävät Japan tavoitteet.

Cheers

Turha meidän on valittaa kun ei ole paljon peliä itse saatu tänään aikaan.

2 tykkäystä

Leimallisen usein. Japan ongelma on se, että se missaa ensimmäisen rikkeen ja tekee paskan paikon pitkin ■■■■■■ ja soppa on valmis. Toisin sanoen Japalla ei ole munaa pitää mitään linjaa jonka mukaan viheltäisi. Joku sanoisi, että oravan luonne.

4 tykkäystä

Ehdit ensin. Ihan ansaitusti ollaan häviöllä, vaikka tuo lopun tuomio meni vähän vihkoon.

Tappara on ollut huono ja Sport melko hyvä. Kolmannessa sietäisi herätä taistelemaan pisteistä.

1 tykkäys

Ei ollakaan, mutta mielummin suolataan Japa kuin Tappara ja JR.:laughing:
Suomalaiseen tapaan aina pitää löytää joku syntipukiksi…:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 tykkäystä

Ei tätä peliä kyllä tuomareihin hävitä. Tappara ollu ihan paska. Rauhala ja Heljanko ainoot ketä pelannu melkein hyvin.
Kemiläinen ihan paska, samoin Repo

Kyllä mielestäni tuomaroinnista saa myös valittaa, Tappara on pelannut huonosti, mutta myös tuomarointi on ollut huonoa.

3 tykkäystä

Japa kattelee kun kentällä painetaan oppikirjasuoritus polvitaklauksesta. Noissa menee jalkoja rikki, mutta kyllä Japa tietää.

Tappara on ollut heikko. Ei kahta sanaa, mutta se ei tee Levosen tuomaroinnista yhtään sen parempaa.

4 tykkäystä

Otto sai 2+2. Ja Mäkinen passitettiin jostain syystä boksiin myös? Tikka sai 2 minuuttia. En ymmärrä miten Tappara on alkuun 2 minuuttia alivoimalla ellei tikan 2 minuuttia ollut henkilökohtainen rangaistus. Eikös noi 2+2 (esim. Korkea maila jos tulee verta) kärsitä putkeen ilman sijaiskärsijöitä. Tällöin eka pelattaisiin 2 minsaa tasavajaalla ja sen jälkeen 2 minsaa Tapparan AV. Selittäkää nyt joku miten tää näin voi mennä? Ja mitä ■■■■■■ se Mäkinen siellä boksissa istuu?

Ei todellakaan olla, eihän sitä kukaan ainakaan mun silmään ole väittänyt. Täällä vaan protestoidan aiheesta että polvitaklaajan joukkue pääsi ylivoimalle Japan loistavalla logiikalla.

5 tykkäystä

Minä olen vakaassa uskossa, että Japa tekee näitä virheitä tahallaan. Ihan vaan, koska voi. Japan touhut vaikuttaa lähes aina siltä, että hän oikein yrittää olla ottelun huomion keskipiste. Japa ottaa kaikki videotarkistukset, antaa kaikki isot jäähyt, ja suu käy koko ajan.

12 tykkäystä

Kaikki kunnia Sportille. Japan kyvyttömyys ei liity mitenkään Sporttiin @tatesulo

2 tykkäystä

Ei täällä kukaan taida väittää että pelin tilanne on väärä.

Levosen puolueellisuutta tässä harmitellaan.

2 tykkäystä

Toivottavasti nyt herättäis! Jos ei riitä tähän matsiin, niin sitten edes seuraviin. KooKoota vastaan tää hiihtely riitti, mutta Sportin agressiivisuuteen ei kyetä vastaamaan. Seuraavassa matsissa haluaisin nähdä aktiivisemman ja raikkaamman peli-ilmeen!

E: ei toki sportilta mitään pois, ovat pelanneet hyvän matsin.

Erittäin hyvä uutinen,eipä Ilves pääse Sportia karkuun.

Valitettavasti tolta juuri vaikuttaa aika usein.

1 tykkäys

Koittakaas rauhoittua itse kukin.Niin kuin muutama on todennut ei olla häviöllä tuomareiden takia.

1 tykkäys

Mikä ihmeen henkilökohtainen jäähy? Mäkinen pääsee pois ekan kakkosen jälkeen, jolloin mennään 5 vs 5.

1 tykkäys

Joo, mutta menee se Levosen haukkuminen överiksi, kun talon polttamisesta, rattijuoppoudesta ym aletaan puhua. Arvostella saa, mutta hyvän maun rajoissa.

2 tykkäystä

Juuri noin ja sitten niille vielä ensimmäinen maali ja alkaa luisua päin…